Název Opakování - botanika Předmět, ročník Biologie, 1. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BOTANIKA ORGANELY ROSTLINNÝCH BUNĚK
Advertisements

Název Generativní orgány rostlin – Plody Předmět, ročník
Název Fotosyntéza Předmět, ročník Biologie, 1. ročník Tematická oblast
Rostlinná říše, stélka, ruduchy, zelené řasy, kolonie, cenobium
Název Řasy Předmět, ročník Biologie, 1. ročník Tematická oblast
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.16 Anotace: Prezentace podle obrázků seznamuje se stavbou květu a květenství, vysvětluje mechanismus opylení, oplození. Vzdělávací.
FOTOSYNTÉZA photós = světlo synthesis = skládání.
vegetativní a sexuální rozmnožování, genotyp, odkopky, oddělky
BUŇKA JAKO ZÁKLAD VŠEHO ŽIVÉHO
Název Rostlinná buňka Předmět, ročník Biologie, 1. ročník
vyšší rostliny, kormus, rodozměna, stélka, gametofyt, sporofyt
Název Řešení soustavy rovnic dosazovací metodou Předmět, ročník
Metabolismus sacharidů
Název Rovnice s neznámou ve jmenovateli Předmět, ročník
Biologie E
Název Petrologie 4 Předmět, ročník Zeměpis, 1. ročník Tematická oblast
Název Dýchání, kvašení Předmět, ročník Biologie, 1. ročník
NázevRůst rostlin Předmět, ročník Biologie, 1. ročník Tematická oblast Botanika AnotaceVýklad s testem, lze použít i jako materiál k samostudiu Klíčová.
NázevNásobení mnohočlenů Předmět, ročník Matematika, tercie (3. ročník osmiletého studia) Tematická oblast Matematika a její aplikace Anotace Výkladová.
NázevMinerály 1 Předmět, ročník Zeměpis, 1. ročník Tematická oblast Fyzickogeografická sféra Anotace Minerály – zákl. informace, rozdělení minerálů, vlastnosti.
NázevMinerály 3 Předmět, ročník Zeměpis, 1. ročník Tematická oblast Fyzickogeografická sféra Anotace Minerály – vlastnosti minerálů – lesk, hustota. Prezentace.
Název Tělní tekutiny, opakovací test Předmět, ročník
NázevDřeviny III Předmět, ročník Biologie, 1. ročník Tematická oblast Botanika Anotace Prověrka znalostí z botanických vycházek, lze použít i jako materiál.
Název Exogenní pochody – působení větru Předmět, ročník
Název Krytosemenné rostliny – zrání vajíčka Předmět, ročník
r. dvouděložné, růžotvaré, bobotvaré, plod, souplodí nažek
liliotvaré, kosatcotvaré, jednoděložné, plod, řád, čeleď, květenství
Název Vegetativní orgány rostlin - Kořen Předmět, ročník
Název Pohyby rostlin Předmět, ročník Biologie, 1. ročník
= věda o životních projevech rostlin a funkcích jejich orgánů
Stavba květu, květenství
Název TKÁNĚ Předmět, ročník Biologie, 3. ročník Tematická oblast
Název Minerály 2 Předmět, ročník Zeměpis, 1. ročník Tematická oblast
Název Vodní režim rostlin 1 Předmět, ročník Biologie, 1. ročník
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_KUB_06.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis – Biologie rostlin
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
NázevMinerály 4 Předmět, ročník Zeměpis, 1. ročník Tematická oblast Fyzickogeografická sféra Anotace Minerály – vlastnosti minerálů – barva,habitus. Prezentace.
Název Smyslová soustava, úvod, čidlo Předmět, ročník
Název Vyšší rostliny Předmět, ročník Biologie, 1. ročník
aralkotvaré, krtičníkotvaré, hvězdnicotvaré, plod, řád, čeleď
NázevVodní režim rostlin 2 Předmět, ročník Biologie, 1. ročník Tematická oblast Botanika Anotace Prezentace způsobů výdeje vody rostlinou, doplněná fotografiemi.
Název Generativní orgány rostlin – Květ Předmět, ročník
Název TRÁVÍCÍ SOUSTAVA Předmět, ročník Biologie, 3. ročník
Výživa buňky.
Název školy Základní škola a mateřská škola Drnholec, okres Břeclav, příspěvková organizace Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony.
Název Petrologie 1 Předmět, ročník Zeměpis, 1. ročník Tematická oblast
Název Rostliny krytosemenné Předmět, ročník Biologie, 1. ročník
Název Exogenní pochody – krasové pochody Předmět, ročník
LES ŘASY.
NázevDigitální zařízení – ostatní – pracovní list Předmět, ročník ICT, sekunda Tematická oblast Základy digitálních technologií Anotace Pracovní list pro.
Název Zlomky – porovnávání Předmět, ročník
Název Atmosféra 1 Předmět, ročník Zeměpis, 1. ročník Tematická oblast
Název Slovní úlohy řešené soustavou rovnic 2 Předmět, ročník
Název Generativní orgány rostlin – Květenství Předmět, ročník
NázevRostliny malpighiotvaré, bukotvaré Předmět, ročník Biologie, 1. ročník Tematická oblast Botanika AnotaceVýklad s fotkami, lze použít i jako materiál.
Název Nižší rostliny (Protobionta) Předmět, ročník Biologie, 1. ročník
Název Řešení soustavy rovnic sčítací metodou Předmět, ročník
Název Převody jednotek obsahu Předmět, ročník
Název Dřeviny I Předmět, ročník Biologie, 1. ročník Tematická oblast Botanika Anotace Prověrka znalostí z botanických vycházek, lze použít i jako materiál.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
METABOLISMUS ROSTLIN OD MARTINA JAROŠE. FOTOSYNTÉZA Zachycuje sluneční energii a z oxidu uhličitého vyrábí organickou sloučeninu (sacharid) a jako vedlejší.
Fotosyntéza.
BUŇKA – základ všech živých organismů
Buňka JE ZÁKLADNÍ STAVEBNÍ A FUNKČNÍ JEDNOTKOU
Fotosyntéza.
Dýchání všechny organismy dýchají stejně (ve dne i v noci)
Mgr. Natálie Čeplová Fyziologie rostlin.
Botanika Rostlinná Buňka.
Botanika Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_41_Buňka
Transkript prezentace:

