10.1 Zahlwörter null eins zwei drei vier fünf sechs sieben acht neun

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
16.1 Präpositiotionen mit dem Akkusativ
Advertisements

8.1 Einfache Satz - Aussagensatz, Fragensatz
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky prvního ročníku Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
1.1 Ich – Grundphrasen + Personalpronomen
15.1 Präpositiotionen mit dem Dativ
2.1 Substantive – Genus, Artikel
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
ČÍSLOVKY ŘADOVÉ A NÁSOBNÉ
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
 Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace  Autorka:Mgr.Daniela Ondrisová není-li uvedeno jinak Pro animaci a změnu snímku klikej!
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
2.1 School Practise „have got“
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_02
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
Autor:Mgr. Jakub Lukeš Předmět/vzdělávací oblast: Německý jazyk Tematická oblast:Gramatika Téma:Číslovky Ročník:1. – 4. Datum vytvoření:Duben 2014 Název:VY_32_INOVACE_ NEJ.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
65.1 Pamětné dělení se zbytkem
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
26.1 Zaokrouhlování čísel na desítky v oboru do 100
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Procvičování vzorce.
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
44.1 Písemné násobení jednociferným činitelem
54.1 Pamětné násobení a dělení do
Písemné sčítání a odčítání
Celá čísla Dělení.
Úkoly nejen pro holky.
PÍSEMNÉ ODČÍTÁNÍ Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_623_5TR_M Autor: Mgr.
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
Přednost početních operací
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Predikce chemických posunů
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NJ - gramatika číslovky.
Určování času Mgr. Monika Vybíralová.
3. LEKCE (3. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Streckerová Monika Název: VY_32_INOVACE_8AB_1_Zahlen Téma: 8AB_VNJ.roč.
Wie spät ist es? Název školy: ZŠ a MŠ Dobrá Voda u Českých Budějovic Autor: Mgr. Petra Miková Název: VY_22_INOVACE_ZNJ.7.21 Téma: Wie spät ist es? EU PENÍZE.
Číslovky základní VY_32_INOVACE_02-07 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Číslovky eins zwei drei vier fünf sechs sieben
Prezentace je určena k opakování německé gramatiky - číslovek,
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Zahlen VY_22_INOVACE_07_123 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje.
Transkript prezentace:

10.1 Zahlwörter null eins zwei drei vier fünf sechs sieben acht neun Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Německý jazyk Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 10.1 Zahlwörter null eins zwei drei vier fünf sechs sieben acht neun Autor: Mgr. Alena Horová

10.2 Was weißt du schon? sieben eins zwei sechs fünf acht neun null Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Německý jazyk Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 10.2 Was weißt du schon? sieben eins zwei sechs fünf acht neun null drei vier Verbinde…

10.3 Was Neues erfahren wir ? ZAHLEN 10 - 100 10 - zehn 20 - zwanzig Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Německý jazyk Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 10.3 Was Neues erfahren wir ? 10 - zehn 20 - zwanzig 30 - dreißig 40 - vierzig 50 - fünfzig 60 - sechzig 70 – siebzig 80 - achtzig 90 - neunzig 100 - hundert 21 - einundzwanzig 25 - fünfundzwanzig 32 - zweiunddreißig 46 - ? 49 - ? 62 - ? 69 - ? 80 - ? 95 - ? 97 - ? 11 - elf 12 - zwölf 13 – dreizehn 14 - vierzehn 15 - fünfzehn 16 - sechzehn 17 - siebzehn 18 - achtzehn 19 - neunzehn Tvoření dvojciferných čísel: = jednotky a desítky spojujeme pomocí spojky und Př: ein + und + zwanzig = einundzwanzig Základní číslovky 13 – 19: =tvořeny od základních číslovek (0 - 9) koncovkou – zehn. Př: drei + zehn = dreizehn Celé desítky: = tvořeny od základních číslovek (0 - 9) koncovkou – zig. Př: fünf + zig = fünfzig ZAHLEN 10 - 100

10.4 Welche neue Termine erlernen wir? Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Německý jazyk 10.4 Welche neue Termine erlernen wir? 1 875 Tvoření víciferných čísel: = spojujeme dle vzoru v tabulce Př: (ein)hundert + drei + und + zwanzig = hundertdreiundzwanzig 825 8 623 300 100 – (ein)hundert 102 - (ein)hundertzwei 200 – zweihundert 1000 – (ein)tausend 1965 - neunzehnhundertfünfundsechzig 2000- zweitausend 2005- zweitausendfünf 10 000- zehntausend 100 000 – (ein)hunderttausend 1 000 000 – eine Million 1 000 000 000 – eine Milliarde 212 1 000 2 275 200 10 548 3 005 14 250 2 568 600 ZAHLEN 100 – 1 000 000 000

