Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAneta Králová
1
Výzkum, Trendy a Inovace
2
2 27.9.2016 Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná destinace Film, jako nástroj marketingu destinace
3
3 27.9.2016 Aktivity odd. Výzkumu a Analýz Spolupráce a vyhodnocování dat –(ČSÚ, ČNB, ETC, UNWTO, WTTC, a další) Vlastní výzkumy –IOP 2 – Monitoring zahraničních návštěvníků ČR –IOP 3 – Sběr informací – domácí cestovní ruch –Průzkum návštěvnosti turistických cílů –ad hoc výzkumy podle aktuální potřeby CzT Tvorba a aktualizace reportů krajů a zemí Akce Skříň – digitalizace výzkumů a analýz
4
4 27.9.2016 Odd. Výzkumu a Analýz – „Akce skříň “ Digitalizace výzkumů a analýz za posledních 10let Až 500 souborů z toho 275 publikovaných nyní http://vyzkumy.czechtourism.cz
5
5 27.9.2016 Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Návštěvníci Liberecko
6
6 27.9.2016 Česká republika bezpečná destinace
7
7 27.9.2016 Česká republika Bezpečná destinace Cílem tohoto projektu je komunikace úrovně bezpečnosti v ČR směrem k návštěvníkům Studie poskytne objektivní argumentační podklad pro toto tvrzení Studie je zpracovávána v širších souvislostech
8
8 27.9.2016 Česká republika Bezpečná destinace
9
9 27.9.2016 Bezpečná destinace
10
10 27.9.2016 Česká republika Bezpečná destinace
11
11 27.9.2016 Česká republika bezpečná destinace - Metropole Pořadí metropolí podle počtu trestných činů za rok 2009 na 10 tis. obyvatel 1Bratislava537 2Varšava574 3Budapešť612 4Praha682 5Řím812 6Madrid878 7Vídeň1 032 8Paříž1150 9Londýn1076 10Berlín1447 11Brusel1667
12
12 27.9.2016 Zasaženost Evropy teroristickými útoky
13
13 27.9.2016 Filmová produkce – netradiční marketingový nástroj destinace
14
14 27.9.2016 …Nejsme páni svého vnímání a rozhodnutí…
15
15 27.9.2016 Více jak 95% všech našich rozhodnutí jsou učiněna v našem podvědomí… …Rozhodnutí si něco koupit netrvá déle jak 2,5 sec.
16
16 27.9.2016 Audiovizuální produkce (AVP) působí na naše podvědomí
17
17 27.9.2016 Smyslové vnímání
18
18 27.9.2016 Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…
19
19 27.9.2016 Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…
20
20 27.9.2016 Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…
21
21 27.9.2016 Audio Vizuální Produkce přenáší krom lokace i místní autenticitu, kulturu, zvyky a historii
22
22 27.9.2016 AVP cílí na jasné cílové skupiny Následný marketing již na tyto cílové skupiny působí AVP ve filmu, dokumentu, sportovních přenosech AVP umožňuje statistické sledování dopadu sdělení (počet prodaných vstupenek, počet stáhnutí, sledovanost TV, event. počet vydaných výtisků knihy) AVP jako marketingový nástroj 1/2
23
23 27.9.2016 AVP umožňuje plánovat návazný marketing destinace v předstihu Domácí AVP – primárně zacílená na návštěvníky z České republiky Zahraniční a Koprodukční AVP cílí na zahraniční i domácí návštěvníky AVP jako marketingový nástroj 1/2
24
24 27.9.2016 Zahraniční producent Krajské úřady Destinační management Lokace CzechTourism návrh systému podpory AVP
25
25 27.9.2016 Školení v regionech o významu, efektivního využití AVP pro potřeby destinace na regionální, resp. místní úrovni Film friendly location Film friendly služby Produkty po stopách filmových míst Cestování za samotnou lokací CzechTourism návrh systému podpory AVP
26
Ing. Mojmír Mikula ředitel odboru Výzkum Trendy Inovace Ing. Jakub Hlaváček vedoucí Oddělení Trendů a Inovací Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, 120 41 Praha 2 tel.: +420 221 580 436 tel.: +420 221 580 455 e-mail: mikula@czechtourism.cz e-mail: hlavacek@czechtourism.cz www.czechtourism.com www.czechtourism.cz Děkujeme za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.