Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Shoda přísudku s podmětem Český jazyk – 4. ročník
Ve větě „Květiny voněl-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Auta se rozjel-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Srnci se pásl-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „ Děvčata zpíval-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Chlapci běžel-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Stromy vyrostl-“ napíšeme: 1. i 2. y 3. a 12345
Ve větě „Vojáci pochodoval-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Města se rozrůstal-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Psi štěkal-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Lodě odplul-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Světla se rozsvítil-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Motory burácel-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Louky se zazelenal-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Hokejisté zvítězil-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Ve větě „Kola se točil-“ napíšeme: i 2. y 3. a
Shoda přísudku s podmětem - Český jazyk, 4. ročník ZŠ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office - TurningPoint Autor: Mgr. Jaroslav Zajíček ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (