Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJaroslava Vaňková
1
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál www.seznam.cz … najdu tam, co neznám !
2
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! O čem to bude: Trocha vize do začátku Web a mobil nerozluční kamarádi Mobilní marketingová komunikace s příklady Jak to bude pokračovat Diskuze
3
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Budoucnost internetu v mobilu Gartner: Do roku 2013, bude ve světě mobilní telefon nejběžnějším zařízením pro přístup k webu a přesáhne tak počet uživatel využívající pro připojení PC. Zdroj: Analytická společnost Gartner Zveřejněno 13.1.2010 (http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=1278413 )http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=1278413
4
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Jak to vidí ve světě Google: Jonathan Rosenberg, produktový SVP (senior vice-president) společnosti, vidí největší možnosti rozvoje v mobilní oblasti. Zdroj: eWeek.com Zveřejněno 23.1.2010 (http://www.eweek.com/c/a/Search-Engines/Google-Sees-Mobile-as-Key-to-Extend-Search-Might-in-2010-503215/1/)http://www.eweek.com/c/a/Search-Engines/Google-Sees-Mobile-as-Key-to-Extend-Search-Might-in-2010-503215/1/
5
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Web a mobil nerozluční kamarádi Internet v mobilním telefonu čerpá data z informací uvedených na webu. Hlavním rozdíly jsou odlišná forma prezentace webového obsahu a především důvod proč uživatel hledá informace právě prostřednictvím telefonu. Aktivní přístup Pasivní přístup
6
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Aktivní přístup - obchodní potenciál Firemní zápis – přednostní zobrazení LBS řešení a aplikace Slevové kupóny a upozornění na probíhající akce Sklik na mobilním internetu
7
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Firemními zápisy to nekončí Počet zobrazených Firemních zápisů v mobilu 2009 214 544 411 Počet zobrazených detailu Firemních zápisů v mobilu 2009 12 014 177 CTR: 5,59%
8
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Sklik v mobilu 2009 – data z praxe Počet zobrazených inzerátů Sklik v mobilu 2009 83 361 533 Počet prokliků přes Sklik v mobilu 2009 1 936 046 CTR: 2,32%
9
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Pasivní přístup - obchodní potenciál Čtení článku Sport, Novinky, Super přes 9 mil PV měsíčně Čtení Emailu přes 11 mil PV měsíčně Komunikace s přáteli přes 18 mil PV měsíčně Zdroj: Interní měření SEZNAM dle dat o přihlášených uživatelích Měřeno 8.3.2010 až 20.3.010 Display reklama - bannery Kontextový lokalizovaný Sklik
10
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Display mobilní kampaně v praxi Reklama: Modré z nebe Formáty: Mobilní Sponzor služby Trvaní od: 04.02.2010 do 14.02.2010 > obrázky, spolužáci, super, učet Odesláno 1217 přání prostřednictvím mobilních stránek. ZobrazeníKliknutíCTR 404 1354 5271.12%
11
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Display mobilní kampaně v praxi Reklama: Dailies Teens Formáty: Mobilní Sponzor služby Trvaní od: 14.12.2010 do 31.12.2010 > Floating ZobrazeníKliknutíCTR 353 6361 6360,46%
12
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Není jenom jeden banner Další display reklamní formáty na mobilním Sezamu. Komerční odkaz Komerční sdělení
13
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Zdroj: Interní měření SEZNAM dle dat o přihlášených uživatelích Měřeno 8.3.2010 až 20.3.010 Kdo je dnes na mobilním internetu?
14
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Sitebuilder – cesta k snadné mobilní kampani Výroba stránky s akční nabídkou. Výroba jednoduchých mobilních kupónu. Výroba plnohodnotných mobilních stránek. L
15
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Plnohodnotné využívání firem a map s využitím všech možností, které nám dnes mobilní telefon nabízí. Vyhledá co hledám v okolí Ukáže mi cestu. Nabídne mi alternativy Dodá potřebné informace LBS aplikace
16
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! LBS aplikace
17
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Augmentovaná realita Augmentovaná realita je spojení reálného světa s digitální vrstvou. Digitální vrstvu pak můžete prohlížet přes mobilní telefon. Snadné a intuitivní vyhledávání Obsah zůstává na prvním místě L
18
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! QR kódy a Seznam čtečka Snadný a zajímavý způsob, jak přivést zákazníky k mobilní stránce. Mimo to mohou kódy obsahovat textovou zprávu nebo třeba detailní kontaktní informace QR kód může být součástí: - novinového článku - plakátu k filmu nebo kulturní akce - jako součást webové stránky - propagačních letáků, - QR kód na firemních vizitkách L
19
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Mobilní internet nebo Internet v mobilu? Pravda je taková, že jde stále o internet. Není to soutěž o tom, kdo má více RU. Rozdíl je především ve způsobu používání. Mobilní internet je o hledání a uspokojování potřeb. L
20
www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Diskuze, dotazy… Děkuji za pozornost. Tomáš Košťál Key account manager Seznam.cz, a.s. fax: +420 234 694 117 gsm: +420 602 705 155 Tomas.Kostal@firma.seznam.cz www.seznam.cz L
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.