Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMatyáš Sedláček
1
KONFERENCE OD ANALÝZ KE KOORDINACI SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V DĚČÍNĚ ING. RENÁTA GREŠÍKOVÁ Kvalita služeb a potřeby člověka
2
Kvalitní sociální služba Technické a organizační zázemí Zdroje financování Fungující procesy Personální zajištění Naplnění standardů kvality Naplňování potřeb klientů
3
Potřeba člověka Subjektivně pociťovaný nedostatek něčeho nezbytného Nenaplnění.....frustrace, deprivace Má procesní charakter – neustále se mění Individuální průběh
4
Pyramida potřeb (A. H. Maslow)
5
Fyziologické potřeby Základní potřeby lidského organismu, mají nejvyšší prioritu Potřeba dýchání, regulace tělesné teploty Potřeba vody Potřeba spánku Potřeba příjmu potravy Potřeba vylučování Potřeba rozmnožování...
6
Potřeba bezpečí, jistoty...po naplnění fyziologických potřeb narůstají jiné... Jistota zaměstnání Jistota příjmu a přístupu ke zdrojům Ochrana před násilím a agresí Morální jistoty Jistota rodiny Jistota zdraví
7
Společenské potřeby Přátelství Partnerský vztah Potřeba mít rodinu
8
Potřeba seberealizace Přijetí okolností života včetně sebepřijetí Tvořivost (v myšlenkách i činech) Zájem o řešení problémů svých i problémů jiných Pocit blízkosti k jiným lidem Existence vnitřní etiky Schopnost posuzovat bez předsudků
9
Sebetranscendence.... duchovní potřeby
10
Naplňování potřeb Jak naplňujeme konkrétní potřeby klientů Jak o nich přemýšlíme Jak motivujeme zaměstnance, aby se potřebami klientů zabývali
11
Děkuji za pozornost Ing. Renáta Grešíková Magistrát města Děčín renata.gresikova@mmdecin.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.