Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2012 Kunovice, 29. 1. 2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2012 Kunovice, 29. 1. 2013."— Transkript prezentace:

1 Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2012 Kunovice, 29. 1. 2013

2 Marketingová podpora domácího cestovního ruchu na Východní Moravě celkové výdaje projektu 36 785 500 Kč z toho dotace EU ve výši 31 267 525 Kč 11/10 – 12/14 Financování zajištěno z dotací Zlínského kraje, bez spolufinancování partnerů v TO

3 Marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu na Východní Moravě celkové výdaje projektu 12 135 500 Kč z toho dotace EU ve výši 10 230 025 Kč 11/10 – 12/14 Financování zajištěno z dotací Zlínského kraje, bez spolufinancování partnerů v TO

4 Významné kulturní akce a cíle východní části České republiky Realizace projektu: 7/2011 – 3/2013 Celkové způsobilé výdaje: 9.998.090 Kč, z toho 95 % dotace, 5 % vlastní zdroje. Partneři projektu: CCR JM, VysočinaTourism, DA Východní Čechy, Jihomoravský, Olomoucký a Moravskoslezský kraj Projekt zaměřen na propagaci společného území vůči zahraničním trhům (německý, rakouský, italský, polský a slovenský) Financování zajištěno z dotací Zlínského kraje, bez spolufinancování partnerů

5 Administrace projektů V roce 2012 bylo v rámci realizovaných projektů administrováno 9 veřejných zakázek v hodnotě přesahující 16 mil. Kč Byly předloženy 3 monitorovací hlášení s žádostí o platbu, v rámci kterých bylo proplaceno na dotacích z ROP a IOP 8 767 382,58 Kč Byly předloženy 3 monitorovací hlášení bez žádosti o platbu Byly předloženy 4 zprávy o zajištění udržitelnosti projektů

6 Veletrhy 8 domácích veletrhů (Brno, Praha 2x, Jablonec n. N., Hradec Králové, Ostrava, České Budějovice, Plzeň) 6 zahraničních veletrhů (Bratislava, Trenčín, Vídeň, Drážďany, Lipsko, Katovice) Trend – snižování počtu veletržních účastí (důvodem je nepoměr mezi cenou/výkonem)

7 Kampaně (domácí) Image reklama: inzerce (VLP, COT, EUROBEDS, hypoturistika), bannery (indes.cz, seznam.cz), billboard, direct mail spoluzaci.cz, spoty (F1 ČR, MMS výběr Morava a ČR) Poutní turistika : inzerce (VLP), spoty (Rádio Čas, Brno), billboardy IC Tour: prezentace na 55 místech ČR Magazín Východní Moravy: 4 x ročně

8 Kampaně (zahraniční) tvorba 4 produktových listů pro Polsko, Slovensko, Německo a Rakousko, Itálii. Témata: Kulturní turistika (poutní stezky, kulturní stezky) Lázeňství, wellness, medical a beauty Gastronomie, folklor, tradice, poznávací turistika Kampaně B2B: vkladky ve vybraném odborném tisku (katalog TO), oslovení min. 30 CK s nabídkou produktů, mailový newsleter – speciál k výročí Cyrila a Metoděje; vklad listů do katalogů 15 CK a TO Kampaně B2C: inzerce, on-line reklamy

9 Kampaně v projektu Významné kulturní akce a cíle východní části ČR Pro potřeby oslovování zejména B2B klientely bylo vytvořeno 36 produktových listů (tištěných) a 96 produktových nabídek ve formě PDF (umístění na web, mailing, B2B/B2C) Kampaně dle trhů: Itálie – PR; reklama ve spolupráci s Ryanair; TZ, mailing na TO, CK; elektronický newsletter (2x); TK Miláno; produktový DL leták; on-line reklama; fam a press trip; prezentace v Turíně; prospektový servis (Salone del Camper) Německo – PR; inzerce; mailing na TO, CK; elektronický newsletter (2x); Festival chutí a zážitků v Drážďanech; fam a presstrip; on-line reklama;

10 Kampaně v projektu Významné kulturní akce a cíle východní části ČR ● Rakousko – PR články, inzerce v katalozích TO, CK, mailing na TO a CK, elektronický newsletter (2x), Festival chutí a zážitků ve Vídni, produktový leták, on- line reklama ●Slovensko – PR články, inzerce v katalozích TO, CK, elektronický newsletter (4x), spot v rádiu, vkladka v novinách, Festival chutí a zážitků v Bratislavě, on-line reklama, prezentace Trenčín ●Polsko – PR články, inzerce v katalozích TO, CK, elektronický newsletter (3x), spot v rádiu, upoutávky v kině, vkladka v novinách, Festival chutí a zážitků v Katovicích, on-line reklama

