Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ing. Lenka Bombera Piskačová

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ing. Lenka Bombera Piskačová"— Transkript prezentace:

1 Ing. Lenka Bombera Piskačová
Cenové strategie Ing. Lenka Bombera Piskačová

2 CZ.1.07/1.5.00/34.0124 Číslo projektu Název projektu DUM
Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR30 Název školy SPŠ a SOŠGS Most Předmět MAR Tematický okruh Marketingový mix Téma Cenové strategie Ročník 3. Jméno autora Ing.Lenka Bombera Piskačová Datum tvorby 27.10,2012 Anotace Žáci se seznámí se základními druhy cenových strategií

3 SKIMMING - z anglického „slíznout smetanu „ - podstatou je získat z tržního podílu co nejvyšší zisk pro firmu - musí se jednat o nové a kvalitní výrobky => firma potom stanovuje cenu nejvyšší, protože vychází z image, kvality a ojedinělosti výrobku

4 PRONIKÁNÍ - firma nabízí výrobky, které již na trhu jsou, proto musí stanovit co nejnižší cenu, aby na svou stranu přilákala zákazníky, pro které právě nízká cena bude prioritní.

5 Procvičování: Vlastníte firmu s autobusovou dopravou. Vaše firma je zavedená u zákazníků oblíbená. V současné době na váš trh vstoupí jiný dopravce, který nabídne cestujícím o 50% nižší jízdné, občerstvení a denní tisk zdarma. Jakou cenovou strategii zvolíte ?


Stáhnout ppt "Ing. Lenka Bombera Piskačová"

Podobné prezentace


Reklamy Google