Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAntonie Veselá
1
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb
2
Asociace regionálních značek
3
Co je regionální značka? vizuální označení záruka původu záruka kvality záruka ekologické šetrnosti
4
Regionální značky v číslech 27 regionů (+ další spolupracující) Koordinátoři: 17 MAS, 5 destinační agentury, 4 jiné NNO – ekovýchova, národnostní menšiny Certifikáty: 974 pro výrobky, potraviny, nápoje, zemědělské a přírodní produkty 98 pro služby v cestovním ruchu 54 pro zážitky
5
Příběhy
6
Proč Asociace regionálních značek Společná propagace: webový portál www.regionalni-znacky.cz FB profil RegionalniZnacky společné tiskoviny – „noviny“, letáky e-letter účast na výstavách a veletrzích (Regiontour, Země živitelka) mediální vystoupení společné akce – Novoměstský krajáč
7
Značka v regionu
8
Značka v regionu – poznej rozdíl Proč?? Značka není: Charita Dojná kráva Je to marketingový projekt, který musí mít svůj business plán
9
Značení jako dům
10
Střecha, která drží dům pohromadě Koordinátor Držitelé značky – pro výrobky, služby, zážitky Multiplikátoři: Infocentra Obchody Média Kulturní instituce Promotéři – dodavatelé marketingových a PR služeb Samosprávy Profesní sdružení
11
Děkuji za pozornost! Asociace regionálních značek, z.s. Kateřina Čadilová mobil: +420 724 863 604 cadilova@arz.cz www.regionalni-znacky.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.