Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBřetislav Vlček
1
Polonizované lokomotivy ř. 130 Vzhledem k potřebě prokazatelnému seznámení s odlišnostma těchto několika HDV, schválenýma pro provoz v ČR a Polsku, vydávám pro potřebu PJ Ostrava tuto prezentaci. Ptošek Jaromír, syst. spec. PJ Ova
2
Luzowanie – tlačítko je nutno přidržet při plnění HP, až do výše tlaku cca 4 bary. Při snižování tlaku provozním brzděním, se EPV uzavírá při tlaku v HP cca 3 bary. Při rychlém poklesu tlaku v HP( rychlobrzda) se EPV uzavírá už při cca 4 bary a zabraňuje doplňování vzduchu v HP. Během brzdění samočinnou brzdou se tlačítko chová podobně jako OL2. EPV je napájen přes jistič FU 1, který je na ř. 130 umístěn na panelu ve strojovně. Tlačítko Luzowanie
3
Polský vlakový zabezpečovač SHP + tlačítko bdělosti CA 1)Přepínač režimu SHP Provoz a Postrk 2)Jističe SHP a CA (tyto můžou být vypnuty a nenaplníte HP) !!!
4
VO 67 vypínat korektně.
5
Ne vždy to, co vypadá stejné, je stejné. Dvojitý jistič VO 67 2x jistič VO67 12 1
6
Polská radiostanice se zapíná přes PIN(4x1)
7
Ovládací panel polské radiostanice Vypínač a přepínač stanoviště
8
Kohouty+EPV(od shora SHP, CA, RDST, VZ a žebřík) na území ČR ty polské zavřeny.
9
Odlišnosti jako statický dobíječ předpokládám, že v PJ Ostrava nemusím řešit.
10
Děkuji za pozornost….
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.