Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
POJIŠTĚNÍ MOTOROVÝC H VOZIDEL březen 2015
2
OBSAH
3
2014 - PMV v KOOPERATIVĚ Kooperativa se zachovala ZODPOVĚDNĚ a stanovila takovou cenovou hladinu, která je pro 100% plnění závazků vůči klientům udržitelná. Zavedli jsme segmentaci u retailového pojištění = nastavili reálné ceny. Zavedli jsme limity 150/150 mil. Kč Rozšířili jsme asistenční služby
4
CO NÁM PŘINESL ROK 2014 splnění plánovaného navýšení sazeb nárůst předepsaného pojistného
5
PMV v roce 2015
6
Analýza trhu x Kooperativa ŘIDIČI S BONUSEM B6 - B9: trh celkem - pojištěno 732 tis. osobních vozidel a velkých motocyklů Kooperativa - pojištěno 116 tis. osobních vozidel a velkých motocyklů a to především ve starších produktech = 15,9 % neodpovídá tržnímu podílu 21% oproti r. 2012 došlo k poklesu tohoto segmentu o 32 tis. vozidel a motocyklů vlivem poklesu nové produkce. PŘÍČINA: především chování konkurence, která takové klienty zvýhodňuje za pomoci tzv. rodinných bonusů, převodů mezi tarifními skupinami (např. z přívěsu na osobní vozidlo) nebo značné obchodně akviziční slevy do akce jsou proto zařazeny i malé motocykly a přívěsy - cílem je komplexně obsloužit klienta (rodinu)
7
Potenciál trhu ročně se obnovuje cca 1/3 pojištění odpovědnosti - v rámci akce lze tedy i s využitím odloženého počátku oslovit min. 200 tis. klientů z uvedeného segmentu nabídnout srovnatelnou cenu s konkurencí avšak při dodržení pravidel stanovených ČKP nebo obecně dodržovaných.
8
CO POTŘEBUJEME… potřebujeme nové klienty potřebujeme se, u vybraných majitelů aut, vyrovnat konkurenci potřebujeme vytěžit potenciál u těchto majitelů aut potřebujeme využívat odložený počátek
9
PRO KOHO TO POTŘEBUJEME… NOVÉ KLIENTY, kteří: nemají škodu více jak 6 let, jsou u konkurence zvýhodněni „rodinnými“ bonusy, převody mezi tarify, z vozíku apod. pro… POTENCIÁL min. 0,2 mil. těchto klientů a pro Kooperativu získat alespoň 10 tisíc smluv v PMV pro… klienty, které pomocí odloženého počátku dokážeme pojistit až na půl roku dopředu (s aktuálními výhodami)
10
JAKÉ NÁSTROJE MÁME… časově omezenou akci „ZELENÁ SE VYPLATÍ“ ODLOŽENÝ POČÁTEK
11
ZELENÁ SE VYPLATÍ
12
Cíl akce zastavit propad nového retailového obchodu PMV (od listopadu 2014) „probudit“ obchodní kanály k prodeji PMV částečně eliminovat výhody konkurence využívající převody bonusů mezi osobami, nebo převody bonusů mezi tarifními skupinami - i bez takových nástrojů lze být úspěšný získat pro Kooperativu 25 000 ks nových vozidel a navýšit předepsané pojistné o 50 mil. Kč
13
Pravidla akce Časově omezená akce - od 1.3. do 30.6. 2015 pro interní obchod a vybrané externí získatele jen nové vozidlo resp. klient pro Kooperativu pro osobní automobily, motocykly, užitková vozidla do 3,5 t, přívěsy vyloučeni klienti do 24 let a klienti s PU v posledních 2 letech do ČKP vždy hlášena reálně vyjetá rozhodná doba dtto na potvrzení při případném odchodu klienta
14
„ZELENÁ SE VYPLATÍ“ ř B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 sleva 50% MOŽNOST UPLATNĚNÍ SLEVY AŽ 50% U NOVÝCH KLIENTŮ/VOZIDEL S BONUSEM B6 A VYŠŠÍM
15
NOVÝ OBCHOD Nový obchod = nový klient (provozovatel vozidla) nebo nové vozidlo (nebylo pojištěno u Koop v uplynulém měsíci) Platí pro POVINNÉ RUČENÍ v pojištění NAMÍRU, v případě komplexního pojištění vozidla dopad i na havarijní pojištění Platí pro – osobní automobily, motocykly, užitková vozidla do 3,5 t; přívěsy (skupina F1)
16
JAK PRACOVAT SE SLEVOU? v KNZ - číslo nadřazené smlouvy: 7500000025 klienti s bonusem B6 – B10 období 1.3. – 30.6. 2015 NOVÉ VOZIDLO/NOVÝ KLIENT - bude striktně kontrolováno
17
ODLOŽENÝ POČÁTEK
18
3.měsíc 4.měsíc 5.měsíc 6.měsíc 7. měsíc 8. měsíc 9.měsíc DATUM VÝROČÍ PS mohu uplatnit VÝHODY na již rozjednané smlouvy na všechny smlouvy v tomto období mohu uplatnit VÝHODY díky odloženému počátku „ZELENÁ SE VYPLATÍ“ mohu využít výhody pro smlouvy i s pozdějším datem výročí!!!!
19
… jednorázová akce – nebude se opakovat klient, který neboural 6 let je pro nás stejně zajímavý jako ten, co neboural 15 let odložený počátek – tyto výhodné podmínky mohu nabídnout i klientovi, který má výročí v srpnu/září atp. za výhodných podmínek možnost propojistit komplet vozový park v rodině
20
sleva 50% pro klienty s B6 a vyšším ODLOŽENÝ POČÁTEK pojištění PŘIJATELNÁ CENA povinného ručení i havarijního pojištění KLIENTYPORADCE SLEVA ZÍSKÁNÍ KLIENTŮ, které bychom jinak získávali těžko STEJNÉ VÝHODY jako konkurence PŘÍNOSY
21
PRODUKTOV É NOVINKY
22
Další podpora … zjednodušení produktu NAMÍRU –snížení prvků nadstandardní výbavy ze 16 na 6 –snížení prvků zabezpečení ze 7 na 5 s defaultním přednastavením nejčetnějších prvků připomenutí rozšíření asistenčních služeb v ceně pojištění –pomoc při ztrátě klíčků od vozidla - odtah do servisu nebo práce mechanika –pomoc při vyčerpání pohonných hmot - dovoz benzinu či nafty
23
VÝBAVA VOZIDLA – současný stav Bylo sledováno 16 prvků výbavy Pro vozidla s výpočtem PČ x sazba bez vlivu na pojistné, pouze evidence – ale povinné
24
VÝBAVA VOZIDLA – budoucí stav Nově bude sledováno 6 prvků výbavy – kompromis z jednání s kolegy z CLPU MV Po dohodě CLPU MV nebude pro vozidla pojištěná výpočtem PČ x sazba vyplnění výbavy požadováno
25
Zabezpečení vozidla Budoucí stav Současný stav
26
Zabezpečení vozidla Změna sloučení mechanických způsobů zabezpečení mechanické zajištění řadicí páky mechanické blokování hřídele volantu blokace voliče automatické převodovky Defaultně přednastaven zaškrtnutý imobilizér
27
HODNĚ ÚSPĚCHŮ
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.