Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu."— Transkript prezentace:

1

2 On-line marketing a jeho možnosti

3 Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu  On-line marketing v cestovním ruchu

4 3 360 % kampaň Komunikační mix TV Rádio Internet Print PR Venkovní reklama Venkovní reklama Promo Ostatní WOM Ostatní WOM

5 Architektura kampaně TV spot Print Rádio Outdoor Internet Print Rádio Print Internet Image Kampaň Image Kampaň Příběhová Regionální Kampaň Příběhová Regionální Kampaň Připomínková Kampaň Připomínková Kampaň Přátelská Vstřícná Přátelská Vstřícná Má dobrý vztah k regionům Má dobrý vztah k regionům Společensky prospěšná

6 Odpovídejte svým uživatelům Search Engine Marketing = SEM

7 Zažité stereotypy?  Podíl vyhledavačů na českém trhu podle Toplistu,

8 69.3% uživatelů internetu 37.9% Mobilní připojení

9 Proč nakupujeme na internetu?

10 Navigační plán on-line reklamy Placená textová reklama Klíčové slovo

11 Bannerová (displey) kampaň

12 Další možnosti na internetu  Virální marketing – šíření zpráv bez kontroly  Affiliate marketing – partnerské programy  Soft Selling – nepřímá reklama, diskuze, blogy  SEO optimalizace – úprava dílčích stránek  SEM – využití klíčových slov, přizpůsobení obsahu stránek

13 Sociální marketing  Postup nepřímého ovlivňování cílové skupiny  Nabádání ke změnám při nákupním chování  Diskuze fanoušků – spokojených zákazníků

14 Čísla hovoří…  Celosvětově je na Facebooku registrováno asi 325 milionů uživatelů.  V ČR cca 2,7 milionu uživatelů roku 2010).  Převažují ženy

15 Specifika marketingu v cestovním ruchu  Kratší spotřeba služeb – příkladem je last minute  Důraz na image – velkou roli hraje již zavedená image prodejce – zájezd se nedá předem vyzkoušet, osahat  Závislost na dalších subjektech – velký význam díky silné kooperaci mnoha firem na jednom komplexním produktu  Větší vliv psychiky a emocí  Sezónní odlišnost nabídky  Větší význam pozitivních referencí

16 Celosvětové trendy v oblasti e-turismu:  Srozumitelná, přehledná a uživatelsky přívětivější stránky  Vyšší informovanost  Tvorba produktů přímo podle přání zákazníka  Činnosti jsou automatizované (informační stánky)  Zapojení elektronických služeb do jednotlivých oblastí a tím i zkrácení času vyřízení  Jednoduchost vyhledávání, třídění informací – spíše než obsáhlý text, použití fotografií, prezentací, ukázek

17 Celosvětové trendy v oblasti e-turismu:  Interaktivita (interaktivní mapy, virtuální prohlídky, průlety)  Pravidelná aktualizace informací – satelitní snímky, aktuální informace o dopravě  Dostupnost informací téměř všem a téměř všude  Inteligentní vyhledávání a třídění výstupů (pro cestovní ruch speciálně geografická lokalizace)  Rozšíření skupiny uživatelů internetu – např. o starší osoby, či postižené  Posílení pozice a funkcí internetových vyhledávačů

18 Nákupy přes internet

19 On-line nákup dovolené stoupá…

20 Package  Package, neboli balíček služeb, je typickou součástí tvorby marketingového mixu  Zájezd může obsahovat ubytování, dopravu, stravu, doplňkové služby (průvodce, kulturní program, sportovní program, apod.)  Balíčky jsou vytvářeny cestovní kanceláří (agenturou) na základě předchozích zkušeností  Zákazník vytváří dle svých přání

21 Výhody využití balíčků služeb:  Zákazníkovo pohodlí  Možnost ušetřit náklady na obou stranách  Využití odborných znalostí cestovní kanceláře/agentury jednotlivých služeb v dané destinaci  Zvýšení možnosti obsazení i méně využitých služeb přizpůsobení trendům  Zákazníkova spokojenost

22 Možností je mnoho… jen času je málo…


Stáhnout ppt "On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu."

Podobné prezentace


Reklamy Google