Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:"— Transkript prezentace:

1 Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce: Veronika Pecková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Marie Slabá, Ph. D. Oponent bakalářské práce: Ing. Petra Matoušková červen 2016

2 Motivace a důvody k řešení daného problému
Dostupnost potřebných zdrojů a informací Zájem o bankovní oblast Prostředek pro dosahování vyšších zisků, lepších výkonů a upozornění na nedostatky

3 Cíl bakalářské práce Cílem práce je provést analýzu marketingového mixu vybrané banky s ohledem na segment studentů vysokých škol. V práci bude provedena analýza nabídky a celého marketingového mixu vybrané bankovní instituce, která je zaměřena právě na tento segment. Budou vytipování největší konkurenti, či konkurent této banky a pro segment studentů budou porovnány a analyzovány nabídky konkurentů a vybrané instituce. Dále bude proveden marketingový výzkum přání a potřeb cílového segmentu studentů v oblasti bankovnictví. Na základě provedené analýzy a marketingového výzkumu budou zpracovány odpovídající návrhy opatření pro jednotlivé nástroje marketingového mixu vybrané bankovní instituce.

4 Výzkumné otázky Více jak 40% respondentů se o KB poprvé dozvěděli díky doporučení svých známých. Více jak 60% obecně dotazovaných využívá elektronické bankovnictví u banky, kterou využívá. KB používá všechny nástroje marketingového mixu.

5 Použité metody Metoda sběru dat Metoda zpracování dat
Metoda vyhodnocení dat

6 Představení společnosti Komerční banka, a. s.
Sídlo centrály: Na příkopě 33, Praha 1 Sídlo pobočky: Náměstí E. Beneše 96, Milevsko Univerzální banka se širokou nabídkou produktů a služeb v oblasti retailového, podnikového a investičního bankovnictví Spolupráce se společnostmi Sociéte Générale a Modrá pyramida stavební spořitelny, a. s.

7 Marketingový mix produkt
Nejčastěji využívané produkty Účty – G2, Povolené debety pro studenty, Kreditní karta pro studenty, Embosovaná karta/ Embosovaná karta design Lady, MůjÚčet Elektronické bankovnictví

8 Cena Tvorba ceny dle tržních podmínek
Kombinace marketingových cílů a parametrů z pohledu klientů a stanovení klientských sazeb Porovnání poplatků u studentských kont KB konto G2.2 ČSOB Studentské konto Rozdíl z pohledu KB Výběr na přepážce 75 70 + 5 Kč Výběr z cizího bankomatu 39 35 4 Kč Platba do jiné banky: přepážka, 50 - 11 Kč elektronicky, 6 6 Kč telefon, 19 20 1 Kč

9 Distribuce Přímé distribuční cesty Pobočky Nepřímé distribuční cesty
Bankomaty Elektronické distribuční cesty

10 Komunikační mix kb Reklama Osobní prodej Podpora prodeje
Public relations Přímý marketing

11 Dosažené výsledky výzkumných problémů
1.Více jak 40% respondentů se o KB poprvé dozvěděli díky doporučení svých známých.

12 2. Více jak 60% obecně dotazovaných využívá elektronické bankovnictví u banky, kterou využívá.
3. KB používá všechny nástroje marketingového mixu.

13 Návrhy opatření Reklama v týdeníku Milevské noviny
Účast na kulturní akci Milevské maškary Facebooková reklama Rádiové spoty na rádiu Rockzone 105,9

14 Dotaz vedoucí bakalářské práce
Závěrečné shrnutí Bohaté produktové portfolio Dobře zpracovaný komunikační mix a využívání nástrojů marketingového mixu Spokojenost klientů se studentskými konty Cíl práce byl splněn. Dotaz vedoucí bakalářské práce V práci uvádíte, že respondenti jsou nejméně spokojeni s nabízenými službami KB (v porovnání s dalšími aspekty), v diskusi výsledků pak uvádíte – „respondenti jsou s produkty a službami banky spokojeni“. Vysvětlete tuto disproporci ve Vaší práci, jelikož průměrná známka 2,119 neznačí vyloženě nespokojenost respondentů. S jakými službami jsou tedy respondenti méně spokojeni, s jakými více?

15 DĚKUJI ZA POZORNOST


Stáhnout ppt "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:"

Podobné prezentace


Reklamy Google