Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAndrea Čechová
1
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června 2014 1
2
Pro jaké území pracuje destinační management? 2 Turistická oblast Poodří – Moravské Kravařsko
3
Jaké jsou cíle marketingové strategie ? 3 Globální cíl: Zajistit dlouhodobě udržitelný rozvoj cestovního ruchu zaměřeného na venkov, jeho poznávání a aktivní dovolenou. Základní - kvantitativní cíl: Celkový růst počtu turistů a návštěvníků do roku 2015 o 10%. Měření: ročně, del výchozího stavu 2010 Specifické cíle: 1.Posílení nabídky TO P-MK v oblasti atraktivit CR 2.Zkvalitnění a profesionalizace DM TO P-MK 3.Zlepšení spolupráce mezi aktéry CR v rámci TO P-MK 4.Zkvalitnění a rozšíření nabídky produktů CR TO P-MK 5.Zvýšení kvality služeb CR v TO P-MK 6.Zkvalitnění a zvýšení efektivnosti marketingu TO PO-MK
4
Institucionální zajištění DM Doporučení: 4 Fórum cestovního ruchu Rada pro cestovní ruch (soukromý sektor max. 49% členů) Projektový tým (zástupci SDM, ORP Bílovec, ORP Odry, MAS) Odborný tým (texty, grafika, e-marketing)
5
Specifický cíl 1: Posílení nabídky TO P-MK v oblasti atraktivit CR Doporučení: 5 Propojení poznávacího a venkovského CR s místními originálními výrobky (výrobky s regionální značkou) −výrobky ze dřeva −užitkové a dekorační předměty z vlny −umělecké kovářské a zámečnické výrobky −bižuterie z minerálů a skla −drátkovaná filigránová bižuterie −ručně malované sklo apod. −mléko, mléčné výrobky −pekárenské výrobky −uzenářské výrobky −Oderský kapr −Příborské šifle −med, medové perníčky Gastronomie (vazba na linky do Londýna a Paříže)
6
Specifický cíl 2: Zkvalitnění a profesionalizace DM TO P-MK Doporučení: 6 Dlouhodobá spolupráce s odborníky: −marketing −produktová nabídka −systém kvality −tvorba textů −e-marketing včetně sociálních sítí apod. Odborné konzultace partnerům SDM (správci atraktivit, ubytovatelé, poskytovatelé doplňkových služeb) Školení a workshopy pro partnery SDM
7
Specifický cíl 3: Zlepšení spolupráce mezi aktéry CR v rámci TO P-MK Doporučení: 7 Vytvoření systému veřejné podpory soukromým subjektům Vytvoření jádra spolupracujících partnerů (vzájemné plnění partnerů) Budování sítě kontaktů na bázi vzájemné důvěry a výhodnosti Vytvoření systému pro tvorbu komplexních produktů a podporu prodeje těchto produktů na cílových trzích Měření výsledků spolupráce aktérů CR a vzájemná informovanost
8
Specifický cíl 4: Zkvalitnění a rozšíření nabídky produktů CR TO P-MK Doporučení: 8 Zavedení Českého systému kvality (certifikace ubytovacích zařízení, certifikace služeb) Vytvoření systému podporujícího tvorbu komplexních produktů CR (např. pobytové balíčky) a jejich prodej na trzích cestovních kanceláří Vytvoření rezervačního systému propojujícího nabídku ubytovacích zařízení s fakultativní nabídkou TO P-MK
9
Specifický cíl 5: Zvýšení kvality služeb CR v TO P- MK Doporučení: 9 Zavedení Českého systému kvality (certifikace ubytovacích zařízení, certifikace služeb)
10
Specifický cíl 6: Zkvalitnění a zvýšení efektivnosti marketingu TO PO-MK Doporučení: 10 Spolupráce s odborníky na CR (marketingová inteligence, produktová nabídka, e-marketing) Spolupráce s CzechTourism (akvizice zástupců CK a médií, distribuce tiskovin v Praze a na zahraničních trzích) Spolupráce s MSK (veletrhy a prezentační akce) Spolupráce s ARR Ostrava (regionální produkty CR, fam tripy, press tripy apod.) Spolupráce se zahraničními partnery
11
11 DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST Kontakt: Ing. Michal Blaško, michal.blasko@seznam.czmichal.blasko@seznam.cz +420 603868533
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.