Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBohumila Bednářová
1
Ing. Lenka Bombera Piskačová
2
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0124 Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy SPŠ a SOŠGS Most Předmět MAR Tematický okruh Marketingový mix Téma Reklama Ročník 3. Jméno autora Ing.Lenka Bombera Piskačová Datum tvorby 29.10.2012 Anotace Žáci se seznámí s pojmem a druhy reklamy.
3
* Reklama * - placená neosobní forma komunikace s cílem informovat spotřebitele a ovlivnit jeho nákupní chování * - je pouze jednosměrnou komunikací * -informuje, přesvědčuje nebo připomíná spotřebitelům vlastnosti a dostupnost produktu * Reklamní sdělení může v zásadě obsahovat cokoliv, co neodporuje etickým a mravním normám a zákonům společnosti.
4
* Druhy reklamy * 1.) Všeobecná – např. na podporu třídění odpadu * 2.) Značková * 3.) Instituční – cílem je tvorba pozitivního mínění o firmě v očích veřejnosti
5
* Základní funkce reklamy * 1.) Informativní * - o existenci výrobku, slev …….. * 2.) Přesvědčovací * - př. reklama na odstraňovač vodního kamene, bez kterého se nemůže prát, protože vodní kámen může zničit pračku. * 3.) Připomínací * - výrobek stále existuje a lze jej koupit
6
* * Reklama je úspěšná tehdy, když ve správný okamžik a na správném místě dokáže upoutat pozornost. * Reklamní média: tisk, rozhlas, internet, televize, exteriérová média.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.