Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Autor: Bc. Veronika Brzková Vedoucí práce: Ing. Hana Jahodová, CSc.
2
Cíl diplomové práce Představení teoretické části Představení praktické části Výsledky výzkumu Závěry a doporučení
3
Vysvětlení pojmu marketingová komunikace Nástroje marketingové komunikace Charakteristika neziskového sektoru v ČR Analýza marketingové komunikace v neziskovém sektoru
4
Popis nástrojů marketingové komunikace Neziskový sektor v ČR Změna občanského zákoníku od 1. 1. 2014 Marketingová komunikace v neziskovém sektoru
5
Kvalitativní a kvantitativní výzkum Interview se členem neziskové organizace Dotazníkové šetření ohledně marketingové komunikace v neziskových organizacích
6
Poznatky z interview Dotazník- 12 uzavřených otázek Analýza výsledků dotazníků
7
Marketingová komunikace v neziskovém sektoru Doporučení neziskovým organizacím přijímat na praxi studenty marketingových oborů Výsledky průzkumu jako marketingový průzkum pro neziskové organizace
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.