Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAdam Liška
1
Tisková konference 26.10.2009 - dopravní nehodovost - priority a úkoly – podzimní období Tisková konference 26.10.2009 - dopravní nehodovost - priority a úkoly – podzimní období
2
DNUSTZLZHMŠALK 2005159 4888963 68023 2407 826 683 4006 832 Statistika od 1. Ledna 2006154 3407593 24019 7357 523 099 5005 424 2007146 8259203 30121 0006 822 290 2006 050 do 25. října 2008130 5137903 18120 5486 325 710 4005 899 200960 2046802 89719 5504 024 480 5004 651 2005-99 284-216-783-3 690-3 802 202 900-2 181 Rok 2009 a porovnání 2006-94 136-79-343-185-3 498 619 000-773 2007-86 621-240-404-1 450-2 797 809 700-1 399 s roky minulými 2008-70 309-110-284-998-2 301 229 900-1 248 200946,1386,0891,0795,1463,6278,84 index (rok 2008=100%) Dopravní nehodovost 2009
3
DNUSTZLZHMŠALK 200513 3851023631 970664 455 400577 Statistika od 1. října 200612 588792581 806599 234 400475 200713 171802431 704622 459 500494 do 25. října 200811 931672811 789572 705 300495 20095 755772261 655374 813 000375 2005-7 630-25-137-315-289 642 400-202 Rok 2009 a porovnání 2006-6 833-2-32-151-224 421 400-100 2007-7 416-3-17-49-247 646 500-119 s roky minulými 2008-6 17610-55-134-197 892 300-120 200948,24114,9380,4392,5165,4575,76 index (rok 2008=100%) Dopravní nehodovost - říjen 2009
4
Hlavní příčiny nehod nepřiměřená rychlost stavu a povaze vozovky, technickým parametrům uvedení vozidla do smyku na vlhké vozovce, sněhu, nedodržení bezpečné vzdálenosti ztráta orientace v mlze - zejména komunikace bez vodorovného značení
5
Hlavní příčiny nehod rychlá jízda při špatné viditelnosti nepřizpůsobení rychlosti jízdy situaci v silničním provozu špatná funkčnost světel - světla nesvítí, přední světlomety jsou vysvícené špatná funkčnost brzdové soustavy špatné pneumatiky na vozidle
6
Hlavní příčiny nehod chodec není vidět - mimo obec - nutnou používat reflexní prvky, chůze po správné straně chodec není vidět – v obci - vozovka není osvětlena, nebo je chodec ve stínu osvětlení chodec – na přechodu není absolutní přednost cyklista - jízda na neosvětleném jízdním kole, bez odrazek, bez reflexních prvků
11
Používání reflexním prvků - 60m, potkávací světla
12
Používání reflexním prvků - 60m, dálková světla
13
Používání reflexním prvků - 60m, potkávací světla + prvek
14
Používání reflexním prvků - 60m, dálková světla + prvek
15
Používání reflexním prvků - 100m, potkávací světla
16
Používání reflexním prvků - 100m, dálková světla
17
Používání reflexním prvků - 100m, potkávací světla + prvek
18
Používání reflexním prvků - 100m, dálková světla + prvek
19
Používání reflexním prvků - prosvětlení z protisměru
20
Úkoly a priority pro nastávající období - výkon služby bezpečně do školy, bezpečné přechody ochrana účastníků nemotorové dopravy za snížené viditelnosti – chodci, cyklisti rychlost jízdy, způsob jízdy, předjíždění technický stav vozidel - osvětlení, pneu, alkohol, návykové látky víkendová a sváteční doprava
21
Úkoly a priority pro nastávající období - další činnosti čisté silnice ( čistota - viditelnost) kontrola sjízdnosti komunikací medializace nehodovosti
22
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.