11 Webové prezentace www.vychodni-morava.cz – xml propojení – akce.cz, sousede.cz, portál ČD.cz apod.www.vychodni-morava.cz http://tipy.vychodni-morava.cz/ zveřejňování článků na novinky.cz www.facebook.com/vychodnimorava - změna profilu. 2-3 upoutávky denně na akce apod. www.ccrvm.cz – firemní web – zveřejňování povinných údajů, komunikace s partnerywww.ccrvm.cz www.moravia-czech.eu – produktový web v rámci projektu Významné turistické akce a cíle východní části ČRwww.moravia-czech.eu on-line rezervace ubytování – Hotel Time + CzeCoT

12 Propagační materiály (tištěné/elektronické) DCR leták k poutní turistice, produkt pro školní výlety (elektronicky), turistické atraktivity Zlínska a Luhačovicka, turistické atraktivity Kroměřížska, Slovácko - Toulky s duchovním rozměrem (církevní památky), Trhací mapa Valašska, Průvodce Východní Moravou (120 000 ks), Mapa zážitků (130 000 ks)

13 Propagační materiály (tištěné, IOP) ● italština – Nejslavnější katedrály, kostely a poutní místa Střední Evropy; Objevte s karavanem nepoznané krásy ČESKA! Zážitkové wellness pobyty s pivem i vínem; Česko jako ho neznáte! polština – Dolce Vita; Zábava nejen pro děti; Za odkazem Jana Pavla II na Moravě;Poutní cesta; Zimní dovolená; Na kole kolem řek, na hory i za vínem; Za vínem do zámků i do unikátních sklepních uliček Rakousko – Beskydy – idylická krajina snů; Nejslavnější katedrály, kostely a poutní místa; Atraktivní pobyty pro zdraví a krásu; Speciální wellness pobyty; Perly světového dědictví UNESCO Německo – DOLCE VITA: Po stopách památek UNESCO; Nejslavnější katedrály, kostely a poutní místa; Atraktivní pobyty pro zdraví a krásu – wellness; Cesta po nejkrásnějších parcích a zahradách; Když víno teče proudem

14 Propagační materiály (IOP), prezentace, fam a press tripy, tiskové konference (DCR, PCR, IOP) Slovensko - Zábava nejen pro děti, Poutní stezky, Zážitkové wellness pobyty, Na kole kolem řek, na hory i za vínem,Za vínem do zámků i unikátních sklepních uliček, tiskové konference/prezentace: Brno, Bratislava (2), Drážďany, Praha, Vídeň, Katovice, Miláno, Kielce, fam a press tripy: Slovensko (2), Polsko (2), Rakousko, MICE Česko, Itálie (2), Německo, Rusko (2), Makedonie

15 Kongresová a incentivní turistika Kongresová a incentivní turistika, ve spolupráci s CzT, CCB: –inzerce v odborných médiích, odborná konference CR, trip pro specialisty (inspekční cesta), prezentace MICE potenciálu v zahraničí (prezentace Turíno). –členové regionální kanceláře East Moravia Convention Bureau : Lázně Luhačovice, a.s., Město Luhačovice, Hotel Augustiniánský dům, Akademia Centrum UTB Zlín, HP Tronic, s.r.o., Statutární město Zlín, Zámek Napajedla.

16 Církevní turistika -součinnost s maticemi Velehradská, Svatohostýnská, Svatokopecká a KČT – značení poutních tras -Spolupráce s Cammini d´Europa – trasa Svatý Hostýn – Velehrad v katalogu tohoto evropského sdružení -Spolupráce s odborem kultury KÚ ZK – Otevřené brány -Spolupráce se ZK na projektu Evropská kulturní stezka Sv. Cyrila a Metoděje -CCR VM členem celostátní pracovní skupiny pro náboženský CR při CzT

17 Projekt čtyř moravských krajů a aktivní in-house PR -Duchovní dědictví Moravy a Slezska -Realizátor: Olomoucký kraj, jazykové mutace ČJ, PL, IT, NJ -Náklad 40.000 ks katalogů In-house PR realizovaná CCRVM V roce 2012 bylo vydáno celkem 269 tiskových zpráv. Monitorovali jsme na jejich základě 1698 mediálních výstupů, což představuje 6,3 výstupů,zveřejnění/tiskovou zprávu! Přepočet na plochu představuje 16,9 mil. Kč!!!

18 Děkuji za pozornost a spolupráci Tel.: 577 043 900 - 905 E-mail: info@vychodni-morava.cz www.vychodni-morava.cz


Stáhnout ppt "Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2012 Kunovice, 29. 1. 2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google