Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Informační a poradenské centrum VIOLA Pilotní projekt Centra sociálních služeb Praha pro muže a ženy, kteří chtějí řešit konfliktní vztahy se svými blízkými.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Informační a poradenské centrum VIOLA Pilotní projekt Centra sociálních služeb Praha pro muže a ženy, kteří chtějí řešit konfliktní vztahy se svými blízkými."— Transkript prezentace:

1 Informační a poradenské centrum VIOLA Pilotní projekt Centra sociálních služeb Praha pro muže a ženy, kteří chtějí řešit konfliktní vztahy se svými blízkými VIOLA /z anglického slova violence – násilí/ Zahájení provozu 1. dubna 2009

2 Pro lidi, kteří řeší tyto problémy  byli vykázán i  ublížili v poslední době svému partnerovi/ partnerce, rodičům nebo dětem  opustil je v důsledku jejich chování partner/ partnerka  obávají se rozpadu svého vztahu, rodiny  obávají se dopadu konfliktů na svoje děti  a také pro blízké okolí osob s konfliktním chováním

3 Formy pomoci  Telefonická konzultace – Linka důvěry a telefonická linka Violy  Osobní konzultace – poskytujeme po předchozí telefonické domluvě

4 Co můžeme poskytnout po telefonu  Rozhovor o současné životní situaci a vztazích, zmapování možných rizik  Informace – v případech vykázání nebo u jiných forem konfliktního chování vysvětlení úkonů, praktických postupů, předání kontakt ů …  Odkazy na služby, které klientům mohou pomoci jejich situaci řešit – sociální a právní poradenství, ale i specializovaná psychologická a psychiatrická pomoc; Konkrétně: RIAPS /pro vážné životní krize ohrožující psychické zdraví/, Triangl /pro práci s dětmi a mládeží a pro práci s rodinou/, Poradna pro rodinu /speciálně práce s párem/, Resocializační programy/ po dohodě v případě podmíněně odsouzených klientů/, Ubytovna pro muže bez přístřeší /speciálně pro vykázané muže jako místo, kam se mohou uchýlit/, Kontakt /pro sociální a právní poradenství, Job klub/  Nabídka individuální konzultace v případě, že by měl klient zájem o pomoc poradce – psychologa

5 Co můžeme nabídnout při individuální konzultaci  Identifikace konfliktního chování, zmapování možných rizik /platí i u telefonické konzultace/  Pomoc s analýzou situací, příčinami a následky – porozumění, pomoc s náhledem, zpětná vazba  Práce na motivaci ke změně, pomoc s hledáním argumentů pro změnu, povzbuzení a podpora  Hledání jiných, přijatelnějších forem pro zvládání krizových, stresových situací  Modelové situace, trénink, vytváření reálných plánů

6 Co neposkytujeme  Právní poradenství – odkazujeme na organizace, které se touto problematikou zabývají  Zprávy a posudky o klientovi  Zastupování klienta v občansko – a trestněprávních věcech /rozvody, péče o dítě, trestní oznámení…/

7 Kontakty  Viola – 773 666 784 – pondělí a čtvrtek 11.00–13.00  Linka důvěry – 222 580 784 – nonstop


Stáhnout ppt "Informační a poradenské centrum VIOLA Pilotní projekt Centra sociálních služeb Praha pro muže a ženy, kteří chtějí řešit konfliktní vztahy se svými blízkými."

Podobné prezentace


Reklamy Google