Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBohumír Lukáš Vlček
1
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí
2
Charakteristické rysy vyhledávání nemovitostí v ČR Člověk v ČR nakupuje nemovitost průměrně pouze 1x až 2x za život Jde o velice citlivé rozhodnutí Uživatel si chce zjistit v takové chvíli maximum informací a rozhodnout se co nejlépe V době krize se počet „rychlých rozhodnutí“ ohledně realit ještě snížil, potřeba získávat informace je ještě vyšší
3
Běžný nákupní proces Zjištění problému / potřeby Vyhledávání Ohodnocení dalších možností, alternativ Rozhodnutí o koupi a akce Zhodnocení po provedení koupě (= post purchase evaluation)
4
Charakteristické rysy nákupního procesu realit Nákupní proces trvá týdny / měsíce Vyhledávání je velice důkladné Komparace eventualit je maximální Uživatel (=hledající) je silně zatížen emocemi – Snaží se být racionální – Sní, představuje si – Ve většině případů je v silné emotivní zátěži způsobené vidinou finanční zátěže
5
Na co je tedy důležité se při nabízení realit zaměřit? Co dělat při propagaci jinak než při prodeji „běžných“ produktů? Jak efektivně propagovat nemovitosti, aby je ti správní uživatelé vyhledali?
6
Zaměřit se na cílového uživatele = na správnou cílovou skupinu – Nemusím komunikovat k mase, stačí oslovit to správné cílové publikum = zájemce o bydlení – Mít optimálně nastavenou distribuční síť (jak v off-line, tak v on-line médiích) Poskytnout uživateli dostatečné srovnání = poskytnout maximum informací, aby uživatel nemusel jít hledat dál – Pokud dostatečné srovnání poskytnout se svou nabídkou nemůžete, spojte se se zprostředkovateli = s realitními portály / realitními časopisy
7
Využít všechny kanály propagace = být všude tam, kde uživatel informace hledá V současné době klienti při hledání využívají 3 typy médií WEBTISKMOBIL Specializované stránky Vyhledávače E-mail Realitní časopisy Všeobecný inzertní tisk Deníky internet v mobilu Apple / iPhone iPad Abyste oslovili 100 % klientů MUSÍ SE VAŠE SDĚLENÍ OBJEVOVAT VE VŠECH 3 MÉDIÍCH
8
Děkuji za pozornost Zdeňka Kučerová
9
OT: Jak často jste v posledním roce hledal(a) informace o nemovitostech v těchto zdrojích? Vzorek: 513 respondentů ; v % Prověřujeme, kde vás hledají vaši klienti
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.