Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDana Dušková
1
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2013 Vsetín, 4. 2. 2014
2
Realizované projekty -Marketingová podpora domácího cestovního ruchu na VM 10/11 – 12/14, objem 37 mil. Kč -Marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu na VM 10/11 – 12/14, objem 12 mil. Kč -Kroměříž žádanou destinací 07/13 – 06/15, objem 1,5 mil. Kč, spolufinancováno městem Kroměříží -Východní Morava – cesty za zdravím 12/13 – 06/15, objem 2,4 mil. Kč -Významné kulturní akce a cíle východní části České republiky (leden až březen) celkový objem 10 mil. Kč -V závěru roku předložen projekt Marketingová podpora turistiky a cykloturistiky na Východní Moravě 03/14 – 06/15, objem 1,6 mil. Kč
3
Administrace projektů V roce 2013 bylo v rámci realizovaných projektů administrováno 7 veřejných zakázek Bylo předloženo 8 monitorovací zpráv a hlášení Byly předloženy 4 zprávy o zajištění udržitelnosti projektů V roce 2013 proběhla kontrola na místě – Audit MF ČR k žádostem o platbu u obou největších realizovaných projektů V roce 2013 rovněž proběhla kontrola na místě k projektu z IOP (zástupci MMR a CRR)
4
Veletrhy 2013 8 domácích veletrhů (Brno, Praha 2x, Jablonec n. N., Hradec Králové, Ostrava, Kroměříž, Plzeň) 8 zahraničních veletrhů (Bratislava, Trenčín, Vídeň, Linec, Drážďany, Lipsko, Katovice, Wroclaw)
5
Kampaně (domácí) 2013 Image reklama : - Tištěná (MF Dnes, Lidové noviny, Právo, Metro - Bannery (indes.cz, seznam.cz, portfolio všichni, FB) - Spoty (Rádio Impuls) IC Tour : - prezentace na 52 místech ČR Magazín Východní Moravy : - 3 vydání
6
Kampaně (zahraniční) 2013 tvorba 5 produktových nabídek pro Polsko, Slovensko, Německo, Rakousko, Itálii. Kulturní turistika, lázeňství, wellness, gastronomie, folklor, tradice, poznávací turistika Kampaně B2B: vkladky ve vybraném odborném tisku (katalog TO, CK, odborné médium), Kampaně B2C: Pro on-line kampaň byly zvoleny významné portály s turistickou tématikou pro trhy Slovensko (turistikaonline.sk) a Polsko (Czechy-latem.pl). Pro všechny požadované trhy pak také bannery v zahraničí, na nejsilnějším vyhledávači GOOGLE a sociální síti Facebook.
7
Propagační materiály (tištěné/elektronické) 2013 Domácí cestovní ruch Produkt pro školní výlety (Slovácko, Kroměřížsko, Rožnovsko, Uherský Brod, Velké Karlovice, Vsetínsko) – elektronicky, mailing Mapa zážitků (130 tis. ks) Průvodce Východní Moravou (90 tis. ks) Turistické atraktivity Valašska (20 tis. ks) Trhací cyklomapa Zlínska a Luhačovicka (25 tis. ks) Východní Morava – To nejlepší ze Slovácka (10 tis. ks) Mapa Kroměřížsko – Hostýnské vrchy (6 tis. ks) Valašský rok turisty (25 tis. ks)
8
Studijní cesty, TK, prezentace Brno – Evropská kulturní stezka sv. Cyrila a Metoděje – prezentace, 17.1. 2013 Glob Katovice, 22. - 24. 3. 2013 PT Polsko, ONET, 4. - 5. 4. 2013 Vídeň, 14. 5. 2013 Praha – tiskové konference,15. 5. 2013 Zlín – tisková konference,28. 5. 2013 Krakow, PL, prezentace,11. 6. 2013 Bratislava – prezentace,14. 6. 2013
9
Studijní cesty, TK, prezentace Miláno – Evropská kulturní stezka sv. Cyrila a Metoděje – prezentace, 2. - 3. 5. 2013 PT Itálie, 21. - 24. 6. 2013 Fam trip, polské CK, 4. - 6. 9. 2013 Press trip, rakouští novináři, 16. – 18. 9. 2013 Fam trip, touroperátoři, Itálie, 8. – 11. 11. 2013 Prezentace Košice, 22. 10. 2013 Tisková konference Udine, 30. 10. 2013 Prezentace Udine, 1. – 4. 11. 201 Prezentace Bratislava,14. 11. 2013 Prezentace Lipsko, 20. 11. 2013
10