Název Opakování - botanika Předmět, ročník Biologie, 1. ročník Tematická oblast Botanika Anotace Prezentace připravená k opakování poznatků z předchozích kapitol z botaniky. Klíčová slova květ, květenství, fotosyntéza, dýchání, příjem vody, růst rostlin Autor Mgr. Václav Hubáček Datum 23. 3. 2013 Škola Gymnázium Jana Opletala, Litovel, Opletalova 189 Projekt EU peníze středním školám, reg. č.: CZ.1.07/1.5.00/34.0221

Opakování - botanika Hu1_17

Květ pohlavní orgány rostli jsou: tyčinky pestík

Květenství určete o jaká květentví se jedná hrozen klas jehněda palice hlávka okolík úbor

Fotosyntéza H2O O2 ATP ADP CO2 cukry jaké sloučeniny se účastní na fotosyntéze světlo H2O O2 světlá fáze ATP ADP CO2 Calvinův cyklus cukry

Dýchání doplňte sloučeniny do rovnice fotosyntézy C6H12O6 6O2 6CO2 energie

Příjem vody aktivně pasivně pojmenujte způsob příjmu vody do rotliny cytoplazmatická membrána cytoplazmatická membrána buněčná stěna buněčná stěna příjem vody příjem vody přenašeč – spotřeba energie

Růst rostlin doplňte fytohormony auxin cytokinin