Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0528.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Advertisements

Question tags Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Příjemce podpory – škola:
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
QUESTION TAGS? (VĚTNÉ DOVĚTKY)
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_22_INOVACE_60  Jméno autora: Mgr. Barbora Studená.
Reported speech Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření14.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_10_.
Anotace Question tags Intonace Tvoření tázacích dovětků Věty na procvičení této gramatiky Test.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jana Neradová NÁZEV:VY_32_INOVACE_03B_08_Questions, question tags TEMA:Gramatika.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Verbs + prepositions, adjectives + prepositions
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
I haven´t seen your ID card.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
TÁZACÍ DOVĚTKY - QUESTION TAGS
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: ICT ve výuce Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 - Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název ověřovaného materiálu: Digitální učební materiál pro výuku anglického jazyka VY_32_INOVACE_JAA_209 Ročník: 3. Vzdělávací obor:65 – 42 – M/01 Hotelnictví Předmět: Anglický jazyk Tematická oblast: Gramatika Téma:Question Tags Jméno autora:Ing. Zdeněk Brabec Vytvořeno dne: Metodický popis, (anotace) Výukový materiál slouží k seznámení, procvičování, upevnění znalostí specifického gramatického jevu a komunikativní dovednosti specifické slovní zásoby a frazeologie, doplněný o přiložený pracovní list, který žáci vypracovávají v hodině po shlédnutí prezentace.

Question Tags A nice day, isn‘t it. -- this could be a nice beginning of your conversation in English In fact, not every question in English starts as a question. Question tags will help you to improve the quality of your speech and sound more natural.

Question tags Generally, a positive sentence has a negative question tag … She likes it, doesn‘t she? … and a negative sentence has a positive question tag. She doesn‘t need it, does she?

Question tags. Question tags in positive sentences are usually negative: You live in Prague, don‘t you? She is blonde, isn‘t she? They were on holiday in Spain, weren‘t they? He did it himself, didn‘t he? They have lived here for a long time, haven‘t they? The train had left before the arrived, hadn‘t it? They are going to get married in June, aren‘t they? She will help us with our homework, won‘t she? She could have come, couldn‘t she. I am being stupid, aren‘t I.

Question tags in negative sentences. Question tags in negative sentences are usually positive: It is not too late, is it? You don‘t drink beer every night, do you? She doesn‘t like us, does she? You haven‘t got a car, have you? They did not arrive on time, did they? She wasn‘t waiting for a long time, was she? He hasn‘t done much of his homework, has he? You haven‘t been sitting at the Internet for too long, have you? The train hadn‘t left before they arrived at the station, had it? He isn‘t going to marry her, is he? You wouldn‘t say that, would you. He won‘t come on his own, will he?

Exceptions in question tags. I am …………, aren‘t I? Let‘s ………….., shall we? Do / Don‘t ………., will you?

Pronunciation of question tags. The way you pronounce a question tag is important for the listener to fully understand your intentions. If you really want to ASK a question, GO UP WITH YOUR VOICE. If you only want to make sure or look for a consent, GO DOWN WITH YOUR VOICE.

WORKSHEET: John is happy with her, …………………….. ? You are tired,…………………….. ? I am being silly, …………………….. ?¨ They have got 5 children, …………………….. ? She has a nice haircut, …………………….. ? You do not do it,…………………….. ? We can’t change it,…………………….. ? She didn’t travel alone to Afghanistan,…………………….. ? They have been to Paris,…………………….. ? She has paid the bill,…………………….. ? Stop it,…………………….. ? There are a lot of people,…………………….. ? You won’t open your sister’s present,…………………….. ? She is coming soon,…………………….. ? Let’s stay home this weekend,…………………….. ? You don’t love him anymore,…………………….. ? She will need it,…………………….. ? We aren’t going to retreat,…………………….. ? It doesn‘t rain much in summer,…………………….. ? You pretend to be someone better,…………………….. ?

WORKSHEET – POSSIBLE SOLUTION: John is happy with her, isn’t he? You are tired, aren’t you? I am being silly, aren’t I? They have got 5 children, haven’t they? She has a nice haircut, doesn’t she? You do not do it, do you? We can’t change it, can we? She didn’t travel alone to Afghanistan, did she? They have been to Paris, haven’t they? She has paid the bill, hasn’t she? Stop it, will you? There are a lot of people, aren’t there? You won’t open your sister’s present, will you? She is coming soon, isn’t she? Let’s stay home this weekend, shall we? You don’t love him anymore, do you? She will need it, won’t she? We aren’t going to retreat, are we? It doesn‘t rain much in summer, does it? You pretend to be someone better, don’t you?

REFERENCES AND SOURCES OF MATERIAL: References: MURPHY, Raymond. English grammar in use. Oxford: Oxford University Press, 1985, ISBN THOMSON, A.J.; MARTINET, A.V.. A Practical English grammar - fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 1996, ISBN 0 – – 4. PROCTER, Paul E. a kol. Longman Dictionary of Contemporary English. England: Longman Group UK Limited, 1992, ISBN SPENCER, David. Gateway B1+. England: Macmillan Publishers Limited, 2011, ISBN SOARS, Liz; SOARS, John. New Headway Intermediate Workbook - the third edition. Oxford: Oxford University Press, 2010, ISBN SOARS, Liz; SOARS, John. New Headway Intermediate Workbook. Oxford: Oxford University Press, 2010, ISBN