Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBožena Sedláková
1
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism. Mediální partneři: C.O.T. media, Turistika.cz
2
Přihlášené produkty veřejný/neziskový sektor EnviCentrum dětem 2013, Jižní Valašsko Nejkrásnější dovolená na Jižním Valašsku SLOVÁCKÉ IMPRESE aneb „Úprk za Uprkou“, MIC Uherské Hradiště Ro(c)k ve Zlíně, UTB Zlín Zlín město příběhu, UTB + FBM Zlín Živá Voda, obec Modrá Hodné království, město Kroměříž Multižánrový piknik v Květné zahradě, klub UNESCO
4
Vítězný HIT sezony EnviCentrum dětem 2013 –Produkt je balíčkem cestovního ruchu v oblasti Jižního Valašska, konkrétně pak MAS Ploština nedaleko Valašských Klobouk, –určený především skupinám s dětmi a dětským zařízením, –zahrnuje 4 noci v ubytovacím zařízení EnviCentrum, stravování, návštěvu vybraných zajímavostí a lokalit v okolí včetně služeb průvodce, atraktivní způsob přepravy mezi lokalitami a aktivní nabídku trávení volného času.
5
Přihlášené produkty podnikatelský sektor Wellness dovolená v lázních a na horách aneb To nejlepší z wellness Východní Moravy Léčebný pobyt Intensiv Luhačovice Krásný týden v Luhačovicích nejen pro cyklisty Lázeňská dovolená pro rodiny s dětmi Užívejte si život všemi smysly aneb Relaxace pro pohodu těla i ducha v SunJardin Chateau – zámku Napajedla
7
Vítězný HIT sezony Wellness dovolená v lázních a na horách aneb To nejlepší z wellness Východní Moravy –Společnosti Lázně Luhačovice a Resort Valachy společně představují wellness produkt pro náročnou klientelu. Obě společnosti disponují odpovídajícími ubytovacími a wellness kapacitami v lázeňském městě Luhačovice a ve Velkých Karlovicích v Beskydech. Uvedený produkt bude nabízen a prodáván oběma společnostmi, které budou koordinovat i jeho propagaci. –Pobyt je nabízen v délce 7 dní/6 nocí např. od soboty do neděle tzn. 3 noci v Luhačovicích a 3 noci ve Velkých Karlovicích. Pořadí si určuje sám klient. Během pobytu tak budou představeny dvě turisticky významné oblasti Východní Moravy. –Cílem produktu je získání nové náročné klientely.
8
Významné počiny v cestovním ruchu v turistickém regionu Východní Morava v roce 2012 Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy
11
Cena COT media Projekt Zlín – město příběhů
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.