Marketing ve veřejném sektoru Základní studijní text Základní studijní text – pracovní verze ve Wordu DSO umístěná na : https://www.is.muni.czhttps://www.is.muni.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Řízení lidských zdrojů
Tereza Dragounová Michala Maříková Soňa Součková Radka Třešňáková
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_05.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Komunikační proces Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Úvodní setkání Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
New Marketing Media Michal Pilík.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Ing. Renáta Schneiderová Heralová, Ph.D.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Sociopsychologická kritéria Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
Demografická kritéria Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
MARKETINGOVÝ MIX.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Geografická kritéria Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Globální retailing v Evropě
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
Veřejně správní akademie Vyšší odborná škola, s. r. o. BRNO
Firemní bankovnictví Corporate Banking
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Vítejte na marketingu ve veřejném sektoru
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
8. Marketing.
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2011
Vítejte na marketingu ve veřejném sektoru
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Sociální politika KVSOPO Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý
RRV2 Strategické řízení. 2 úvod  Vymezení lokálního a regionálního rozvoje  Široký kontext pojetí rozvoje území (ekonomika, ŽP, veřejné služby…)  Diferenciace.
Ekonomika veřejného sektoru
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
1 Neziskové organizace Neziskovky jsou nedělitelnou součástí občanské společnosti a jako takové mají nezastupitelnou roli v rozvoji demokracie a řešení.
Projekt diplomové práce Veronika Moláková. Tématem diplomové práce je „Návrh vybraného podnikatelského záměru“.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
Projekt: Praktický průvodce ekonomikou aneb My se trhu nebojíme! Reg. č.: CZ.1.07/1.1.34/ Nové trendy v investování.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Metody hodnocení veřejných projektů Jana Soukopová
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Neziskové organizace Úvod do předmětu Ukončení: klasifikovaný zápočet Požadavky k zápočtu: 80% účast na seminářích aktivní práce na seminářích + příprava.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU
Zdravotnický management
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Tvorba marketingového mixu
Portfolio analýza Model GE
Zdravotnický management
Doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D.
Abstrakt Abstract Cíl práce Testované hypotézy Bibliografie
SPECIFIKA SLUŽEB Ekoinkubátor Podniková ekonomika Ing. Eva Štěpánková
Metody fundraisingu Strategie sponzorství
Finanční správa zkouška
Zdravotnický management
Studijní obor Management sportu
Transkript prezentace:

Marketing ve veřejném sektoru Základní studijní text Základní studijní text – pracovní verze ve Wordu DSO umístěná na : Studijní materiály Do půlky března by měla být finální DSO umístěná na Studiu On-line

Zkouška (jiné načasování než je v DSO!!!- důvod- poslední semestr využívání Studia On-line ): Písemný test – na Studiu On-line (otevřené během zkouškového období, jen jeden pokus) Projekt marketingové studie na libovolnou OVS (NO) Zadání za kap. 6. rozsah stran A4, vložit do Odevzdávárny Studia On-line Výsledná známka bude součtem známky z testu a POTu – při rozporování ústní zkouška – obhajoba POTu.

Co musí obsahovat projekt marketingové studie: Uvědomte si, že nezpracováváte marketingovou studii, ale projekt marketingové studie, tedy program, podle kterého se bude marketingová studie zpracovávat. Projekt marketingové studie musí být zpracován přesvědčivě; mělo by z něj být zřejmé, že máte promyšlený celý postup i použité metody a že očekávaný efekt odpovídá jak naléhavosti řešeného problému (užitek), tak nákladům, které budou na studii vynaloženy.

Co nesmí v projektu chybět: Definice problému, k jehož řešení má marketingová studie sloužit, Různé podklady, které jsou k řešení problému k dispozici – SWOT analýza Zdůvodnění, proč se sahá k formě marketingové studie, Hypotéza o pravděpodobném výsledku marketingové studie a její odůvodnění Struktura informací, které budou zjišťované a jejich zdůvodnění, jejich zdroje a způsob jejich zpracovávání, Způsob vyhodnocení výsledků, jejich případné ověření a forma interpretace výsledků Časový harmonogram Personální zajištění Rozpočet nákladů

Literatura: DSO Bárta,J. Strategické plánován pro neziskové organizace. Praha: NROS ISBN Janečková, Lidmila - Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb 1. vyd. Praha : Grada, s ISBN Kotler, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, s. ISBN Ledvinová, J.- Pešta, K. Základy fundraisingu aneb jak získat peníze na prospěšnou činnost. Praha: ICN Pelsmacker, Patric de - Geuens, Maggie - Bergh, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Praha : Grada, s. ISBN Praktický průvodce fundraisingem pro neziskové organizace. Praha: Nadace Via, podle publikace Michaela Nortona: The Worldwide Fundraiser´s Handbook Rektořík, J. a kol. Organizace neziskového sektoru. Základy ekonomiky, teorie a řízení. Praha: Ekopress 2001, ISBN Škarabelová, S. Komunikace a Public Relations. 1 vydání. Brno: MU ISBN Vysekalová, J. – Komárková, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada, ISBN X.

Témata: 1.Definice a historie marketingu 2.Obsah marketingu, jeho specifika ve veřejném sektoru 3.Marketing nehmotného produktu a marketingové strategie 4.Marketingové strategické plánování 5.Komunikace v marketingu 6.Public Relations 7.Reklama 8.Sponzorství 9.Fundraising 10.New Public Management a strategické plánování v NNO