DUM - Digitální Učební Materiál

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
16.1 Präpositiotionen mit dem Akkusativ
Advertisements

Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky prvního ročníku Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
15.1 Präpositiotionen mit dem Dativ
M N O Ž N É Č Í S L O PODSTATNÝCH JMEN.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Damenmode. Farben weiß, gelb, blau, grün, rot, braun, schwarz, grau hellblau, dunkelblau. Farben nicht deklinierbar: orange, rosa, lila, beige, türkis,
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Předmět: Německý jazyk Ročník: 4. Téma: Všeobecná konverzační témata
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Elektronická učebnice - II
Das Aussehen der Menschen
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: PaedDr. Hana Mikolajková Datum: Název: VY_32_INOVACE_8.2.7.
Gymnázium a SOŠ Jaroměř, Lužická 423, Jaroměř Mgr
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ SŠHL Frýdlant.moderní školy Škola:Střední škola.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_202_Měkkýši - Plži AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM: 7.,
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.20 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 20 Název materiálu:Christmas Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Tento digitální u č ební materiál (DUM) vznikl na základ ě ř ešení projektu OPVK, registra č ní č íslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu.
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Popis lidí a věcí e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí slovní zásobu potřebnou při popisu věcí a osob. Výrazy si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Autor materiálu: Mgr. Dagmar Nogová Datum vytvoření: říjen 2012
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Pavlína Hůrková Datum: Název: VY_ 22_INOVACE_
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions VY_22_INOVACE_21 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_204_Systém organismů AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_274_Porovnávání Severní a Jižní Ameriky AUTOR: Alena Hořavová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.33 Ověření.
Označení DUM Fi- DUM Autor
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Skloňování podstatných jmen v 3. a 4. pádě
Jugend auf Reisen Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Ich und mein Computer Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Německý jazyk Ročník:4.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Opakování učiva 8. ročníku II. část
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schritte 2 Lektion 13 Kleidung Autor: Ing. XY.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Miroslava Cenková NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_ Oblékání II. adjektiva TEMA:My a svět.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Digitální učební materiál
Kleidung Název školy: ZŠ a MŠ Dobrá Voda u Českých Budějovic Autor: Mgr. Petra Miková Název: VY_22_INOVACE_ZNJ.9.11 Téma: Kleidung EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 8: Was ziehe ich an? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Wohnen VY_32_INOVACE_02-36 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Mode und Kleidung VY_32_INOVACE_02-30 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Předložky se 3. pádem Mgr. Lenka Kudrnová.
Transkript prezentace:

DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839 460 01 Liberec 6 IČO: 25018507 REDIZO: 600010520

Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie   Název a číslo DUMu: Adjektivdeklination VY_32_INOVACE_E3_12  20 Anotace: Skloňování přídavných jmen po členu určitém, neurčitém, bez členu, procvičování koncovek u přídavných jmen, konverzace - popis obrázku s použitím správných koncovek u přídavných jmen Třída a datum ověření: 3.A;30.11.,2012 Autor: Mgr. Martina Havlasová Registrační číslo : CZ.1.07/1.5.00/34.0701

Adjektivdeklination Deklination nach dem bestimmten Artikel Deklination nach dem unbestimmten Artikel Dekklination ohne Artikel Endungen von Adjektiven ergänzen Bilder beschreiben

Adjektivdeklination nach dem bestimmten Artikel F N Plural 1.Nominativ der junge Mann die junge Frau das nette Kind die jungen Letue 2.Genitiv des jungen Mannes der jungen Frau des netten Kindes der jungen Leute 3.Dativ dem jungen Mann dem netten Kind den jungen Leuten 4.Akkusativ den jungen Mann die jungen Leute

Adjektivdeklination nach dem unbestimmten Artikel F N Plural 1.Nominativ ein strenger Lehrer eine alte Dame ein braves Kind sympathische Leute 2.Genitiv eines strengen Lehrers einer alten Dame eines braven Kindes sympathischer Leute 3.Dativ einem strengen Lehrer einem braven Kind sympathischen Leuten 4.Akkusativ einen strengen Lehrer

Adjektivdeklination ohne Artikel M F N Plural 1.Nominativ neuer Pullover schöne Krawatte teures Kleid interessante Farben 2.Genitiv neuen Pullovers schöner Krawatte teuren Kleid interessanter Farben 3.Dativ neuem Pullover teurem Kleid interessanten Farben 4.Akkusativ neuen Pullover

Ergänze richtige Endungen: 1. Er trägt einen schwarz… Pullover mit ein… weiβ…Hemd. 2. Sie trägt ein… grün… Kleid mit ein… blau…Jacke. 3. Das rot… Kleid gefällt mir. 4.Kaufst du den …dunkl… Rock und das bunt…Tuch? 5. Soll ich den schwarz… Mantel mit der… weiβ… Mütze anziehen? 6. Wie findest du das hell… Hemd und diese dunkl… braun… Schuhe? 7. Am liebsten trage ich ein… sportlich… Kurzhose und ein… bequem… T-shirt.

Richtige Endungen - Kontrolle: 1. Er trägt einen schwarzen Pullover mit einem weiβen Hemd. 2. Sie trägt ein grünes Kleid mit einer blauen Jacke. 3. Das rote Kleid gefällt mir. 4.Kaufst du den dunklen Rock und das bunte Tuch? 5. Soll ich den schwarzen Mantel mit der weiβen Mütze anziehen? 6. Wie findest du das helle Hemd und diese dunklen braunen Schuhe? 7. Am liebsten trage ich eine sportliche Kurzhose und ein bequemes T-shirt.

Was siehst du in diesem Schaufenster?

Was alles hast du in deinem Kleiderschrank? Was siehst du auf dem Foto?

Beschreibe ausführlich dieses Bild:

Citace: Historisches Museum Frankfurt am Main [online]. 12 December 2010 [cit. 2012-11-25]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:HMF_Kleidung_20erJahre.jpg Stock-photo-female-black-and-white-clothes-on-a-pole-and-shoes-on-a-wooden-floor-70784296.jpg [online]. 25.11.2012 [cit. 2012-11-25]. Dostupné z: http://www.shutterstock.com/cat.mhtml?searchterm=Kleiderschrank&search_group=&lang=en&search_source=search_form#id=70784296&src=ca51dcb9a219abeb59697b202925f710-1-19 Stock-vector-cartoon-fashionable-girls-vector-113892829.jpg [online]. 25.11.2012 [cit. 2012-11-25]. Dostupné z: http://www.shutterstock.com/pic.mhtml?id=113892829&rid=823306