Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Cenové strategie Ing. Lenka Bombera Piskačová
2
CZ.1.07/1.5.00/34.0124 Číslo projektu Název projektu DUM
Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR30 Název školy SPŠ a SOŠGS Most Předmět MAR Tematický okruh Marketingový mix Téma Cenové strategie Ročník 3. Jméno autora Ing.Lenka Bombera Piskačová Datum tvorby 27.10,2012 Anotace Žáci se seznámí se základními druhy cenových strategií
3
SKIMMING - z anglického „slíznout smetanu „ - podstatou je získat z tržního podílu co nejvyšší zisk pro firmu - musí se jednat o nové a kvalitní výrobky => firma potom stanovuje cenu nejvyšší, protože vychází z image, kvality a ojedinělosti výrobku
4
PRONIKÁNÍ - firma nabízí výrobky, které již na trhu jsou, proto musí stanovit co nejnižší cenu, aby na svou stranu přilákala zákazníky, pro které právě nízká cena bude prioritní.
5
Procvičování: Vlastníte firmu s autobusovou dopravou. Vaše firma je zavedená u zákazníků oblíbená. V současné době na váš trh vstoupí jiný dopravce, který nabídne cestujícím o 50% nižší jízdné, občerstvení a denní tisk zdarma. Jakou cenovou strategii zvolíte ?
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.