Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJana Pešková
1
Reklama efektivně Případové studie AdMarket.cz AdMarket.cz je součástí skupiny Allegro Group CZ, s.r.o. prodávající online reklamu na partnerských serverech, webech a portálech, které měsíčně navštěvuje více než 3 miliony reálných uživatelů. Pomáhá svým partnerům a klientům zvyšovat efektivitu reklamních kampaní, a tím i jejich obchodní výsledky. Historie AdMarket.cz> AdMarket původně vznikl jako projekt společnosti Miton CZ pro podporu prodeje reklamy na jejích mediálních projektech. Na podzim 2009 se AdMarket osamostatnil do vlastní obchodní společnosti AdMarket.cz a.s., která nyní nabízí možnosti umístění reklamy na širokém spektru online portálů, jejichž počet se neustále rozšiřuje. Od konce roku 2010 začala probíhat jednání o připojení společnosti AdMarket.cz do skupiny Allegro Group CZ, s.r.o. K tomu došlu v srpnu 2011. Proč zvolit AdMarket.cz? Jsme zkušený kolektiv, jehož kvalita je prověřena mnoha projekty. Nabízíme precizní zpracování kampaně od vytvoření projektu po úspěšnou realizaci. Individuálně přistupujeme ke každému klientovi, a tím jsme schopni vytvořit řešení ušité klientovi na míru jeho požadavkům. Pevně doufáme, že si z naší bohaté nabídky vyberete a rozhodnete se stát naším spokojeným klientem. S čím Vám můžeme pomoci? Našim klientům dokážeme pomoci s řešením komunikace na internetu. Umíme realizovat kampaň nejen na našich a partnerských portálech, ale v rámci spolupráce dokážeme nakoupit i jiná média, kde díky bohatým zkušenostem a objemům disponujeme silnou pozicí. Pro Vás to pak znamená, že u nás dostanete všechny slevy a bonusy a přidáte se tak k uskupení, které má silnější vyjednávací pozici, nepřijdete o individuální péči a zároveň získáte vyšší slevy. www.admarket.cz reklama@admarket.cz Tel.: +420 226 221 986 Kontakt
2
Kampaň využila velmi silný slevový argument, který znásobilo použití jednoduché grafiky na bannerovém formátu megaboard. Během 14 dní dokázala vygenerovat 12 000 návštěv cílové stránky. Kampaň byla zacílena na balíček portálů pro ženy, které má ve svém portfoliu AdMarket.cz, a zároveň byla umístěna na srovnávače a nákupní rádce. Zajímavým číslem kampaně bylo, že na kampaň reagovalo 1,1% uživatelů, kteří danou reklamu shlédli. Kampaň tak ukázala sílu balíčku zaměřeného na ženy a nákupní rádce portfolia, které má AdMarket.cz. Dárkový speciál na portálu Heureka.cz agreguje zajímavé nabídky, a přináší tak uživatelům možnost snadného výběru vánočního dárku. Již loni dokázal portál vygenerovat řadu úspěšných prodejů. Příkladem je eshop Obrazynamiru.cz, kterému loni speciál zafungoval velmi dobře a přivedl mu více jak 6 000 návštěvníků. Samotnou efektivitu pak dokazuje fakt, že letos už ve speciálu inzeruje, a to dokonce speciálním formátem. Zapojte se i Vy se svými produkty a zpříjemněte uživatelům Heureky vánoční nákupy! Společnost Datart komunikuje nabídku své herní konzole bannerem umístěným u herních konzolí. Logické, že? Kde komunikujete své zboží Vy? Probíhající kampaň dosahuje zajímavých výsledků, kdy ukazatel CTR se pohybuje mezi 0,7 – 1%. Výhodou takto cílené reklamy na portálu Heureka.cz jsou pak i samotní uživatelé, kteří mají zájem zboží skutečně nakoupit. Od Q1 2012 bude toto standardem pro připravované Product Ads. Plánujete si také vyzkoušet možnosti našeho portfolia přímo pro Váš eshop? Pro Vás, nové klienty, máme předčasný vánoční dárek, který Vám zaručí, že Vaše kampaň bude mít 2-násobně lepší výsledek. Stačí se s námi jen během následujících 14 dní spojit a prokázat se tímto letáčkem. To, co objednáte, Vám zdvojnásobíme. Kontaktujte nás na reklama@admarket.cz. Přesné cílení a herní konzoleVýprodej skladů Dárkový speciál Zapojené portály: Heureka.cz, Vareni.cz, Zdrave.cz, Svatba.cz, Hafici.cz, Miciny.cz, Konicci.cz, Srovnanicen.cz, Nejlepsiceny.cz, Seznamzbozi.cz Zapojené portály: Heureka.cz 1+1 pro úspěšné Vánoce
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.