Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilFrantišek Kříž
1
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) K čemu je webové Obchodní centrum MU Prodej služeb Vzdělávejte se na MU jiné služby (laboratoře, …) (? Prodej zboží – 2008) Bezhotovostní platby Evidence lidí, návazné služby IS
2
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Příklady placených vzdělávacích akcí Mimořádné studium jednotlivých běžných předmětů Konference, přednáška, seminář, akce otevřená pro veřejnost Akce v rámci studijních programů: výcvikové kurzy, exkurze, … CŽV v akred. stud. programech – nákup ročníku či předmětu Přípravný kurz k přijímačkám Akreditované kurzy – jednosemestrální, vícesemestrální Neakreditované kurzy čehokoliv E-learningový kurz Jazyková škola při FF MU … ? Co provozujete vy ?
3
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Příklady dalších placených služeb Revalidační přelepky na ISIC Vstupenky na ples Administrativní poplatky v CŽV – 3. zkušební termín,.. Laboratorní měření (mikroskopy, …) Zpracování multimédií (video, …) Pronájem prostor v Telči
4
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Struktura Obchodního centra Nabídky – „regály“ různých produktů v OC Nákupní košík a platba Kdo smí nakoupit: kdokoliv, studenti, studenti kurzu, zaměstnanci … Upřesnění objednávky: např. rodné číslo, kód předmětu, adresa zaměstnavatele, … dle povahy produktu Identita kupce: z e-přihlášky, z IS, ze světa (vyplní údaje, získá heslo) Platba: převodem, kartou, vystavení faktury Vazba na ekon. IS … individuální variabilní symbol objednávky Vazba na IS – výběry, sestavy, řízení přístupu (např. registrace kurzů)
5
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Struktura Obchodního centra Kdo smí nakoupit: kdokoliv, studenti, studenti kurzu, zaměstnanci… Nabídky produktů převodem kartou vystaveni faktury převodem kartou vystaveni faktury výběry, sestavy, řízení přístupu (např. registrace kurzů) individuální variabilní symbol objednávky
6
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Moderní návaznosti „zdarma“ (v IS) doporučujeme platící klienty následně zavést jako osoby do IS Klient získá e-mail v IS, přístup do běžných agend IS Je zapsán v zakoupených kurzech (jako účastník CŽV) Katalog kurzů, Záznamník učitele kurzu vystavení materiálů kontakt na učitele diskuse se spolužáky Výběry klientů/studentů dle různých kritérií Pohodlné oslovení klientů s dalšími relevantními nabídkami
7
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Vhodná a nevhodná použití OC indicie pro a proti použití obch. centra v konkrétním případě ANO: akce/kurz zahrnuje více setkání – je výhodné účastníky mít v IS (komunikace e-mailem o změnách, vystavení materiálů, …) ANO: je zájem účastníkům v budoucnu nabízet další aktivity ANO: platí se větší částky – pohodlný bezhotovostní převod ANO: účastníků je velký počet – zjednodušení administrativy NE: každý platí jinou částku (např. poplatky za běžné studium) NE: prodej fyzického zboží (knihy, oděvy, pomůcky) Dosud nelze z účetních důvodů, možná v budoucnu – využili byste? NE: lze těžko zajistit údaje o účastnících, vyučující např. školí pro jinou firmu, organizaci…
8
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Jak Obchodní centrum MU použít: banner na vaší webové stránce Řešení vhodné pro akce/konference/kurzy, které mají své webové stránky Banner pro nákup v OC
9
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Jak Obchodní centrum použít: propagace produktu přímo na stránkách OC Kurzy evidovat v Katalogu kurzů v IS, další produkty přímo v agendě OC O prodávaných např. kurzech můžete do OC vyplnit podrobné informace a produkty seskupovat do tematických regálů.
10
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Člověk 26+ … výzva :-) Proč studovat na FSS, když už mám titul? Prohloubení tématu Změna směru v kariéře (Zájemci o studium, ženy na MD, …) Jaká cena je adekvátní? Náklad/výkon propracované prezentace předmětu Nejasná cílová skupina: ?? Ad words kampaň ??
11
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Aktuálně – co je třeba uvážit Mimořádné studium – kampaň „Zkuste si studium na FSS“ ??? Kapacitně a prerekvizitami neomezené např. úvodní předměty Pro zájemce o obor z řad veřejnosti Cena za předmět např. dle kreditové hodnoty Konference, vědecké semináře pro veřejnost Akce má webstránky, kde bude banner „Chci zaplatit“ v OC Akce nemá webstránky, informace primárně vyplníme do OC „Regál“ – jak uspořádat nabídky fakulty, pracoviště, … ? Sci-fi k úvaze ? Rozvoj nových drobných forem vzdělávání…
12
Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Institucionální cíle OC Usnadnit platební styk a administrativu Jedno jednotné místo – zkušenost „vyřeší to Obchodní centrum“, tj. rozvíjet „drobný byznys“ Podporovat nové formy vzdělávání (placená účast na běžném studiu, krátkodobé kurzy, e-learningové kurzy) Tj. pomáhat ak. veřejnosti s drobným „byznysem“ (zkušenost „vyřeší s Navyknout akademickou veřejnost „evidovat lidi“ (rozšiřování db lidí, nabídky dalších aktivit, …) Propagovat MU jako moderní instituci Prodej zboží – možnosti slev a výhod – spolupráce s partnery – např. pro absolventy, uchazeče…
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.