Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D. rsj@seznam.cz
2
Splnění Seminární práce – marketingový plán 20% Prezentace seminární práce 10% Aktivní účast 10% Esej 20% Test 40%
3
Povinná literatura Skripta nebo učebnice VŠE pro bakalářský studijní obor – celoškolský předmět – Marketing / Základy marketingu
4
Struktura marketingového plánu I. Úvod: Výchozí situace II. Hlavní body plánu 1. Marketingový audit, analýza SWOT 2. Analýza konkurence (možností spolupráce) 3. Analýza zákazníka (průzkum, segmentace) 4. Návrh strategie – Cíle 5. Marketingový mix 6. Rozpočet 7. Kontrola a vyhodnocení III. Závěr: Shrnutí hlavních bodů
5
Marketingový mix 4P a/nebo C ad II.4 Produkt Cena Distribuce Marketingová komunikace
6
Plán marketingové komunikace Reklama Publicita – PR – Sponzoring Podpora prodeje Direkt marketing Event marketing Guerilla marketing Virální marketing
7
Reklamní plán Strategie Média Kreativní složka Produkce Rozpočet Testování Kontrola – Vyhodnocení
8
Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ http://info.sks.cz/users/jo/ Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK: Marketing / Základy marketingu Nebo www.sks.cz stránky zaměstnancůwww.sks.cz © Radka Johnová, 2012
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.