Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLubomír Musil
1
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE 18. 1. 2011 Krajský úřad Ústeckého kraje
3
Praha 18. 6. 2010
6
Mediální a propagační kampaň realizace projektu „Propagační a mediální kampaň Ústeckého kraje“ podpořená v rámci ROP NUTS II Severozápad nové logo „Brána do Čech“ prezentace kraje prostřednictvím 4 přirozených turistických oblastí nový turistický portál www.branadocech.cz www.branadocech.cz edice nové řady propagačních materiálů mediální kampaň – zahájení březen 2011 rozdělení na 4 destinace v rámci schválené aktualizace strategie rozvoje cestovního ruchu a po široké diskuzi a shodě všech dotčených subjektů
7
Strategie komunikace Klíčový nástroj je vlastní www stránka, která obsahuje: –Doporučení míst a akcí k návštěvě s nástroji k jejich výběru a plánování návštěvy –Informace o kraji a jeho životním prostředí – nástroj k posunu vnímání UL jako vhodné destinace pro turistiku –Nástroje k budování návštěvnosti – opakovaná a pravidelná návštěva - interaktivita, komunita, komunikace Ostatní nástroje mají dva cíle –Nasměrovat lidi přímo do Ústeckého kraje –Nasměrovat lidi na naši www.BranaDoCech.cz Timing –Web – aktivity budou probíhat průběžně celý rok –Media – krátkodobá kampaň při spuštění, před hlavní turistickou sezonou
8
Turistický portál Základ turistického portálu je klasická databáze míst/akcí/aktivit podobná jako je běžné u podobných portálů Databáze doporučení míst/akcí/aktivit pokrývá všechny 4 klíčové oblasti, každou v celé řadě konkrétních míst a příkladů
9
Mediální kampaň – Tisk Media se zaměřením na turistiku a cestovní ruch Speciální přílohy o domácí turistice a cestování –Přiměřeně velké formáty (1/2 – 1/4) –Přílohy významných medií s vysokým nákladem a dobrým zacílením
10
Mediální kampaň - Outdoor ČR Billboardy na hlavních tazích - Liberecký, Středočeský, Karlovarský kraj a Praha –Přiměřený rozsah Německo Příhraniční oblasti Německa oslovíme nejefektivněji pomocí outdooru –Umístění na dopravních tazích směrem do ČR v okolí velkých měst
11
Tiskoviny - průvodce TOP 80 cílů Brožura, vazba V2, rozsah 100 stran Každá stránka pozvánka na konkrétní památku, zajímavost, město Tematické informativní předěly oblastí Intuitivní, přehledné řazení Rozděleno na oblasti
12
Tiskoviny - průvodce
13
Tiskoviny 9 tematických řad skládaček pro každou oblast přírodní zajímavosti historická města aktivní dovolená rozhledny a vyhlídky cykloturistika muzea a galerie hrady, zámky technické památky a architektura církevní památky
14
Tiskoviny - mapy
15
DESTINAČNÍ AGENTURY ČESKÉ ŠVÝCARSKO o.p.s. KRUŠNÉ HORY o.p.s. –1. 9. 2010 schváleno v ZÚK –10/2010 zapsána u rejstříkového soudu ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ o.p.s. –schválena ZÚK dne 22. 12. 2010 POOHŘÍ o.p.s. V roce 2011 od ÚK dotace 4 mil. Kč
16
ČESKÉ ŠVÝCARSKO o.p.s. Zakladatelé: Město Krásná Lípa NP České Švýcarsko Sdružení ochránců přírody Thilia Destinační fond s 70 členy Ocenění EDEN Průvodcovská služba na území NP
17
KRUŠNÉ HORY o.p.s. Zakladatelé: Ústecký kraj Svazek obcí v regionu Krušných hor Obec Klíny Hospodářská a sociální rada Mostecka o.s. Emeran Klíny s.r.o. Nadační fond Obnova Krušnohoří Klínovecko, o.s. Ředitelka Kateřina Suchá
18
ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ o.p.s. Zakladatelé: Ústecký kraj Město Litoměřice Biskupství litoměřické Ředitel Kamil Soukup
19
DOLNÍ POOHŘÍ o.p.s. Potenciální zakladatelé: Ústecký kraj Město Klášterec nad Ohří Město Kadaň Město Žatec Město Louny nyní diskuze s nově zvoleným vedením měst
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.