Anna Smělíková, Simona Krpalová a Karolína Wanke, 8.A

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hlediska hodnocení při výzkumech veřejného mínění  A) Podle oblastí (stav/očekávání)  Životní prostředí  Školství  Životní úroveň  Zdravotnictví 
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Na téma: Kde nejčastěji tráví žáci 6. ročníků dovolenou.
DESATERO DO ŽIVOTA.
TEST Kam po ZŠ?.
ITrashCan Projekt Č.29 – Modding a tuning PC. Autoři Šimon Máca Filip Líbal Tomáš Bartoň Milan Krotký.
Vzdělávací soustava ČR
Co a jak silně ovlivňuje šance na dosažení vyššího vzdělání? Petra Anýžová K ONFERENCE PIAAC: P ŘEDPOKLADY ÚSPĚCHU V PRÁCI A V ŽIVOTĚ 27. L ISTOPADU 2013.
Takové přáníčko se čas od času, ne-li pořád hodí každému :-) Jde to atomaticky,zapni zvuk.
Friedrich Schelling Martin Mudruňka 7.AG.
Soustava vzdělávání po základní škole. základní škola odborné vzdělávání poskytují odborné vzdělání cílem je příprava na povolání všeobecné vzdělávání.
Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám společnosti ?
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Marcela Chovancová Název šablonyIII/2.
Agenturní zaměstnávání v číslech ve světě a v České republice
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Ověření ve výuce: Sada: 6Z8/C -
Vypracoval:Aleš Dobiáš, 8.B Daniel Dobiáš, 8.B
Příprava na výkon povolání
Analýza vstupních jazykových kompetencí studentů ZČU v Plzni Projekt INOVA CZ.1.07/2.2.00/
D. Burešová, V. Sládková, A. Šatavová
Co a jak po základní škole?
UNIVERZITNÍ KNIHOVNA ZČU
Češpivová Simona 8.A Tak tady máte jeden malý testík.
VY_32_INOVACE_21-16 STATISTIKA 2 Další prvky charakteristiky souboru.
Odborný seminář KFÚ FSE UJEP v Ústí nad Labem Sociální ekonomika jako producent sociální a veřejné přidané hodnoty.
Věda v Olomouci Miroslav Mašláň J. G. Mendel Založení: 1573 Emperor Maximilian II.
ADDS cviceni Pavlina Kuranova. Testy pro dva nezávislé výběry Mannův Whitneyho test - Založen na Wilcoxnově statistice W - založen na pořadí jednotlivých.
Statistika SVAČINY.
Letní dovolená Zpracovaly: Sabina Plevová, Barbora Dvořáková.
Statistika Kde lidé (ne)nakupují. Ptaly jsme se náhodných lidí v Uherském Hradišti na pár otázek. A jak to dopadlo? Tak se dívejte!:)
Anna Prostředníková Vendula Ježová Kateřina Kročilová
Základy pedagogické metodologie; seminář Mgr. Zdeněk Hromádka
Naše škola a první pomoc DOSEDĚLOVÁ, VAGUNDOVÁ, TICHÁ, VIII.B.
Statistika Kateřina Ondrová, Klára Pukovcová, 8.D.
Městská cyklonavigace Filip Šamánek Petr Kalivoda.
Statistika Co děláš doma, když přijdeš ze školy?.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD | Na padesátém 81, Praha 10 | Miloš Polák, Věra Varmužová, Ivana Dušková SENIOŘI V KRÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Tisková.
ZELENÝ KRUH Závěrečná zpráva z kvantitativního výzkumu Jitka Zítková, Jitka Haiderová Soukupová | duben/květen 2016.
KATEŘINA NEDOMOVÁ 8.B KRISTÝNA ČÍHALOVÁ 8.B.  CHODILI JSME PO ŠKOLE A PTALI SE LIDÍ OHLEDNĚ JEJICH ŽIVOTNÍHO STYLU  CELKEM JSME SE ZEPTALI 40 LIDÍ 
Předběžné výsledky Sčítání lidu domů a bytů 2011 Hl. m. Praha.
ASPŠ ČR – Technická lycea a jejich budoucnost? Technická lycea a jak dál? „Střední odborná škola připravuje především pro výkon odborných.
Koho jsme se ptali?  Lidí na ulici, dětí ve škole, ale i lidí na různých místech Na co jsme se ptali?  Na 1 úplně odlišnou otázku jako zbylé 3 Kolik.
Předběžné výsledky za Karlovarský kraj Sčítání lidu, domů a bytů 2011.
1 Novela zákona o pedagogických pracovnících. 2 Hlavní cíle změn Zvýšit prostupnost kvalifikací pro jednotlivé druhy a stupně škol Zrušení některých zbytečných.
Kvalita seminář pro školy Testování 3. ročníků
JAN NERUDA ( 1834 – 1891 ) - český básník, prozaik, novinář.
24 / 1 / Sčítání lidu, domů a bytů 2011 předběžné výsledky za Pardubický kraj Krajská správa ČSÚ v Pardubicích
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Jaké mají žáci chutě? Vypracoval Martin Králík, Marek Pavlica
Exkurze na ZČU 23.5.
Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
CITOV.
Statistika aut v domácnostech
Technické školky a návaznost na ZŠ
Statistika Petr Cícha Pavel Král Michal Křivák.
Petrů, Macháčková, Körberová
Kolářová, Marková, Pecha 8.B
Anna Jindráková, Marie Kalousková 04.B
Šimon Vohradský MT DESIGN.
Prohlédni si pohádku o Karkulce. Pokus se sám povídat podle obrázků
Pokus. konec.
Výzkum Profesní preference studentů sš v olomouckém kraji
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
STŘEDNÍ ZDRAVOTNICKÁ A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ MB
Důsledky oborově nerovnoměrné vzdělanostní expanze pro návratnost vzdělání na trhu práce Tomáš Doseděl, Tomáš Katrňák
STATISTIKA Kníž, Regentík 8.C.
Konference projektu SRP pro Plzeňský a Karlovarský kraj
NÁRODNÍ PROGRAM ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ V ČR
Europass – dodatek k osvědčení
Transkript prezentace:

