Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Projekt: Gym NMNM Mgr. Jiří Maděra madera@gynome.cz
2
Základní informace o projektu: Číslo operačního programu: CZ.1.07 Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo výzvy: 34 Název výzvy: Žádost o finanční podporu z OP VK - IP oblasti podpory 1.5 - unit costs Číslo prioritní osy: 7.1 Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Číslo oblasti podpory: 7.1.5 Název oblasti podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách. zahájení projektu: 01.09.2012 31.08.2014 Rozpočet projektu celkem: 1 226 391,00 Typ projektu: IP – ostatní
3
Rozložení projektu a) výdaje na tvorbu vzdělávacích materiálů a administraci545 591,- vytvořeno celkem vzdělávacích materiálů588 zapojeno pedagogů do tvorby vzdělávacích materiálů 18 zapojeni zaměstnanci na administraci 6 b) dodávka techniky pro tvorbu vzdělávacích materiálů511 432,- 18 ks notebooků, 4 ks tabletů, 10 ks GPS navigace, 5 Ks dataprojektor senzory pro měření ve fyzice c) dodatečná dodávka vybavení113 665,- Plátno pro projekci 2 ks, Sluchátka s mikrofonem pro jazyky 20 ks, Elektronický německý slovník Lingea 1ks multilicence, PC do kmenových učeben (All in One) 3ks, Zoner Photo Studio 16 1 ks multilicence, Školní atlasy světa 30 ks, Sada reproduktorů 3 ks d) vzdělávání pedagogů 55 703,- jazykový kurz učitele AJ1 osoba školení finanční gramotnosti5 osob
4
Ukázky výstupů Představíme 3 varianty výstupů: 1)Mgr. Eva Řádková – pracovní listy do Čj 2)Mgr. Josef Vaněk – DUM do TSP 3)Mgr. Josef Dvořák – DUM pro Aj
5
Příklad 1: Mgr. Eva Řádková Využití postupů RWCT v pracovních listech pro český jazyk (RWCT = Čtením a psaním ke kritickému myšlení)
6
Principy RWCT Nezávislé myšlení Informace je východiskem, nikoliv cílem Otázky a problémy Argumenty (tvrzení, důvody, důkazy) Sdílení myšlenek (dialog, diskuze, skupiny) Psaní
7
Model E – U – R Evokace Co již o tématu vím? Aktivizace žáka Vzbuzení vnitřního zájmu žáka
8
Příklady využití RWCT – evokace Brainstorming Klíčová slova (PL 10)PL 10 Myšlenková mapa (clustering) (PL 12)PL 12 T-graf (PL 22)PL 22 Kostka
9
Model E – U – R Uvědomění Udržení zájmu žáka Uvědomění si významu informací Vkládání nových informací do vlastních schémat
10
Příklady využití RWCT – uvědomění Podvojný deník Systém značek I. N. S. E. R. T. (PL 12)PL 12 Čtení s otázkami Učíme se navzájem (PL 10)PL 10
11
Model E – U – R Reflexe Třídění, sjednocení, systemizace nových poznatků Získané poznatky vyjadřovat vlastními slovy Výměna názorů mezi žáky (slovní zásoba)
12
Příklady využití RWCT – reflexe Brainstorming – shrnutí Volné psaní: Pětilístek (PL 15, 22)PL 1522 Poslední slovo patří mně (PL 32)PL 32
13
PL – shrnutí (PL 32)PL 32 Struktura E–U–R Informace jako prostředek, nikoliv cíl: Podněty k domněnkám, tezím Ověřování prostřednictvím informací Formulace vlastního názoru Názorová konfrontace Využití vlastních životních zkušeností Formulování vlastními slovy (psaní)
14
Děkuji za pozornost. Kontakt: Mgr. Eva Řádková radkova@gynome.cz
15
Příklad 2: Mgr. Josef Vaněk DUMy do TSP
16
Výukové požadavky Obecné požadavky Technické požadavky (Seminář Teorie sportovní přípravy) snadná aktualizace učitelem, žákem informací, struktury velká variabilita (dle výukových požadavků) studijní materiál (ISP) komplexní informace studijní metody („vazební“) zpětná vazba prezentace interaktivnost běžný software dostupnost ovladatelnost universálnost kreativnost POWERPOINT (PDF) Prezentace
17
DUMy do TSP (Seminář Teorie sportovní přípravy) velká variabilita (dle výukových požadavků) kreativnost Obecné požadavky snadná aktualizace učitelem, žákem informací, struktury studijní materiál (ISP) zpětná vazba prezentace interaktivnost komplexní informace studijní metody („vazební“) běžný software dostupnost universálnost ovladatelnost Výukové požadavky Technické požadavky POWERPOINT (PDF) Interakce
18
DUMy do TSP (Seminář Teorie sportovní přípravy) http://www.gynome.cz/projekty/2012-11-23-09-24-28/761-teorie-sportovni-pripravy-dum www.gynome.cz Zpětná vazba
19
Děkuji za pozornost. Kontakt: Mgr. Josef Vaněk vanek@gynome.cz
20
Příklad 3: Mgr. Josef Dvořák DUM(ky) v AJ
21
Software Hot Potatoes a interaktivní DUM
22
Proč DUMky v Hot Potatoes? různé typy interaktivních úloh úlohy na procvičení slovní zásoby, čtení, poslechu, mluvnice a dalších dovedností snadná práce se softwarem skupinové či individuální zapojení studentů využití ve výuce nebo domácí přípravě způsob pro procvičení nebo získání zpětné vazby možnost integrace do LMS Moodle adaptace DUM pro učebnici Maturita Solutions
23
Typy úloh JCloze – doplňovací cvičení JMatch – přiřazovací / spojovací úlohy JQuiz – úlohy s výběrem možností JCross – křížovky JMix – seřazovací úlohy
24
JCloze
25
JMatch
26
JQuiz
27
JCross
28
JMix
29
Děkuji za pozornost. Kontakt: Mgr. Josef Dvořák dvorakj@gynome.cz
30
Hodnocení projektu Velmi kladné došlo ke zkvalitnění vybavení školy získali jsme nové učební materiály zlepšila se spolupráce učitelů seznámili jsme se s novými metodami práce Podporuji zařazení alternativního projektu OPVK i pro následné období
31
Tým - gynome děkuje za pozornost. Kontakt: Mgr. Jiří Maděra madera@gynome.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.