Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMarcela Bednářová
1
ELEKTROMOBILITA
2
HISTORIE: 1835 - Holandsko, profesor Stratingh, první návrh elektromobilu, který byl i realizován 1895 – František Křižík – první elektromobil s výkonem motoru 3,6 kW 1899 – belgický elektromobil Torpédo překonal rychlost 100 km/h, v roce 1902 dosáhl rychlosti 170 km/h Kolem roku 1900 – ve Vídni jezdí kočáry poháněné elektromotorem a stávaly před Sachrovou cukrárnou a nabíjely se ze zásuvek, které byly instalovány v plůtku na chodníku USA – v roce 1900 jezdilo více vozů s elektrickým pohonem než spalovacích, důvodem bylo jednodušší ovládání a odpadlo fyzicky náročné startování klikou Konec „Elektromobilismu“ přineslo zavedení sériové výroby Fordu „T“ – první sériově vyráběný spolehlivý a levný automobil
3
ELEKTROMOBILITA Fakta hovořící pro E-mobilitu: Hluk Emise Redukce CO2 Zásoby ropy Nerovnoměrná výroba a spotřeba elektrické energie
4
ELEKTROMOBILITA FAKTOR ČASU 90% všech jízd denních je kratších nežli 80km doba jízdy 1-2 hodiny, parkování v zaměstnání – 8-9 hodin, parkování doma – 12 hodin parkování u nákupních a zábavních center 2-4hodiny 95% normální nabíjení > 1-5 hodin 4% rychlé nabíjení cca 15 minut 1% výměnou baterií cca 1 minuta na 1 akumulátor
5
ELEKTROMOBILITA NABÍJECÍ STANICE Sloupové nebo nástěnné Nerez, plast, ocelový plech, hliník Venkovní nebo vnitřní prostředí Zásuvky 230, 400 V i jiné Účtování a komunikace
6
ELEKTROMOBILITA KatalogPoptávkový list
7
DĚKUJI ZA POZORNOST
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.