Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Měsíc 5. ročník
Měsíc je …….. družice Země. 1.přirozená 2.umělá 12345
Měsíc má ….. přitažlivost než Země. 1.menší 2.větší 12345
Astronaut unese na měsíci …. náklad než na Zemi 1.větší 2.menší 12345
Měsíc má tvar …….. 1.oblouku 2.koule 12345
Měsíc …. ovzduší. 1.má 2.nemá 12345
Na Měsíci …. voda. 1.je 2.není 12345
Měsíc …. vlastním světlem. 1.svítí 2.nesvítí 12345
Všechny měsíční fáze se vystřídají přibližně za ……. 1.měsíc 2.rok 12345
Když je měsíc vidět jako kolečko, je v ….. 1.úplňku 2.novu 12345
Jestliže je Měsíc nepozorovatelný, je v …. 1.úplňku 2.novu 12345
Dorůstající Měsíc má podobu písmenka …. 1.D 2.B 12345
Couvající Měsíc má podobu písmenka …. 1.G 2.C 12345
První astronauti na Měsíci se jmenovali ….. 1.Neil Armstrong, Edwin Aldrin 2.Jurij Gagarin, 3.Vladimír Remek 12345
Poprvé člověk přistál na Měsíci v roce …
Vesmírná loď se jmenovala …. 1.Apollo 11 2.Apollo
Přírodověda – Měsíc – 5.ročník Použitý software: držitel licence – ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p. Tř. Windows XP Professional TurningPoint Obrázky z internetu Autor: Mgr. Iva Hořejší ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p. Tř. (