Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přístav, kde je dobré zakotvit. Přístav, kde je dobré zakotvit Reg.č.: CZ.1.07/1.2.05/ Přístav, kde je dobré zakotvit  reg.číslo: CZ.1.07/1.2.05/
Advertisements

Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Obvody a obsahy rovinných obrazců
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Název přednášky/cvičení.
POZNÁMKY ve formátu PDF
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL
Kružnice a kruh – vlastnosti, rozdíly
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
KONTROLA A MĚŘENÍ Nedestruktivní zkoušky materiálu
Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
síť, objem, povrch opakování
Vzdělávací obor: Matematika
Technické kreslení.
KONTROLA A MĚŘENÍ Technologické zkoušky
KONTROLA A MĚŘENÍ Zkoušky mechanických vlastností ZKOUŠKA TVRDOSTI
KONTROLA A MĚŘENÍ Metrologie
KONTROLA A MĚŘENÍ Měření součástí ve 3D
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Autor: Mgr. Lenka Šedová
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Olomouc 5. října 2006 Stojíme na začátku: ÚVODNÍ KONFERENCE k projektu „Střední školství v přechodu ČR na novou politiku EU pro zemědělství a venkov “
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Kruh, kružnice Základní pojmy
Projekt je spolufinancován z ESF a ze státního rozpočtu ČR v rámci OP VK. DRUHY HODIN.
Příležitost pro mladé výzkumníky CZ.1.07/2.3.00/ Tento projekt je spolufinancován z ESF a státního rozpočtu ČR.
Projekt „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“,reg.číslo CZ.1.07/3.2.05/ je spolufinancován.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Zkoušky mechanických vlastností
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Obsah kruhu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Inkscape – tvorba loga Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Ing. Jiří Trefilík Název prezentace (DUMu): 14. Nepředepsané geometrické tolerance a všeobecné tolerance Název sady:
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Ing. Zatloukal Martin Název prezentace (DUMu): 3. Seznámení s programem Autodesk „Inventor“ – CAD Název sady: CNC.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Ing. Zatloukal Martin Název prezentace (DUMu): 6. Přenos modelu mezi programy „Inventor“ a „EdgeCAM“- základní nastavení.
Vytápění Parní otopná tělesa. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
K R U Ž N I C E Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
Kruh, kružnice Základní pojmy
Kruh, kružnice Základní pojmy
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
Obsah kruhu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
SŠ-COPT Uherský Brod Ing. Zatloukal Martin
Délka kružnice, obvod kruhu
Pravidla pro zobrazování na výkresech
SŠ-COPT Uherský Brod Ing. Zatloukal Martin
Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Tělesa NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_301_Tělesa Téma: Geometrie.
Transkript prezentace:

Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. INVENTOR 2015 CVIČENÍ 21- TAŽENÍ 1

Nejprve si zviditelníme dvě základní roviny. V našem případ to jsou roviny YZ a XZ. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 2

V jedné z rovin vytvoříme náčrt a v něm kružnici o průměru 10 mm Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 3

V druhé rovině vytvoříme náčrt, promítneme geometrii kružnice a dále vytvoříme náčrt dle předlohy. Pro první pokus o tažení dodržujte rozměry uvedené na předloze. Při dalších pokusech, můžete měnit tvar trajektorie i jejich zakřivení. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 4

Zadáme příkaz Tažení a postupně označíme profil (většinou se označí automaticky-zabarví se) a klepneme na tvar trajektorie v náčrtu. Výsledek bude tento. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 5

Z plného průřezu vytvoříme duté těleso příkazem Skořepina. Označíme obě kruhové plochy a tím dosáhneme tvaru trubky. Pokud bychom označili jen jednu kruhovou ploch, vzniklo by u neoznačené plochy zaslepení. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 6

Výsledek našeho úsilí je následující. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 7