Kongresová a incentivní turistika Kongresová a incentivní turistika, ve spolupráci s CzT, CCB: –inzerce v odborných médiích, odborná konference CR, trip pro specialisty inspekční a studijní cesta generálního konzula Ruské federace p. A. Šaraškina k poznání incentivního potenciálu Východní Moravy. Byl realizován vysoce hodnocený seminář pro odborníky v cestovním ruchu, který vedl ekonomický expert Ing. Petr Zahradník (Luhačovice 5. 6.). Tématem semináře byla prezentace analýzy zadané Petru Zahradníkovi CCRM na téma „Analýza cestovního ruchu s ohledem na vývoj ve Zlínském kraji“. Marketingovou podporou činnosti je web www.east-moravia.com.Web je upraven tak, aby sloužil také pro potřeby Zlin Region Film Office.www.east-moravia.com Organizování výročních konferencí cestovního ruchu s podporou CzechTourism
11
Zlin region Film office K 1. červnu 2013 bylo zřízeno v rámci organizační struktury centrály nové oddělení s názvem Zlin Region Film Office. Filmová kancelář je součástí sítě regionálních poboček Czech Film Commission se sídlem v Praze a jejím smyslem je podpora tradice filmového průmyslu na Zlínsku a propagace kraje prostřednictvím audiovizuální tvorby. Pomoc při vyhledávání vhodných lokací, jejich postupný pasport Podpora vytváření regionálního filmového fondu, informace o zdrojích financování Pořádání Location Tours pro producenty – ve spolupráci s Czech Film Commission CCRVM a její filmová kancelář uzavřela počátkem července 2013 Smlouvu o partnerství s agenturou CzechTourism v projektu Filmový turismus – produkt cestovního ruchu.
12
Evropská kulturní stezka sv. Cyrila a Metoděje Téma CM unikátní a společné pro řadu ev. států Stezka jako inovační centrum (1. se sídlem v ČR!) Zaměření na projekty přeshraniční spolupráce, ale i nadnárodní (využití kulturního dědictví Velké Moravy a stále živé cyrilometodějské tradice) Příležitost pro rozvoj všech zapojených regionů – největší přínosy viditelné na lokální úrovni (pozitivní vlivy poutního a kulturního turismu i v méně známých oblastech, prodloužení sezony, zvýšení úrovně služeb CR, využití ICT, evropské zdroje financování,…)
13
Evropská kulturní stezka sv. Cyrila a Metoděje, z.s.p.o. Založení sdružení: CCRVM a ZK 30.8.2013; VH, předseda, ředitel Stálý sekretariát: projektový manažer od 1.1.2014 při CCRVM Výkonný, koordinační a administrativní orgán Tvorba mezinárodní partnerské sítě: členové sdružení na úrovni měst a regionů, odborní partneři a další ze zemí – Slovensko, Slovinsko, Itálie, Bulharsko, Makedonie, Řecko, dále Polsko, Rakousko, Maďarsko, Ukrajina, Albánie, Turecko… Nastavení řízení a komunikačních nástrojů, vizuálního stylu Zpracování implementačního plánu stezky: využití nejlepších praxí evropských kulturních a poutních stezek – projekt CERTESS
14
Evropská kulturní stezka sv. Cyrila a Metoděje, z.s.p.o. ECROCYM (European Cultural ROute of saints CYril and Methodius) Pilotní nadnárodní projekt CM cestovního ruchu “Putování po stopách svatých Cyrila a Metoděje“ – nastartování nadnárodních aktivit, předložila CCRVM Zdroje financování: rámcový program EK Konkurenceschopnost a inovace Finanční rámec: 267 tis. EUR (dotace EU 200 tis. EUR, partneři 67 tis. EUR) Partneři: Region Střední Makedonie (Řecko), FEDERCULTURE (Itálie), Nitranská organizace CR (Slovensko) a společnost Simbio – Regionální rozvojové partnerství středního Celje (Slovinsko) Termín realizace: 18 měsíců od podpisu smlouvy s Evropskou komisí (2014 – 2015)
15
Projekt čtyř moravských krajů a aktivní in-house PR Lázně s chutí Moravy a Slezska -Realizátor: Moravskoslezský kraj, jazykové mutace ČJ, PL, IT, NJ -Náklad 40.000 ks katalogů In-house PR realizovaná CCRVM V roce 2013 292 tiskových zpráv, monitorovali jsme 1820 zveřejnění informací z Východní Moravy v médiích (průměr zveřejnění je 6,2 mediálního výstupu na jednu vydanou TZ). Přepočet na plochu představuje 18,2 mil. Kč!!!
