Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilIvo Dostál
1
Snímek 1 Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
2
Snímek 2 Opisování DOPORUČENO!!! Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
3
Snímek 3 Co je cílem referátu? Odpovědi na otázky Frekvence testování Obsah testování Forma Organizace testování Využití výsledků Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
4
Snímek 4 Něco o Institutu svazu průmyslu Hledání důvodů malého zájmu o technické obory Shodné otázky zazněly před čtyřmi lety Platforma spolupráce praxe a vysokých škol Boření bariér mezi školou a praxí Vzájemný přenos zkušeností vzdělavatelů mezi školstvím a praxí Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
5
Snímek 5 Nutnost učit několikanásobně efektivněji a rychleji Kolikrát ? 10 x Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
6
Snímek 6 Některé důvody proč učit 10x efektivněji Na žáky působí mnoho nesrovnatelně zajímavějších informací Množství informací roste geometricku řadou Potřeba dobře naučit i „hloupější” žáky Omezit domácí doučování (sociální handicap) Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
7
Snímek 7 Další důvody proč učit 10x efektivněji Rozšíření výuky finanční gramotnost Rozšíření výuky o spolupráci v kolektivu Rozšíření výuky o řízení kolektivu a komunikaci Potřeba vyučovat řízení vlastního času (GTD) Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
8
Snímek 8 Co se stane, když nevyučujeme v praxi efektivně? Instruktor potápění Elektrikář Bezpečnost práce Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
9
Snímek 9 Co se stane, když nevyučujeme na základní škole efektivně? NIC (podle návrhu rušení 9. tříd) 90% žáků 5-9 tříd je outsidery v matematice Vytváříme kořeny nezájmu o technické obory Bráníme přístupu k solidní obživě (montovny) Likvidujeme tvůrčí potenciál výroby Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
10
Snímek 10 Přinesly nebo přinesou potřebné zrychlení nově zavedené technologie ? Internet do škol? E learning? Interaktivní tabule? NE Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
11
Snímek 11 Je potřeba zavádět nové technologie do škol? Internet do škol? E learning? Interaktivní tabule? ANO Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
12
Snímek 12 Jak vlastně učíme? Známka 4 Zkoušení A ANO Výklad B C Výklad D E Zkoušení C Známka 3 Známka 1 Zkoušení D Výklad F Výklad G H Výklad I J Zkoušení B G J Známka 4 Žák je zkoušen NE ANO NE Žák je zkoušen Žák je zkoušen Žák je zkoušen Výklad A Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
13
Snímek 13 Lze učit 10x efektivněji? Nevyhověl Zkoušení vstup Výklad doučení Zkoušení 4 Zkoušení 3 Nevyhověl Výklad 4 Nevyhověl Výklad 3 Známka 5 Vypršel čas Známka 5 Známka 4 Vyhověl Nevyhověl Zkoušení 1 Projekt Nevyhověl Výklad 1 Nevyhověl Samostatná práce Známka 3 Vypršel čas Známka 2 Známka 1 Vyhověl Výklad 2 Zkoušení 2 Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
14
Snímek 14 Slíbené odpovědi? Odpovědi na otázky Frekvence testování Obsah testování Forma Organizace testování Využití výsledků Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
15
Snímek 15 Frekvence testování? Nevyhověl Zkoušení vstup Výklad doučení Zkoušení 4 Zkoušení 3 Nevyhověl Výklad 4 Nevyhověl Výklad 3 Známka 5 Vypršel čas Známka 5 Známka 4 Vyhověl Nevyhověl Zkoušení 1 Projekt Nevyhověl Výklad 1 Nevyhověl Samostatná práce Známka 3 Vypršel čas Známka 2 Známka 1 Vyhověl Výklad 2 Zkoušení 2 Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
16
Snímek 16 Obsah testování a standardy? Nevyhověl Zkoušení vstup Výklad doučení Zkoušení 4 Zkoušení 3 Nevyhověl Výklad 4 Nevyhověl Výklad 3 Známka 5 Vypršel čas Známka 5 Známka 4 Vyhověl Nevyhověl Zkoušení 1 Projekt Nevyhověl Výklad 1 Nevyhověl Samostatná práce Známka 3 Vypršel čas Známka 2 Známka 1 Vyhověl Výklad 2 Zkoušení 2 Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
17
Snímek 17 Forma? Nevyhověl Zkoušení vstup Výklad doučení Zkoušení 4 Zkoušení 3 Nevyhověl Výklad 4 Nevyhověl Výklad 3 Známka 5 Vypršel čas Známka 5 Známka 4 Vyhověl Nevyhověl Zkoušení 1 Projekt Nevyhověl Výklad 1 Nevyhověl Samostatná práce Známka 3 Vypršel čas Známka 2 Známka 1 Vyhověl Výklad 2 Zkoušení 2 Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
18
Snímek 18 Organizace testování? Nevyhověl Zkoušení vstup Výklad doučení Zkoušení 4 Zkoušení 3 Nevyhověl Výklad 4 Nevyhověl Výklad 3 Známka 5 Vypršel čas Známka 5 Známka 4 Vyhověl Nevyhověl Zkoušení 1 Projekt Nevyhověl Výklad 1 Nevyhověl Samostatná práce Známka 3 Vypršel čas Známka 2 Známka 1 Vyhověl Výklad 2 Zkoušení 2 Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
19
Snímek 19 Využití výsledků? Nevyhověl Zkoušení vstup Výklad doučení Zkoušení 4 Zkoušení 3 Nevyhověl Výklad 4 Nevyhověl Výklad 3 Známka 5 Vypršel čas Známka 5 Známka 4 Vyhověl Nevyhověl Zkoušení 1 Projekt Nevyhověl Výklad 1 Nevyhověl Samostatná práce Známka 3 Vypršel čas Známka 2 Známka 1 Vyhověl Výklad 2 Zkoušení 2 Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
20
Snímek 20 Co je jedním z cílů snažení ISP? Vytváření efektivních mechanismů a sdíleného prostoru Wikipedie Transformace projektů Zlepšení výuky angličtiny v Horní Dolní, Dolní Horní, Horní Praskačce a Dolní Pohřebačce …. na Zlepšení výuky Angličtiny v 9. Třídách I, II. Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
21
Snímek 21 Opisování a efektivní využívání peněz DOPORUČENO!!! Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
22
Snímek 22 Děkuji za pozornost Struktura vzdělávání a ověřování výsledků vzdělávání (Milan Landa, PROCON-CL,a.s.) Konference “Standardy pro základní vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání”,8.10.2010
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.