Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan."— Transkript prezentace:

1 Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan Herink Vedoucí BP: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent BP: Ing. Martíšek František Červen 2016

2 Motivace a důvody k řešení daného problému  Vlastní zájem o dané téma  Zaměření obchodní podnikání  Rozšíření znalostí v oboru  Dostupné zdroje informací

3 Cíl práce  Analýza a zhodnocení současného stavu CRM ve vybrané maloobchodní jednotce  Doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu.

4 Výzkumný problém  Spokojenost zákazníků s obchodem  Zjištění nedostatků  Eliminování a zlepšení nedostatků pro zkvalitnění obchodu  Personál, produkt, doprava, servis, cena

5 Představení podniku  E-shop 2008, kamenná prodejna 2010  Sídlo v Praze  Tým 4 pracovníků  Plavání, házená, volejbal, basketbal,..  Obrat 10 mil.

6 Použité metody  Odborná literatura  Vlastní zkušenosti a pozorování  Dotazníkové šetření  Zhodnocení a analýza dat

7 Dosažené výsledky a přínos práce  Inovace, nové technologie, kvalita, image  Dodavatel Nike  Bannerová reklama  Kamenná prodejna

8 Závěrečné shrnutí  Analýza současného stavu CRM v podniku splněna  Navržené změny stanoveny  Cíl práce splněn

9 Otázky od vedoucího a oponenta práce  V rámci doporučení zmiňujete bannerovou reklamu. Uveďte její konkrétní klady a zápory v kontextu Vámi vybraného podnikatelského subjektu.  Jak firma řeší případné problémy nespokojených zákazníků s kvalitou zboží, dodáním zboží, sortimentem, cenami, jaké poskytuje záruky a jaká jsou specifika reklamačního řádu.

10 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan."

Podobné prezentace


Reklamy Google