16
Co nás čeká v roce 2014 PODPORA DOMÁCÍHO A PŘÍJEZDOVÉHO CR: V roce 2014 se odhaduje objem nákladů na aktivity v rámci DCR na 12 mil. Kč a v rámci PCR 3,5 mil. Kč. Marketingová mediální kampaň DCR kompletní realizaci IC Tour v období duben – červenec 2014 (54 míst) kompletní realizaci mediální kampaně na podporu Východní Moravy a jejích turistických oblastí v období březen – listopad 2014 Zastoupeny budou hlavní kanály mediamixu: tisk, rozhlas, internet a outdoor
17
Co nás čeká v roce 2014 Kampaně budou zaměřeny na léto i zimu a na tyto vybrané produkty: Lázně a wellness Zážitková dovolená (lifestyle) Kulturní a poznávací turistika Magazín Východní Moravy V roce 2014 by měla být vydána 4 čísla Magazínu Východní Moravy TVORBA PRODUKTŮ A KAMPANĚ PRO PCR 5 produktových letáků pro hlavní zdrojové trhy (PL, AT, D, I, SK) Image katalog v jazyce německém
18
Co nás čeká v roce 2014 Pro B2B klientelu: vklad do odborného tisku ve vybraném odborném médiu v Polsku, Německu a Slovensku inzerci v odborném tisku nebo katalogu TO, CK či odborné asociace v uvedených zdrojových trzích distribuci produktové nabídky k CK a to mailem v minimálním rozsahu 30 CK v každém zdrojovém trhu distribuci produktových letáků poštou k minimálně 20 CK ve všech uvedených zdrojových trzích. Pro B2C klientelu: on-line bannerovou kampaň umístěnou do nejvýznamnějších relevantních nosičů ve všech zdrojových trzích, výrobu 4 šedesátivteřinových spotů, jejich podpora na turistických webech nebo jiných B2B nástrojích v Polsku, Slovensku, Rakousku a Německu.
19
Co nás čeká v roce 2014 Polsko rozsahpopis/náklad tisková inzerce1/2 str.Odborný titul TTG Polska / 20 000 ks vklad tištěných letáků3 500 ksOdb. titul Rynek Turystyczny/ 6 000 ks newsletter s odkazy na produkty35 000 ksvyužití databáze TTG Polska distribuce produktové nabídky1 300 kse-mailing distribuce produktových letáků20 kspošta Google14 + 14 dnůPPC bannerová reklama YouTube14 dnůvideo reklama Facebook30 + 30dnůhypertextové reklamy Czechy-latem.pl1 měsícbannerová a prezentační reklama
20
Co nás čeká v roce 2014 Tiskoviny DCR: Mapa zážitků, náklad: 130.000 ks Turistický průvodce Východní Moravy, náklad: 90.000 ks Východní Morava – cykloturistika pro každého (kapesní cykloturistický průvodce Východní Moravou), náklad: 50.000 ks Turistická oblast, kapesní průvodce (Valašsko, kapesní průvodce; Slovácko, kapesní průvodce, Kroměřížsko, kapesní průvodce, Zlínsko a Luhačovicko, kapesní průvodce Náklad: 4 x 35.000 ks = 140 tis. ks
21
Co nás čeká v roce 2014 Turistův rok v Hostýnských vrších, náklad: 25.000 ks Popis: Reliéfní mapa, 1. strana ZIMA se zaznačenými běžkařskými a sjezdovými tratěmi, 2. strana LÉTO s vyznačenými cyklotrasami Turistická a cykloturistická mapa „Cyklostezka Bečva, Bike resort Valašsko“, počet výtisků: 20.000 Turistická a cykloturistická mapa „Baťův kanál“, počet výtisků: 20.000 Turistická a cykloturistická mapa „Cyklostezka Bečva, Hostýnská magistrála“, počet výtisků: 20.000 Turistická a cykloturistická mapa „Bílé Karpaty, Vizovické vrchy“, počet výtisků: 20.000
22
Co nás čeká v roce 2014 5 poznávacích cest pro cestovní kanceláře, touroperátory a média z Polska, Slovenska, Rakouska a Itálie (květen až září) Zaměření na gastronomii, lázeňství, aktivní/zážitkovou dovolenou 2 prezentace v Bratislavě, po jedné v Košicích, Žilině, Trenčíně Prezentace VM jako ideálního cíle pro aktivní a zážitkovou dovolenou 2 prezentace v Polsku Zaměření na gastronomii a aktivní dovolenou 1 prezentace v Německu Spojená s ukázkou gastronomie Veletrhy (domácí a zahraniční) – 7 domácích, 7 zahraničních
23
Děkuji Vám za pozornost a spolupráci Tel.: 577 043 900 - 905 E-mail: info@vychodni-morava.cz www.vychodni-morava.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.