VY_32_INOVACE_ZB04_3264TVR Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektuCZ.1.07/ / Číslo projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:V/2 Datum vytvoření: Autor:Mgr. Marcela Tvrdá Určeno pro předmět:Zbožíznalství Tematická oblast:Drobné zboží Obor vzdělání:Obchodník (66-41-L/01) 4. ročník Název výukového materiálu:PowerPoint: 32. Závěrečný opakovací test Materiál byl vytvořen v souladu se ŠVP příslušného oboru vzdělání. Popis využití: Název výukového materiálu byl vytvořen s pomocí programu PowerPoint. Závěrečný opakovací test: záznamový arch Čas: 40 minut
Drobné zboží Papír a kancelářské potřeby Prezentace
Závěrečný opakovací test 1. Hračky hodnotíme podle několika hledisek. Napište které: a) ……………………… b) ……………………… c) ……………………… d) ……………………… e) ………………………
Závěrečný opakovací test 2. Charakterizujte výchovné hledisko hračky na dítě.………………………………………… 3. Popište působení hračky na dítě z estetického hlediska.…………………………………………
Závěrečný opakovací test Doplňte do textu informaci: 4. Povinnost státních institucí je kontrola hraček ze ………………………………………… 5. Hračky se rozdělují do čtyř skupin podle těchto hledisek: a) ………………….. b) ………………….. c) ………………….. d) …………………..
Závěrečný opakovací test 6. Kde nalezne zákazník informaci o systému ovládání hraček? ……………………….. 7. Doplňte do textu informaci: Při prodeji je prodavač povinen.. …………………………………….
Závěrečný opakovací test 8. Hračky se dělí podle věkových skupin, mění se individuálně v souvislosti s vývojem dítěte. Napište skupiny dělení: a) …………………….. b) …………………….. c) …………………….. d) …………………….. e) ……………………..
Závěrečný opakovací test 9. Charakterizujte standardy, které se musí dodržovat u výroby hraček pro kojence. Kterou informaci musí mít tyto výrobky na obale: ………………………………………… …………………………………………
Závěrečný opakovací test 10. Co se rozvíjí u dětí mladšího školního věku: ………………………… 11. Vyjmenujte hračky podle materiálu:…………………………………………
Závěrečný opakovací test 12. Jak dělíme hračky podle pohybového systému? a) ……………………. b) ……………………. c) ……………………. 13. Co to jsou polytechnické hračky? ……………………………..
Závěrečný opakovací test 14. Rozlišujeme 3 typy polytechnických hraček. Uveďte na co se zaměřují: a) ………………….. b) ………………….. c) …………………..
Závěrečný opakovací test 15. Charakterizujte víceúčelové soupravy polytechnických hraček. ………………………………………………… 16. Napište rozdělení kočárků: a) ……………………. b) ……………………. c) ……………………. d) ……………………. e) ……………………. f) …………………….
Závěrečný opakovací test 17. Co tvoří trojkombinaci kočárků: a) …………………. b) …………………. c) …………………. 18. Napište které části tvoří konstrukci kočárku: ………………………………………………… …………………………………
Závěrečný opakovací test 19. Vyjmenujte materiály pro výrobu kočárků: ………………………………………………… ………………………………… 20. Do které skupiny kočárků řadíme golfové hole a) sportovní kočárky b) speciální kočárky c) doplňky