Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Management Ing. Jan Pivoňka.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Analýza pracovního místa Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Sylabus pro prezentační dovednosti I.
Sylabus pro prezentační dovednosti III.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
Projekt empirického výzkumu
Odborný seminář „APLIKACE STRATEGICKÉHO HODNOTÍCÍHO RÁMCE PRO STRATEGIE MÍSTNÍHO ROZVOJE V ČR“ Odborný seminář Praha 20. září 2010.
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Zvyšování kvality služeb pracovníků v přímé obslužné péči prostřednictvím vzdělávání.
Problematika supervize pracovníků v sociálních službách
Konference NIDM k uznávání neformálního vzdělávání Praha, 2. a 3. listopadu 2011.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Podniková ekonomika Personální činnost.
Jak se stát dobrým právníkem?
Evaluační strategie a evaluační plán Prabir Ganguly EURO SERVICE GROUP, s.r.o. Seminář “Sebehodnocení projektu v rámci CIP EQUAL“, 27.
Název příjemce: Základní škola Šaratice, Náves 96, příspěvková organizace Název partnera: Z ákladní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Úvodní setkání Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Jak se stát dobrým právníkem?
Pojmové vymezení. Proč pojmové vymezení? Spousta firem deklaruje svou projektovou orientaci Ve skutečnosti pouze používají několik metodik pro podporu.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Psychologické aspekty hodnocení a zkoušení ve vzdělávání dospělých
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Personální funkce Ekonomika a řízení podniku 2008/2009 Seminář č. 6 JUDr. Martin Landa.
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
TÉMA: VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
Zavedení systému řízení pracovního výkonu provázaného do systému odměňování a vzdělávání zaměstnanců ministerstva, rozvoj manažerských dovedností Dodavatel:
1 Ja “Zaměstnanec přichází kvůli firmě, ale odchází kvůli manažerovi“ Jak efektivně vzdělávat manažery Mgr. Petra Voráčová INC Consulting spol. s r.o.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Moderní personalistika DS 2009/
Koučování a koučovací otázky
2OP484 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
MANAŽERSKÉ KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
Assessment centrum.
HISTORIE KOUČINKU A HLAVNÍ PŘEDSTAVITELÉ
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Základy firemních financí Cvičení 1.. Základní informace Ing. Gabriela Oškrdalová Katedra financí, dveře č. 502 Konzultační hodiny: Út 12:50 – 14:20
Základy firemních financí Cvičení 1.. Základní informace Ing. Gabriela Oškrdalová Katedra financí, dveře č. 502 Konzultační hodiny: Čt 9.20 –
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační.
Kariérní systém učitelů PhDr. Jitka Miklová, MŠMT
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
2OP863 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP863 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
1 Dopravní simulace Lekce 1:Úvod. 2 Představení Ondřej Přibyl, Ph.D. Schůzky: Konzultační hodiny: dohodou.
Gabriela Šustková, Josef Havela, Petr Štěpáník Koučování ředitelů škol informace k pilotnímu projektu.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Assessment centrum.
KOUČOVÁNÍ jako nástroj pro ROZVOJ ZMĚN POSTOJŮ A CHOVÁNÍ Jak vybírat kouče ??? Tim Šlapák Akreditovaný profesionální kouč ČAKO Acredited Senior Practitioner.
Potravinářské zbožíznalství
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
HARMONOGRAM SENIMÁŘŮ 2015/16
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Jméno učitele | číslo kurzu
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
Assessment centrum.
NÁSTROJE KOUČOVÁNÍ Milada Blažková 2013/14.
Transkript prezentace:

Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková

Profese  Lektorka měkkých dovedností (koučování, moderace, efektivní komunikace) Kvalifikace  Filozofická fakulta MU, rigorózní zkouška  Koučování a moderace (Newton Solution Focused)  TASC (Erickson college)  Týmový koučink  Základní principy koučování

Cíl výuky Hlavním cílem výuky je představení manažerského koučinku jako významné složky efektivní práce s lidmi, zaměřené na rozvoj potenciálu a zvyšování výkonu jednotlivců a pracovních týmů.

Kurz je rozdělen do 3 tématických celků :  Úvod do předmětu, vymezení koučinku, zdroje koučinku, rozdíly mezi jednotlivými přístupy, stanovení rozdílů mezi koučinkem, mentorigem, poradenstvím a terapií.  Základy koučování, navazování vztahu s koučovaným, zpětná vazby, fáze koučovacího rozhovoru, popis fází koučování, zásady stanovení cíle  Základní koučovací nástroje- GROW, SMARTer, škála, logické úrovně a další vybrané techniky a metody koučování jednotlivce i týmů

Požadavky na ukončení předmětu  Písemný test  Vlastní hodnocení (1-2 strany) některé z publikací o koučování  Účast na seminářích

Způsob komunikace  Prostřednictvím u  Telefonicky  Na konzultačních hodinách – pokud bude nutné, tak budou stanoveny