Austrálie a Oceánie – srovnávací tabulky Antonín Věžník OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/15.0222 12.8.20151.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Austrálie a Oceánie - demografie
Advertisements

Austrálie a Oceánie Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
VY_32_INOVACE_20 Jižní Amerika - Karibské, Andské, Laplatské státy
Geografická charakteristika
Austrálie – národnostní, jazykové a náboženské poměry
Rakousko Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Zeměpis – 1. ročník.
AUSTRÁLIE Hospodářství
Indie leží v jižní Asii Tichý Oceán Tichý Oceán Tichý Oceán
Velká Británie.
(Francouzská Polynésie)
Austrálie a Oceánie – politicko – administrativní poměry
Austrálie a Oceánie – průmysl, nerostné suroviny
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Marcela Chovancová Název šablonyIII/2.
ANDSKÉ STÁTY Charakteristika: Oblast kolem rovníku
Státy Oceánie.
Oceánie Mgr. Petr Krákík.
Austrálie a Oceánie.
Austrálie a Oceánie – doprava a cestovní ruch, zahraniční obchod
Společenské a hospodářské prostředí
Téma hodiny: Oceánie Předmět: Zeměpis Ročník: 2.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Austrálie a Oceánie - hospodářství
Hospodářství Spíše rozvojové Brazílie Argentina Chile Venezuela Nově
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
ZEMĚDĚLSTVÍ AFRIKY.
LATINSKÁ AMERIKA 5. DÍL B R A Z Í L I E
Zemědělství Jižní Ameriky
hospodářství, průmysl, těžba a zemědělství
Číslo 1, 2 nebo 3 na světových trzích?!
Kanada Název: Canada Český název: Federativní stát Kanada
Mimoevropské regiony – Jihozápadní Asie3 Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Austrálie.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_130 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Daniela Kemrová PředmětZeměpis.
OCEÁNIE.
Předmět: Zeměpis cestovního ruchu Ročník: 1.
OCEÁNIE.
Vzdělávací oblast/obor
Afrika – zahraniční obchod Antonín Věžník OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/
Austrálie a Oceánie – srovnávací tabulky Antonín Věžník OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/
Oceánie Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Oceánie.
BELGIE.
Austrálie a Oceánie – urbanizace
ANDSKÉ STÁTY HOSPODÁŘSTVÍ A STÁTY.
ZEMĚPIS Téma: Austrálie
CHILE. Přímořský stát, jihozápad Jižní Ameriky Hlavní město: Santiago de Chile Rozloha : km² Počet obyvatel: Jazyk: španělština Ostrovy:
Jihoamerické státy Peru Chile Bolívie.
Zahrnuje: zemědělství průmysl doprava.  Chov ovcí a produkce vlny je zde největší na světě  Chov skotu – v savanách  Pěstování pšenice, brambory, cukrová.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Austrálie původní obyvatel Sydney.
AUSTRÁLIE a OCEÁNIE.  Zeměpisná a kulturní oblast  Austrálie tvoří samostatný kontinent  Rozloha: km²  Počet obyvatel: 34,0 miliónů 
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
OCEÁNIE.  Oceánii tvoří přibližně 1500 ostrovů v …………. oceánu  Rozloha: 0,8 mil km 2  Leží v …………… a …………………… podnebném pásu s vydatnými srážkami tropickém.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Afrika – hospodářství Antonín Věžník
Antonín Košíček Sára Šobková
NOVÝ ZÉLAND Rozloha: km2 Počet obyvatel: 4 mil.
VY_32_INOVACE_Fi_I_10 Název Brazílie
Mongolsko.
SVĚTOVÁ NALEZIŠTĚ NEROSTNÝCH SUROVIN
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_16_IV_Z9_Oceánie.
Austrálie a Oceánie – politicko – administrativní poměry
Austrálie – národnostní, jazykové a náboženské poměry
Austrálie a Oceánie – průmysl, nerostné suroviny
Austrálie a Oceánie - hospodářství
13. JIŽNÍ AMERIKA ANDSKÉ STÁTY VY_32_INOVACE_12_Z5
RUMUNSKO BULHARSKO SRBSKO MAKEDONIE.
REGIONY AFRIKY.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Vlastivěda, Rakousko Autor: Mgr. Marta Samlerová Název.
Zemědělství Rozdělení dle vyspělosti zemí:
Transkript prezentace:

Austrálie a Oceánie – srovnávací tabulky Antonín Věžník OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/

Těžba HLINÍK (2009) CÍN (2011) Svět…………………… tis. tun Svět…………117 tis. tun Austrálie……………… Austrálie…….20 Nový Zéland…………….350 ŽELEZNÁ RUDA (2010) Svět………… tis. tun Austrálie……… UHLÍ (2011) PLYN (2010) Austrálie celkově tis. tun Svět…………… tis. tun Hnědé…………………… Austrálie……… Nový Zéland… MĚĎ (2006) Svět………………………… tis. tun Austrálie……………………..875 tis. tun (různé zdroje) OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/

Zemědělství, chov dobytka PŠENICE (2010) BANÁNY (v rámci Aust. A Oc.) (2000) Austrálie……22100 tis. tun (9. místo) 1. Papua – N. Guinea…….680 tis. tun 2. Austrálie……………… Samoa…………………..20 BAVLNA (2011) 7. Austrálie…… tun JEČMEN (2008) OVCE (2008) Austrálie……………… tis. 2. Austrálie…… tis. Nový Zéland…………… Nový Zéland…34100 SKOT (2009) 7. Austrálie………… tis. (různé zdroje) OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/

Zemědělství KAKAO (2010) Papua – N. Guinea…45000 KÁVA (2008) CITRUSY (2008) Oceánie……………….817 tis. tun 1. Papua – N. Guinea… Austrálie……………787 2.Nový Zéland………..24 CHMEL (2008) 3.Tonga……………….4 Austrálie……………….860 KOKOS (2008) Nový Zéland………… Papua – N. Guinea… tis. t 2.Šalomounovy o……… Fidži……………………188 (zdroj: FAO) OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/

Spotřeba Kcal/osoba/den (1999) Austrálie………………3120 Nový Zéland………….3200 Fidži………………… Fr. Polynésie………….2900 Kiribati…………………2840 N. Kaledonie……….….2780 Samoa…………………2910 Šalomounovy o……… Vanuatu……………… OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/