Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilTomáš Bařtipán
1
MOODLE CO PRO JAZYKOVOU VÝUKU INSTITUT PRO INTERNACIONÁLNÍ KOMUNIKACI DÜSSELDORF 27. – 31. 7. 2015 MAGDA RICHTEROVÁ
2
PROGRAM SEMINÁŘE
3
ÚČASTNÍCI KURZU A JEHO ORGANIZÁTOŘI Stojící zleva: Německo Maďarsko Írán Nizozemí ČR Turecko Maďarsko vpředu organizátoři
4
PROSTŘEDÍ MOODLE A PRÁCE S TEXTEM Popište předmět prezentace. Vyjádřete přínos prezentace pro posluchače. Doložte úroveň znalostí lektora v daném předmětu.
5
PRÁCE S TEXTEM
6
PŘILOŽENÍ VIDEA Uveďte zamýšlené výsledky tohoto školení. Každý cíl by měl být krátký a výstižný, měl by obsahovat sloveso a měl by mít ověřitelné výsledky.
7
VYUŽITÍ VIDEA A AUDIA V PROSTŘEDÍ MOODLE PRO VÝUKU JAZYKA Shrňte důležité body. Vyhraďte čas pro dotazy.
8
DIDAKTIZACE VIDEA Uveďte zamýšlené výsledky tohoto školení. Každý cíl by měl být krátký a výstižný, měl by obsahovat sloveso a měl by mít ověřitelné výsledky.
9
VYTVÁŘENÍ VLASTNÍCH POSLECHOVÝCH TEXTŮ S AUDACITY Hören Sie sich das Audio an, und beantworten Sie die folgenden Fragen: Wieviele Einwohner hat die Stadt? Wann ist sie als Doppelstadt entstanden? Wo befindet sich die Stadt?
10
VYTVÁŘENÍ SLOVNÍKU POJMŮ Shrňte důležité body. Vyhraďte čas pro dotazy.
11
MOŽNOSTI VYUŽITÍ PROGRAMU HOT POTATOES V PROSTŘEDÍ MOODLE
12
ONLINE-VIDEO: DOPLNĚNÍ MEZER V TEXTU Uveďte zamýšlené výsledky tohoto školení. Každý cíl by měl být krátký a výstižný, měl by obsahovat sloveso a měl by mít ověřitelné výsledky.
13
AUDIONAHRÁVKA: DOPLNĚNÍ MEZER V TEXTU Sem přidejte text. Chcete-li přidat do pravého sloupce obrázek, graf nebo jiný obsah, klepněte na příslušnou ikonu. Chcete-li přidat snímek, klepněte na kartu Snímky a pak klepněte na galerii Nový snímek.
14
USPOŘÁDÁNÍ SLOV VE VĚTĚ Shrňte důležité body. Vyhraďte čas pro dotazy.
15
VÝBĚR ODPOVĚDI Z NĚKOLIKA MOŽNOSTÍ Uveďte důležité body z každé lekce. Uveďte zdroje dalších informací k danému předmětu. Uveďte zdroje k tomuto snímku. Poskytněte podklady s dalšími materiály zdrojů.
16
KVÍZ K TEXTU Připravte kvíz nebo se pokuste jinak zjistit, kolik informací se účastníci naučili. Proveďte průzkum mezi účastníky, zda považují školení za přínosné.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.