10.5 Was merkt ihr euch? Lies schnell / Čti rychle: Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Německý jazyk Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 10.5 Was merkt ihr euch? Lies schnell / Čti rychle: 2, 7, 9, 3, 6, 4, 1, 5, 8, 0, 10, 6, 3, 9, 10, 12, 11, 14, 15, 17, 18, 20, 13, 16, 19 27, 56, 23, 99, 87, 65, 45, 36, 77, 56, 81 15, 50, 16, 60, 19, 90, 13, 30, 14, 40, 64 125, 235, 351, 142, 228, 965, 365, 460 312, 262, 564, 741, 752, 654, 652, 312 987, 654, 321, 741, 852, 963, 965, 621 1 000, 1 233, 4 566, 4 895, 7 536 , 1 565 4 567, 2 345, 7 856, 1 564, 7 565, 7 894 1 547, 6 874, 3 687, 5 748, 6 201, 5 807 12 956, 12 103, 20 354, 14 200, 93 600 56 231. 87 235, 59 236, 80 609, 46 003 1 264 321, 2 675 264, 1 234 556 7 568 236, 4 587 654, 4 897 654 RECHNEKÄSTCHEN Ergänze das Zählenretzel mit den passenden Rechnungen. Finde auch die Rechenzeichen (+ oder -) MAHLEN NACH ZAHLEN Berechne das Ergebnis und male danach die Felder wie folgt aus.

10.6 Etwas zusätzlich für geschickte Schüler Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Německý jazyk Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 10.6 Etwas zusätzlich für geschickte Schüler Ordinalzahlen / Řadové číslovky: = číslovky první a třetí tvoříme nepravidelně, u ostatních můžeme vypozorovat určitá pravidla pro tvoření ČÍSLOVKY KONCOVKA PŘÍKLADY (1. PÁD) první --------------------- der (die, das) erste třetí der (die, das) dritte druhý, čtvrtý až devatenáctý -t (+koncovky při skloňování) der zweite, der vierte, der zehnte, der fünfzehnte dvacátý a vyšší -st (+koncovky der zwanzigste der hundert(e)ste der tausendste Lies schnell / Čti rychle: 2. 7. 9. 3. 6. 4. 1. 5. 8. 0. 10. 6. 3. 9. 10. 12. 11. 14. 15. 17. 18. 20. 13. 16. 19. 27. 56. 23. 99. 87 65. 45. 36. 77. 56. 81. 15. 50. 16. 60. 19. 90. 13. 30. 14. 40. 64. 125. 235. 351. 142. 228. 965. 365. 460. 312. 262. 564. 741. 752. 654. 652. 312. 987. 654. 321. 741. 852. 963. 965. 621.

10.7 CLIL SEVEN ONE TWO SIX FIVE EIGHT THREE NINE ZERO FOUR Verbinde… Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Německý jazyk Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 10.7 CLIL SEVEN ONE TWO SIX FIVE EIGHT THREE NINE ZERO FOUR Verbinde…

10.8 Test b a Najdi správný ekvivalent k číslu: dreiunddreißig Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Německý jazyk Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 10.8 Test Najdi správný ekvivalent k číslu: dreiunddreißig 23 33 45 51 3. Najdi správný ekvivalent k číslu: viertausendzweihundertfünfzig 4 250 3 250 4 520 2 540 2. Najdi správný ekvivalent k číslu: zweihundertachtundneunzig 298 240 398 564 4. Najdi správný ekvivalent k číslu: dreitausendsieben 3 700 3 007 2 007 207 Správné odpovědi: b a Test na známku

10.9 Gebrauchtene Quelle und Zitation Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Německý jazyk 10.9 Gebrauchtene Quelle und Zitation http://shop.hudla.cz/images/hracky/cisla_3.jpg (slide 1,2,7) http://www.zwergennetz.de/wp-content/uploads/malen-nach-Zahlen.jpg (slide 5) http://www.zwergennetz.de/wp-content/uploads/Rechenk%C3%A4stchen.jpg (slide 5) http://images.zeit.de/wissen/2010-03/zahlen-petition-mathe/zahlen-petition-mathe-540x304.jpg (slide 3) http://geokladno.cz/wp-content/uploads/2012/10/Stupn%C4%9B-v%C3%ADt%C4%9Bz%C5%AF.jpg (slide 6)

10.10 Annotation Autor Mgr. Alena Horová Období 01 – 06/2013 Ročník Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Německý jazyk 10.10 Annotation Autor Mgr. Alena Horová Období 01 – 06/2013 Ročník 7. - 9. ročník Klíčová slova Číslovky základní, řadové, celé číslo Anotace Prezentace popisující problematiku základních a řadových číslovek.