Obrazce – výšky, vlastnosti Matematika 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Obdélník má 2 různé výšky. 1. Ano 2. Ne a = v b b = v a
Trojúhelník má 3 výšky. 1. Ano 2. Ne a vcvcvcvc c vbvbvbvb b vavavava
Výšky kosočtverce jsou shodné. 1. Ano 2. Ne a vavavava aaa vavavava
Kosodélník má 2 různé výšky. 1. Ano 2. Ne a b vbvbvbvb vavavava
Všechny 3 výšky rovnostranného trojúhelníku jsou shodné. 1. Ano 2. Ne a a vavavava a vavavava vavavava
Výška lichoběžníku je rovna vzdálenosti obou základen. 1. Ano 2. Ne a v c
Je rovnoramenný lichoběžník osově souměrný? 1. Ano 2. Ne o
Je rovnoramenný lichoběžník středově souměrný? 1. Ano 2. Ne
Může mít pravoúhlý lichoběžník všechny strany shodné? 1. Ano 2. Ne
Může mít pravoúhlý lichoběžník jen jeden pravý úhel? 1. Ano 2. Ne
Je jedno rameno pravoúhlého lichoběžníku zároveň jeho výškou? 1. Ano 2. Ne a c r 1 = v r2r2
Může být pravoúhlý lichoběžník rovnoramenný? 1. Ano 2. Ne a c r1r1 r2r2
Téma: Obrazce 2 – výšky, vlastnosti Předmět: matematika 7. ročník ZŠ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Windows XP Professional Microsoft Office Microsoft Office učebnice matematiky učebnice matematiky Autor: Autor: Mgr. Bohumila Zajíčková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (