Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilIveta Blažková
2
PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ
3
PRODEJNÍ CENA - je určována tím, kolik je zákazník ochoten vydat ( jakou užitnou hodnotu přisuzuje výrobku či službě), bere-li v úvahu své potřeby, dostupnou konkurenci a své příjmy - rozhodující vliv na cenu má situace na trhu - výše výrobních nákladů prodávajícího v podstatě není pro zákazníka zajímavá
4
PRODEJNÍ CENA - z hlediska dodavatele je požadovatelná cena zdola omezena vlastními náklady zvýšenými o určitý zisk pro dodavatele - dlouhodobě by měl být zisk vždy větší než kolik lze získat na úrocích z kapitálu vloženého na termínovaný vklad do banky nebo do tzv. bezpečných cenných papírů (státních obligací apod.), jinak nemá smysl podnikat
5
PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ
6
ZBOŽÍ S MOŽNOSTÍ SLEVY
7
Odkazy : www.ewizard.cz/logistika-slovnik.php?detail=269 www.levne-aukce.cz/images/design/pruvodce.png www.tisk-pro-zisk.cz/.../Conoco_CP/OLD-A1.jpg www.skateshop.cz/.../druhy-zbozi_texty.jpg adresarfirem.cz/x-cz/adr/143043-8.jpg
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.