Vyvození a procvičení učiva

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Advertisements

Kolmé hranoly – rozdělení, vlastnosti, síť
GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
Vyvození a procvičení učiva žák dokáže rozdělit složitější obrazce na čtverce a obdélníky a vypočítat jejich obsah; nachází v realitě jejich reprezentaci.
ANOTACE Materiál seznamuje žáky s rozdílem mezi obsahem a obvodem a zjistí jak vyvodit vzorec pro výpočet. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy.
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
síť, objem, povrch opakování
Autor: Mgr. Lenka Šedová
Geometrická tělesa kolem nás
Vzdělávací obor: Matematika
Základní škola praktická a základní škola speciální
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Toto těleso se nazývá… kužel trojúhelník jehlan
Vyvození a procvičení učiva
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Vyvození a procvičení učiva
* Hranol Matematika – 7. ročník *.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Vzájemná poloha přímek, rovin v prostoru.
Zdroj obrazového materiálu
ÚHLOPŘÍČKY ČTVERCE A OBDÉLNÍKA
PRAVOÚHLÝ TROJÚHELNÍK
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNIC
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úhly; porovnává úhly pomocí průsvitného papíru; nachází v realitě.
Vyvození a procvičení učiva
Druhy pohybu – přímočarý, křivočarý
Zdroj obrazového materiálu
Zdroj obrazového materiálu
Vyvození a procvičení učiva
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_394_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Stavba těla živočichů Savci
Geometrická tělesa kolem nás Geometrie v rovině a prostoru
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
9. Vlastnosti funkcí – rostoucí a klesající funkce - příklady
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše jednotlivé druhy trojúhelníků; vypočítá jeho obvod; nachází v realitě jejich reprezentaci.
VLASTNOSTI ÚHLOPŘÍČEK
Objem a povrch těles.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní druhy trojúhelníků; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Vyvození a procvičení učiva
Vyvození a procvičení učiva
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí vzorec výpočtu povrchu kvádru; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová Autorem materiálu.
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí pojem povrch krychle, vyvodí jeho výpočet; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová.
Tělesa –testy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
GEOMETRICKÁ TĚLESA Matematika, 2. třída. Krychle.
Geometrie Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Stereometrie Povrchy a objemy těles.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Anotace: Prezentace slouží k pochopení geometrického pojmu
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
Vyvození a procvičení učiva
VY_32_INOVACE_050_Povrch a objem hranolu
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
Tělesa Geometrická tělesa.
Anotace: Prezentace slouží k pochopení geometrického pojmu
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_49_Povrch krychle a kvádru
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_19_Tělesa
Transkript prezentace:

Vyvození a procvičení učiva DRUHY TĚLES Vyvození a procvičení učiva žák si zopakuje již známé druhy těles, seznámí se s novými druhy; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Suchardová

Anotace Název projektu – OP VK1.4 46750495 Číslo projektu – CZ.1.07/1.4.00/21.0704 Šablona III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Jazyk - čeština Očekávaný výstup – žák rozezná, pojmenuje a vymodeluje základní geometrické tvary Klíčová slova - těleso, vrchol, hrana, stěna Druh učebního materiálu - prezentace Druh interaktivity - výklad Cílová skupina - žák Stupeň a typ vzdělávání - základní vzdělávání – první stupeň – druhé období Typická věková skupina - 9 - 12 let Celková velikost – 1,6 MB

Pojmenuj tyto geometrické tvary vymodeluj je nebo najdi ve svém okolí krychle kvádr koule válec jehlan kužel

KVÁDR vrcholy Pojmenuj vrcholy. Kolik vrcholů má kvádr?

KVÁDR hrany Kolik hran má kvádr? Pojmenuj je.

KVÁDR stěny Kolik stěn má kvádr?

VYBER OBRÁZKY, NA KTERÝCH JSOU KVÁDRY

KRYCHLE vrcholy G H Porovnej počet vrcholů krychle a kvádru E F D C B

KRYCHLE hrany Je počet hran krychle stejný jako u kvádru? H G AB AE EF BC BF FG E F CD CG GH DA DH HE D C A B

KRYCHLE stěny H G ABFE BCGF EFGH F E DCGH ABCD ADHE D C A B

VYBER OBRÁZKY, NA KTERÝCH JSOU KRYCHLE

Přiřaď k tělesu jeho rozvinutý povrch.