Anna Smělíková, Simona Krpalová a Karolína Wanke, 8.A STATISTIKA Anna Smělíková, Simona Krpalová a Karolína Wanke, 8.A

Zeptaly jsme se: 50ti lidí Žen: 30 Mužů: 20 Z dotázaných neodpovědělo 5 lidí: 4 ženy a 1 muž Odpovědělo žen: 26 Odpovědělo mužů: 19

  Ženy Muži Dotázaných: 30 20 Odpovědělo: 26 19 Neodpovědělo: 4 1 Celkem dotázaných: 50

Jakého nejvyššího vzdělání dosáhly ženy?   Četnost Rel. Četnost Rel. Četnost v % Vyučení: 3 0,115 11,50% Maturita: 12 0,462 46,20% Vysoká škola: 11 0,423 42,30% Celkem: 26 1 100%

Jakého nejvyššího vzdělaní dosáhli muži?   Četnost Rel. Četnost Rel. Četnost v % Vyučení: 2 0,105 10,50% Maturita: 12 0,632 63,20% Vysoká škola: 5 0,263 26,30% Celkem: 19 1 100%

Jaký obor na vysoké studovaly ženy? Četnost Rel. Četnost Rel. Četnost v % Zdravotnický: 2 0,182 18,20% Technický: 0,00% Umělecký: Filozofický: 1 0,091 9,10% Pedagogický: 4 0,364 36,40% Ekonomický: 3 0,273 27,30% Právnický: Celkem: 11 100%

Jaký obor na vysoké studovali muži? Četnost Rel. četnost Rel. četnost v % Zdravotnický: 0,00% Technický: 2 0,4 40,00% Umělecký: 1 0,2 20,00% Filozofický: Pedagogický: Ekonomický: Právnický: Celkem: 5 100%

KONEC Děkujeme za pozornost.