Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist
2
10 NEJVĚTŠÍCH omylů B2B firem v PPC První SOVA B2B Marketing & Sales konference
3
# 1 PPC reklama NENÍ pro B2B trh První SOVA B2B Marketing & Sales konference
4
Nevidíte výsledky okamžitě? DELŠÍ ROZHODOVACÍ PROCES, VYSOKÁ KONKURENCE, ALE VĚTŠINOU I TRŽBY/MARŽE. Kdo je Vaše je cílová skupina? NEJDE VŽDY JEN O NÁKUPČÍHO, KTERÝ HLEDÁ KONKRÉTNÍ ZBOŽÍ. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?
5
# 2 Naši zákazníci na internetu nehledají První SOVA B2B Marketing & Sales konference
6
A co když zrovna nehledají produkty ? HLEDÁME V RŮZNÝCH FÁZÍCH NÁKUPNÍHO PROCESU. A co když už Vás našli, ale jen nedokončili finální krok? POTENCIÁLNÍ ZÁKAZNÍK JE I TEN, KTERÝ UŽ NÁŠ WEB NAVŠTÍVIL. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?
7
# 3 Nemáme e-shop – nedokážeme měřit návratnost investic První SOVA B2B Marketing & Sales konference
8
Opravdu se jedná o omezení na straně trhu, nebo jen Vaší firmy? VÍTE, JAKOU HODNOTU PRO VÁS MÁ NOVÝ NÁVŠTĚVNÍK NA WEBU? První SOVA B2B Marketing & Sales konference ?
9
# 4 Nemáme na webu žádný formulář, nemůžeme měřit výkon První SOVA B2B Marketing & Sales konference
10
A máte na webu aspoň firemní telefonní číslo? MĚŘTE KONVERZE Z VOLÁNÍ DÍKY ČÍSLŮM PRO PŘESMĚROVÁNÍ GOOGLE. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ?
11
ROZŠÍŘENÍ O VOLÁNÍ REKLAMA VOLÁNÍ
12
# 5 Je efektivnější poslat e-mail, než ukázat reklamní banner První SOVA B2B Marketing & Sales konference
13
A co takhle reklama přímo v e-mailu? GMAIL ZOBRAZUJE REKLAMY V ZÁLOŽCE PROMO AKCE, EMAIL.CZ PAK PO PRAVÉ STRANĚ EMAILŮ. A co takhle oslovit Vaše e-mailingové zákazníky jinak než běžnou zprávou? NAHRAJTE G-MAILOVÉ ADRESY VAŠICH ZÁKAZNÍKŮ DO ADWORDS A OSLOVUJTE JE, KDYŽ JSOU ONLINE. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?
14
# 6 Nemůžeme být kreativní, prodáváme specifický typ zboží První SOVA B2B Marketing & Sales konference
15
Opravdu tkví kreativita jenom v bláznivých obrázcích a videích? VSAĎTE RADĚJI NA KREATIVNÍ CÍLENÍ, A TO NEJEN V REMARKETINGOVÝCH KAMPANÍCH. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ?
18
# 7 Moderní formáty, jako třeba videa, pro nás nemají význam První SOVA B2B Marketing & Sales konference
19
Co všechno dokážete říct videem? BUĎTE NEJEN KREATIVNÍ, ALE I NÁPOMOCNÍ. Jenže co když nechci „jen“ budovat image a pomáhat, ale i prodávat? INTERAKTIVNÍ REKLAMY PLNÍ DOBŘE OBA CÍLE – IMAGE I VÝKON. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?
20
REKLAMA IN-STREAM CÍLENÁ NA TÉMATA - 24. 9. – 3. 10. 2015 – B2B POPRVÉ V BRNĚ!
21
První SOVA B2B Marketing & Sales konference
23
# 7 Reklama na sociálních sítích? Ale prosím Vás… První SOVA B2B Marketing & Sales konference
24
Opravdu je produkt pro B2B trh na sociální síti tak velkým handicapem? SOCIÁLNÍ SÍTĚ JSOU O LIDECH, NE PŘÍMO O PRODUKTECH. Mohu oslovit své současné zákazníky či získat nové kontakty na soc. sítích? VYZKOUŠEJTE REMARKETING ČI NOVÝ ÚČEL KAMPANĚ NA FB PRO GENEROVÁNÍ LEADŮ. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?
28
# 8 Máme dobré SEO, na co pak PPC? První SOVA B2B Marketing & Sales konference
29
Dokážou se 100% zastoupit? JDE O DVA ODLIŠNÉ NÁSTROJE, KTERÉ SE SKVĚLE DOPLŇUJÍ, NIKOLI VŠAK NAHRAZUJÍ. Co když máte dobré SEO, ale Vaše konkurence je díky PPC pořád výš? VE VYHLEDÁVÁNÍ MŮŽETE CÍLIT I NA KLÍČOVÁ SLOVA SPOJENÁ SE ZNAČKOU KONKURENCE. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ? ?
30
# 9 PPC reklama v B2B nedokáže zastoupit obchoďáka První SOVA B2B Marketing & Sales konference
31
A co když se propojí s dalšími nástroji? DO GOOGLE ANALYTICS ČI ADWORDS DOKÁŽETE NAIMPORTOVAT SPOUSTU UŽITEČNÝCH DAT, KTERÁ PAK SKVĚLE ZUŽITKUJETE I V PPC REKLAMĚ. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ?
32
# 10 PPC nepřinesla výsledky, takže jsme jen zbytečně vyhodili peníze První SOVA B2B Marketing & Sales konference
33
A co všechno jste při tom zjistili? I Z NEÚSPĚŠNÝCH KAMPANÍ SE MŮŽETE POUČIT A VYUŽÍT DATA V DALŠÍCH OBLASTECH BUSINESSU. První SOVA B2B Marketing & Sales konference ?
34
10 užitečných tipů pro PPC v B2B 1)PPC reklama se v B2B chová jinak než v B2C, neznamená to však, že méně efektivně. 2)PPC reklama není jen ve vyhledávání, a nejsou to vždy nákupčí, na které cílíme. 3)To, že nemáme e-shop, neznamená, že nejsme schopni vyhodnotit efektivnost PPC reklamy. 4)PPC reklama dokáže měřit návratnost investic nejen z formulářů na webu, ale i z hovorů. 5)Propojením PPC reklamy s e-mailingovou kampaní můžete výkon ještě zvýšit. První SOVA B2B Marketing & Sales konference
35
6) Kreativita nespočívá vždy jen v grafice a copywritingu, záleží i na způsobech cílení. 7)Nevyhýbejte se sociálním sítím, leckdy Vás svým výkonem překvapí. 8)Nevnímejte SEO a PPC jako substituty, nahlížejte na ně jako na komplementy. 9)Propojením PPC systému s ostatními nástroji a daty získáte vhodné publikum pro kampaně. 10) Poučte se z chyb a inspirujte se výsledky. PPC reklama Vám může pomoci v mnoha ohledech. První SOVA B2B Marketing & Sales konference
36
Nebojte se zažitých bariér, hledejte nové příležitosti. První SOVA B2B Marketing & Sales konference Ing. Jana ŽUJOVÁ Email: jana.zujova@sovanet.cz LinkedIn: in/janazujova Twitter: @JanaZujova
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.