Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Autor: Eliška Tvarogová Vedoucí práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D. Oponent: Ing. Jakub Hořický České Budějovice, červen 2016
2
Motivace a důvody k řešení daného problému
Znalost prostředí firmy Snaha o zlepšení postavení firmy na trhu Dostupnost zdrojů
3
Cíl práce Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybraném subjektu a na základě analýzy navrhnout doporučení na zlepšení marketingové komunikace.
4
Společnost Ocelit s.r.o. Obor podnikání – slévárenství a kovovýroba
Rok a místo založení – 1996 ve Velkých Kuněticích Počet zaměstnanců – 64
5
Výzkumné problémy Zákazníci upřednostňují kvalitu výrobku před cenou.
Více než 30% zákazníků se s firmou seznámilo na jejich webových stránkách. Zákazníci preferují převoz nakoupeného zboží vlastní dopravou. Více než 60% zákazníků by zvýšilo svůj odběr zboží při využití podpory prodeje.
6
Použité metody Sběr dat Dotazník Analýza dokumentů
7
Použité analýzy SWOT analýza Porterův model pěti sil
Analýza portfolia matice BCG PEST analýza Metoda určení strategických alternativ Analýza konkurentů a strategické mapy
8
Portfolio matice BCG firmy Ocelit s.r.o.
1 – Trojkombinace, 2 – Přístřešek pro koně, 3 – Ohrady Texas, 4 – Dvojkombinace, 5 - Velká půlkruhová koryta
9
Návrhy opatření PRODUKT Nabídnout dosavadní výrobky novým zákazníkům
Nabídnout stávajícím zákazníkům výrobky nové Zachovat kvalitu výrobků Opuštění trhu pro výrobek Přístřešek pro koně CENA Snížit cenu / Zvýšit cenu DISTRIBUCE spolupráce s mezičlánkem
10
PROPAGACE Osobní prodej – zvýšit počet obchodních zástupců, školení v oblasti komunikace - reprezentace firmy na veletrzích Reklama - kvalita webových stránek - propagace ze strany odběratelů - propagace firmy na webových serverech Podpora prodeje - slevy za odběr zboží v určité hodnotě
11
Seřaďte uvedené možnosti, od těch, které shledáváte nejvíce zajímavé po ty nejméně zajímavé.
12
Shrnutí Značně vysoká konkurence Zlepšení propagace
Spolupráce s mezičlánkem
13
Doplňující dotazy vedoucího a oponenta
Specifikujte přidanou hodnotu Vaši práce. Máte s odstupem času informaci, jestli některé z Vámi navržených opatření bylo ve společnosti Ocelit přijato a aplikováno v praxi? Pokud ne, u kterého si myslíte, že by to bylo nejsnazší a nejrychlejší?
14
Děkuji za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.