Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMichal Čech
1
Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření Tisková konference primátora hl. m. Prahy Pavla Béma a 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka a člena Rady hl. m. Prahy pro oblast dopravy Radovana Šteinera Praha 21. září 2010
2
Pražský okruh Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření
3
Městský okruh Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření Severozápadní část (Blanka) ve výstavbě shrnutí: Pražský okruh – v provozu 49 % Městský okruh – v provozu 48 % (v provozu/ve výstavbě 68 %)
4
Nadřazený dopravní skelet Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření chybějící klíčové stavby 1)SZ MO (Městský okruh Malovanka – Pelc/Tyrolka) 2012 2)SOKP 511 (Pražský okruh Modletice – Běchovice) 2013 3)SOKP 518, 519 (Pražský okruh Ruzyně – Březiněvěs) 2015 4)SOKP 520 (Pražský okruh Březiněves – Satalice) 2017 5)SV MO (Městský okruh Pelc/Tyrolka – Štěrbohol. radiála) 2017
5
Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření hlavní výhody vyloučení těžké tranzitní dopravy na Jižní spojce – tzn. 100 % snížení intenzity nákladní dopravy na Jižní spojce o 80 % * zvýšení plynulosti a rychlosti dopravy na uvolněné trase snížení nehodovosti snížení objemu emisí a hlukové zátěže z dopravy zlepšení dopravní obslužnosti přilehlých obytných čtvrtí se snížením nepříznivých dopadů na životní prostředí (Barrandov, Braník, Krč, Zbraslav) snížení intenzity dopravy na většině pražských mostů aj. *zbývá dopravní obsluha
6
Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření problémové aspekty nepříznivá trasa vzhledem k PO úsek 511 nárůst dopravy na Spořilovské o 10 % kombinace druhů dopravy na této trase řešení problematiky hluku na této trase prostor budoucí křižovatky Běchovice kongesce před Barrandovským mostem
7
Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření problémové aspekty – řešení bezkolizní napojení Jižní spojka – D1 zkapacitnění Spořilovské na 2 pruhy odstranění souběhu MHD a tranzitu omezení na komunikacích Prahy 4 pro těžkou nákladní dopravu zkapacitnění Štěrboholské radiály úprava na Barrandovském mostě
8
Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření protihluková opatření Spořilovská pohltivá clona oboustranná výška 4 m délka 1 821 m studie 2005 realizace 2011 náklady 100 mil. Kč + výměna oken
9
Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření organizace dopravy otevření provozu na SOKP 512, 513, 514 20.9. zákaz provozu těžké nákladní dopravy nad 12 tun 21.9. Jižní spojka K Barrandovu v Radotíně optimalizace situace na Barrandovském mostě 22.9. + zvýšení on-line informovanosti řidičů + telematické aplikace na Jižní spojce + expresní bus linka na Jižní spojce
10
Barrandovský most Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření vypnutí světelného signalizačního zařízení
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.