Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Média
2
Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D
3
Média tištěná K prostudování Ke shlédnutí
4
K odnesení Leták Prospekt Brožura Katalog Reklamní kniha Reklamní noviny Inzerát Advertorials Advertisement Editorial
5
Ke shlédnutí Plakátky Plakáty Billboardy Trvalá reklama (zdi) Světelná reklama Výlohy Vitríny 3D
6
Audiovizuální Rozhlas Televize Komerční filmy Slides Infomercials Information Commercials
7
Rozhlas Background Audio Zaujmout Jedno sdělení Jasně identifikovatelná Jazykem cílového trhu Hudba Profesionál vs. představitel firmy
8
Rozhlas + / - Masové použití Geografická selektivita Demografická selektivita Aktuálnost, měnící se sdělení Nenáročná na tvorbu Rychlá Nízké náklady Pouze zvuk Nízká, přelétavá pozornost Nestandardizované vyhodnocování poslechovosti
9
Televize Vizuální myšlenka Demonstrace výhod Identifikovat značku Představení produktu Jedno sdělení
10
Televize + / - Kombinace obraz, zvuk, pohyb, atmosféra Působí na více smyslů Pozornost při sledování TV Dosah Měření Cena na 1 zákazníka Cena, celkové náklady Malá selektivita Pozornost
11
Další reklamní nosiče Reklamní dopisy Reklamní dárky Reklamní dary
12
3D nosiče Užitečné Viditelné Poutající pozornost
13
Elektronické JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Computer Press, a.s., 2011. ISBN 978-80-251-3402-3 Webové stránky E-mail AdWords Sociální sítě Guerilla marketing, virální marketing Advergaming
14
Speciální Komerční výstavy Veletrhy Sponzoring
15
Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/http://info.sks.cz/users/jo/ Nebo www.sks.cz odkaz www zaměstnancůwww.sks.cz © Radka Johnová, 2011
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.