Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
SO – Most ev. č
2
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Všeobecné konstrukce a práce POPLATKY ZA SKLÁDKU TYP S-IO (INERTNÍ ODPAD) - zahrnuje veškeré poplatky provozovateli skládky související s uložením odpadu na skládce. POPLATKY ZA SKLÁDKU TYP S-OO (OSTATNÍ ODPAD)- zahrnuje veškeré poplatky provozovateli skládky související s uložením odpadu na skládce. OSTATNÍ POŽADAVKY - VYPRACOVÁNÍ MOSTNÍHO LISTU - zahrnuje veškeré náklady spojené s objednatelem požadovanými pracemi OSTATNÍ POŽADAVKY - HLAVNÍ MOSTNÍ PROHLÍDKA - provedení hlavní mostní prohlídky oprávněnou fyzickou nebo právnickou osobou + vyhotovení záznamu (protokolu), který jednoznačně definuje stav mostu Přípravné práce Všeobecné vyklizení ploch - zahrnuje odstranění všech překážek pro uskutečnění stavby, např. stavební sutě, uschlé traviny, volné kameny… Odstranění křovin - doprava dřevin bez ohledu na vzdálenost, spálení na hromadách nebo štěpkování Kácení stromů s odstraněním pařezů - poražení stromu a osekání větví, spálení větví na hromadách nebo štěpkování, dopravu a uložení kmenů, případné další práce s nimi dle pokynů zadávací dokumentace, odstranění pařezů se měří v [ks] vytrhaných nebo vykopaných pařezů a zahrnuje zejména, veškeré zemní práce spojené s odstraněním pařezů
3
Mostní list – z katalogu mostu 2014
4
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Odstranění stávající mostu Bourání konstrukcí z kamene, odvoz do 1km – opěry (viz TZ + půdorys stávající stavu mostu) Pro výpočet uvažujeme: výška 1,3m, šíře 6,16m a tloušťka opěry cca 1,0m. Demontáž kovových konstrukcí, odvoz do 1km – (viz TZ – most z ocelových nosníků I 45) Pro výpočet uvažujeme uložení po cca 1,0m – délka mostu viz TZ - 11,08m. Ocelové mostnice je obdoba dřevěných pražců – uvažujeme pro výpočet HEB 16, uložení na délku mostu po cca 0,26m – šíře mostu viz TZ – 6,16m. Bourání konstrukcí z prostého betonu, odvoz do 1km – mostovka + římsa Pro výpočet uvažujeme tloušťku desky cca 0,40m. Odvoz do 1,0km. Pro výpočet uvažujeme délku 11,08m, šíře cca 0,8m, výška cca 0,2m. Odstranění mostního svodidla ocelového oboustranného, H2
5
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Odstranění stávajícího krytu vozovky Frézování vozovek asfaltových, odvoz do 1km. Pro výpočet uvažujeme tl. cca 40mm Odstranění podkladů vozovek a chodníků z kameniva nestmeleného, odvoz do 1km. Pro výpočet uvažujeme tl. cca 60mm Odstranění podkladů vozovek a chodníků s cementovým pojivem (cementová stabilizace), odvoz do 1km. Pro výpočet uvažujeme tl. cca 240mm
6
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Zemní práce Hloubení jam včetně odvozu. Odkopávky a prokopávky včetně odvozu. Uložení sypaniny do násypů a na skládky bez zhutnění. Úprava pláně se zhutněním. Založení trávníků ručním výsevem. Ošetření trávníků Ochrana stromů bedněním.
7
základní části spodní stavby
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK základní části spodní stavby
8
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Zakládání Vrty pro piloty třídy I průměr 800mm – viz půdorys spodní stavby + TZ sondy. Vrty pro piloty třídy II průměr 800mm – viz půdorys spodní stavby + TZ sondy. Vrty pro piloty třídy III průměr 800mm – viz půdorys spodní stavby + TZ sondy. Piloty ze železobetonu do 25/30 (B30). Výztuž pilot – viz TZ kapitola 2.10 – pouze popis, chybí hmotnosti Pro výpočet uvažujeme cca 160kg/m3.
9
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Zakládání Základy z betonu prostého do C 25/30 (B30) – viz TZ + výkresy – tl.150mm Podélný řez – C20/25 Příčný řez opěry 2, opěry 1 Příčný řez křídla K2, K3, K4 Půdorys spodní stavby Základy ze štěrkodrtě – kameniva drceného (položka: polštáře pod základy z kameniva drceného) Příčný řez křídla mostního K1
10
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Odvodnění Trubní vedení – viz TZ kapitola 2.4 Příčný řez v ose opěry 2 Příčný řez v ose opěry 1 Prodloužení za křídly – uvažujeme cca 18,0m Drenážní vrstvy z betonu mezerovitého (drenážního) – viz TZ kapitola 2.4 – tl.0,22m, výšky cca 0,95m. Podélný řez Drenážní vrstvy z geotextílie Podélný řez – pro výpočet uvažujeme šíři cca 1,05m
11
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Svislé a kompletní konstrukce Římsy ze železobetonu do C30/37 (B37) – viz TZ kapitola vybavení mostu Příčný řez nosné konstrukce Podélný řez Výztuž říms viz TZ kapitola 2.10 Pro výpočet uvažujeme 130kg/m3. Mostní křídla – viz TZ (na opěry navazují čtyři mostní křídla – zdi z betonu prostého C25/30 XF3 Pro výpočet budeme uvažovat beton místo gabiónové zdi Situace + půdorys – mostní křídla K1, K2, K3, K4 Příčný řez mostního křídla K1, K2, K3, K4 Příčný řez v ose opěry 2 a 1.
