Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilHynek Valenta
1
Aktivity CzT vůči TIC
2
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně: a) odborných znalostí b) dovedností c) kompetencí Cílová skupina = podnikatelské subjekty: a) osoby samostatně výdělečně činné b) s.r.o. c) a.s.
3
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Chování směrem ven : -principy asertivního chování -konfliktní situace -efektivní komunikace ( verbální, neverbální ) -komunikace s médii -rétorika,slovní pohotovost -základní pravidla spol. chování -efektivní týmová spolupráce Chování směrem dovnitř : -antistresové a relaxační techniky -time management -hlasová hygiena -psychohygiena Základy odborných znalostí -geografické minimum -základní pojmy z oboru CR -znalost hlavních produktů na regionální i národní úrovni -jazykové minimum
4
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Základy marketingu, PR, projektového managementu : -efektivní nastavení parametrů marketingového průzkumu -čerpání z fondů, management projektů -tvorba marketingového plánu -efektivní prezentace nabízeného produktu -pravidla pro tvorbu propagačních materiálů -ovládnutí základních mechanismů pro úspěšnou realizaci kampaní - zvládnutí základních pravidel při tvorbě med. výstupů ( TZ,…) design Základy provozu TIC -příprava rozpočtu -základy účetnictví -vedení skladu zboží a materiálů -zásady pro vybavení TIC -normy kvality fungování TIC Základy informatiky -redakční systémy, rezervační a dat. programy -efektivní vyhledávání informací -graf. aplikace -tvorba prezentací
5
Národní informační portál s podporou call centra ( NIP) Statistické nástroje ○Propagace destinace ČR na domácím trhu ○Propagace destinace ČR jako celku v zahraničí ○Propagace jednotlivých turistických regionů ČR ○Podpora potencionálních i reálných návštěvníků ČR ○Zlepšení propojení subjektů aktivních v CR ○Zvýšení povědomí o ČR jako o turisticky zajímavé a „trendy“ lokalitě ○Monitoring sociálních sítí ○Zkvalitnění statistik o CR
6
Schéma NIP Call centrum Správa obsahu Statistické nástroje Nástroje propagace Soc. sítě Multimediální galerie Databáze Regiony
7
Distribuované call centrum Síť vybraných TIC Distribuční modul = přesměrování hovoru do konkrét. regionu Výhody: znalost regionu zapojení TIC Nevýhody: nedostatečná jazyková vybavenost
8
Relevantní data do databáze NIP Odměny za relevantní data Model zapojení certif. TIC do projektu NIP TIC Certifikované Databáze
9
Celkem – 2 859 303 Celkem – 2 769 582
10
Ostatní země – 30 440
11
Celkem – 424 572 Celkem – 188 108
12
Celkem – 275 142 Celkem – 236 317
13
Celkem – 223 947 Celkem – 256 573 Ostatní - 1163
14
Celkem – 367 987 Celkem – 448 596 Ostatní - 1528
15
Celkem – 43 807 Celkem – 90 278 Ostatní - 364
16
Celkem – 341 357Celkem – 209 521 Ostatní - 896
17
Celkem – 159 016 Celkem – 168 819 Ostatní - 1728
18
Celkem – 177 129Celkem – 290 728 Ostatní - 521
19
Celkem – 217 384 Celkem – 213 094 Ostatní - 1005
20
Celkem – 167 141 Celkem – 150 828
21
Celkem – 184 366 Celkem – 135 475
22
Celkem – 100 739 Celkem – 46 929 Ostatní - 159
23
Celkem – 191 029 Celkem – 99 869 Ostatní - 1826
24
Celkem – 113 864 Celkem – 106 140 Ostatní - 204
25
Mgr. Petr Moc Odbor IPCR CzechTourism E-mail:moc@czechtourism.cz Tel.:777702750
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.