Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRoman Špringl
1
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek
2
Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část mediamixu. Nic nového, jenže…
3
Anonymní svět
4
Můžeme na Internetu behaviorálně cílit? ANO. Můžeme. Teď.
5
Standardní nákup „ balíčkové reklamy“ na imprese Nový nákup na počet unikátních uživatelů dle dané cs Aktuální situace:
6
- Cookies - Dotazník -Predikce chování Zvolení profilu
7
Rozdělení CS
8
Zájemci o nemovitost Kinomaniaci Muži Gambleři Podnikatelé Podnikatelky Aktivní ženy Automaniaci Zlatá mládež Sportovní fanoušci Mladí rodiče Cestovatelé Manažeři Děti Trendsetters Gadžeťáci Domácí stylisté
9
Podnikatelé Příjem > 35.000 Kč Lidé provozující vlastní firmu Věk 30+ Ekonomické zpravodajství a témata Burza cenných papírů Daně Luxusní zboží Profil: Unikátní uživatel týdně 100 000
10
Core insight: „Mám své přátele a zájmy. Nejsem workoholik, ale pracuji s nasazením. Čas kolem mne rychle plyne a tak některé klíčové rozhodnutí v životě zatím odkládám.“ Aktivní lidé & pivní „lovers”
11
Bezdětní Bydlí 1-2 spolu, ale nejsou svoji Střední a vyšší příjem Střední a vyšší vzdělání Věk 21 - 31 Rádi cestují Zajdou do kina Aktivní na internetu Rádi zajdou do restaurace Chodí „ na jedno „ Vhodné pro: Pivní značky, letní festivaly Profil : Unikátní uživatel týdně 350 000
12
Formát: LeaderBoard 750x100 Formát: Big square 250x250 Formát: Skyscraper 120x 600 Řízeno standarty SPIRU Inzertní formáty
13
V lednu 010 proběhla v síti Behavia kampaň značky z bankovního sektoru Cíl: launch produktu – informovat potenciální zákazníky Timing: 1 týden on-air, 1 týden off-air, 1 týden on-air capping 3+ Profil Podnikatel Zároveň s behaviorálně cílenou kampaní byla spuštěna i kampaň necílená - Business pack Case study Formát: square (250x250)
14
Postbuy analýza u formátu Leaderboard ukázala následující CTR: 0.22 ctr 0.12 ctr
15
Benefity behaviorálního cílení: Možnost obtočit se KOLEM KAŽDÉHO internetového briefu „We deliver people, not websites„
16
Aktuální velikost sítě – cca 3,1 mio UU Technologie Nugg.ad CET21, Mafra, InternetBillboard a Behavia HURÁ – část trhu chápe aktuální potřebu změny v cílení KDY BUDOU ZMĚNU CÍLENÍ VYŽADOVAT ZNAČKY?
17
Postřehy ze zavádění: Každý idigit planner musí technologii věřit Musí její dosah vidět na „vlastní oči“ Musí v začátku zariskovat a vsadit na novinku Koncový marketér si musí cílení prosadit do mediamixu
18
Tým Behavia Petr Dobroslávek Mobil: 734 416 352 petr.dobroslavek@behavia.cz The first Audience network in Czech republic Děkujeme za pozornost
19
BEHAVIA network 40x servery Síť kontentových a oborových serverů s pravidelně aktualizovaným obsahem Síť serverů s uživatelsky generovaným obsahem
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.