12
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Svislé a kompletní konstrukce Mostní opěry C25/30 (B30) - železobeton – viz TZ konstrukce mostu + kapitola (výztuž) Půdorys Podélný řez Příčný řez v ose opěry 2 a 1. Výztuž mostních opěr viz TZ kapitola 2.10 Pro výpočet uvažujeme 150kg/m3.
13
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Mostní nosná desková konstrukce ze železobetonu do 30/37 (B37) viz TZ konstrukce mostu + kapitola 2.10 (výztuž) Půdorys Podélný řez Příčný řez nosné konstrukce Příčný řez v ose opěry 1, v ose opěry 2 Výztuž mostní nosné deskové konstrukce viz TZ kapitola 2.10 Pro výpočet uvažujeme 150kg/m3.
14
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Technická specifikace položky - Mostní nosná desková konstrukce ze ŽB 30/37 bednění požadovaných konstrukcí (i ztracené) s úpravou dle požadované kvality povrchu betonu, včetně odbedňovacích a odskružovacích prostředků, podpěrné konstrukce (skruže) a lešení všech druhů pro bednění, uložení čerstvého betonu, výztuže a doplňkových konstrukcí, vč. požadovaných otvorů, ochranných a bezpečnostních opatření a základů těchto konstrukcí a lešení, úpravy pro osazení výztuže, doplňkových konstrukcí a vybavení, úpravy povrchu pro položení požadované izolace, povlaků a nátěrů, případně vyspravení, konstrukce betonových kloubů, upevnění kotevních prvků a doplňkových konstrukcí, nátěry zabraňující soudržnost betonu a bednění, výplň, těsnění a tmelení spár a spojů, opatření povrchů betonu izolací proti zemní vlhkosti v částech, kde přijdou do styku se zeminou nebo kamenivem, úpravy pro osazení zařízení ochrany konstrukce proti vlivu bludných proudů.
15
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Mostní nosníky z válcovaných nosníků – HEB 400 viz TZ konstrukce mostu Půdorys Podélný řez Příčný řez nosné konstrukce Příčný řez v ose opěry 1, v ose opěry 2
16
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Kloub ze železobetonu včetně výztuže (nosná konstrukce nebo její část dosedá pomocí úložného prvku na podpěru – ložiska mohou být KOVOVÁ, ELASTOMEROVÁ, KOMBINOVANÁ – např. hrncová, uložení na betonové klouby viz TZ konstrukce mostu Podélný řez Detail kloubu na opěře Příčný řez v ose opěry 1, opěry 2
17
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Vyrovnávací a spádové vrstvy z malty - plastmalta Detail kloubu na opěře Podélný řez Vyrovnávací a spádové vrstvy beton – plastbeton TZ - ložiska
18
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Výplň dilatačních spár z polystyrenu tl. do 20mm Detail kloubu na opěře Podélný řez
19
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Těsnění dilatačních spár asfaltovou modifikovanou zálivkou průřez do 800mm2 Pracovní spára říms + podél obrubníků – viz TZ kapitola 2.3 Příčný řez - římsa Dilatační závěry – nahrazeny řezanými spárami na koncích NK a vyplněny modifikovanou asfaltovou zálivkou – viz TZ Uvažujeme průřez do 800mm2 Pracovní spára opěr TZ – Dilatační závěry
20
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Vozovka a chodníky Asfaltový beton ACO 16 TZ – tl. 45 mm Podélný řez, příčný řez Infiltrační postřik asfaltový do 0,5kg/m2 MA – Makadam 8 (je konstrukční vrstva pozemních komunikací z hrubého drceného kameniva s výplní. Výplní může být jemné kamenivo, případně cementová směs. Název odkazuje na skotského stavebního inženýra Johna Loudona McAdama). TZ – tl. 30 mm Obruba z kamenných obrubníků - chodník Zámková dlažba na MC - chodník
21
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Vozovka a chodníky Izolace mostovek asfaltové pásy včetně pečetící vrstvy TZ Podélný řez Příčný řez
22
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Izolace - opěry + mostní křídla Izolace – Alp+2xALn TZ – izolace Podélný řez Příčný řez křídla Ochrana izolace na povrchu - geotextilie
23
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Nátěry Římsy TZ – římsy – nátěr betonových konstrukcí OS-B a OS-C (sanační nátěry) Podélný řez Příčný řez opěry 1, opěry 2 Mostní ocelové zábradlí se svislou výplní, D+M
24
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK
Ostatní práce Evidenční číslo mostu Pro výpočet uvažujeme 2 kusy Nivelační značka na konstrukci Vyjmutí mostního provizoria – použijeme položku – jako R
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.