Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. INVENTOR 2015 CVIČENÍ 21- TAŽENÍ 1
Nejprve si zviditelníme dvě základní roviny. V našem případ to jsou roviny YZ a XZ. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 2
V jedné z rovin vytvoříme náčrt a v něm kružnici o průměru 10 mm Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 3
V druhé rovině vytvoříme náčrt, promítneme geometrii kružnice a dále vytvoříme náčrt dle předlohy. Pro první pokus o tažení dodržujte rozměry uvedené na předloze. Při dalších pokusech, můžete měnit tvar trajektorie i jejich zakřivení. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 4
Zadáme příkaz Tažení a postupně označíme profil (většinou se označí automaticky-zabarví se) a klepneme na tvar trajektorie v náčrtu. Výsledek bude tento. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 5
Z plného průřezu vytvoříme duté těleso příkazem Skořepina. Označíme obě kruhové plochy a tím dosáhneme tvaru trubky. Pokud bychom označili jen jednu kruhovou ploch, vzniklo by u neoznačené plochy zaslepení. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 6
Výsledek našeho úsilí je následující. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 7