Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilZdeněk Beran
1
Název:Kontrola otáček motoru Autor: Bc. František ŘEHOUT Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast:Diagnostika motorových vozidel Ročník:IV. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0504 Datum vzniku:2.5.2013
2
Anotace Student provede u vozidla Renault Koleos 2.0 dCi kontrolu a vyhodnocení otáček motoru sériovou diagnostikou.
3
Zadání: Na vozidle Renault Koleos 2.0 dCi provedeme kontrolu a vyhodnocení otáček motoru sériovou diagnostikou. Vybavení: Cvičné vozidlo Renault Koleos 2.0 dCi. Diagnostické zařízení BOSCH FSA 740 (SW KTS 500). Dílenská příručka Renault Koleos 2.0 dCi. Program ESI – Tronic. Bosch Multiplexer vedení s OBD konektorem. Podmínky kontroly: Řídící jednotka motoru je v pořádku. Zajištěné vozidlo proti pohybu. Funkční odsávání výfukových plynů.
4
1. Vozidlo zajistit proti pohybu!
5
2. Zapnout diagnostické zařízení BOSCH FSA 740. Na zadní straně diagnostického zařízení BOSCH FSA 740, stiskneme červené tlačítko, které se po stisknutí rozsvítí.
6
3. Zvolit program – DIAGNOSTIKA ŘJ.
7
4. Po otevření základního okna stiskneme tlačítko F12.
8
5. Po otevření okna nabídky vozidel označíme značku Renault.
9
6. Najdeme diagnostickou zásuvku ve vozidle.
10
7. Připojit diagnostické zařízení prostřednictvím sériové diagnostiky – 16 pinový konektor CARB (Multiplexer vedení s OBD konektorem - diagnostická zásuvka).
11
8. Nastartovat vozidlo a nechat běžet ve volnoběžných otáčkách.
12
9. V okně ŘJ Renault určíme přesněji případné vozidlo.
13
10. Označte Řízení motoru.
14
11. V okně „Výsledek vyhledávání“ se objeví její označení.
15
12. Označit skutečné hodnoty a stisknout F12.
16
13. Označte Otáčky motoru a Předepsané otáčky volnoběhu.
17
14. Otevře se nám okno kde jsou zobrazeny obě požadované hodnoty.
18
Závěr: Vyhodnocení - při různých provozních režimech musí být, obě hodnoty totožné. Zdroje Všechny obrázky – vlastní tvorba autora.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.